Przetarg 10405749 - Renowacja foteli kinowych na potrzeby sali...

   
Analizuj Zamówienie 10405749 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-04-08
przedmiot ogłoszenia
Renowacja foteli kinowych na potrzeby sali kinowo-widowiskowej wraz z projektem aranżacji wnętrz w Centrum Edukacyjno-Kulturalnym
z podziałem na II cz. I Renowacja foteli , II Projekt aranżacji wnętrz

Część 1: Zadanie dot. Części I polegać będzie m.in. na odbiorze istniejących foteli z budynku przy ul. Kruppika 5 w Obrzycku, kompleksowej ich renowacji, montażu foteli na sali kinowo-widowiskowej , w uzgodnieniu z Zamawiającym.

Część 2: 15. Zadanie dot. Części II polegać będzie na wykonaniu projektu aranżacji wnętrz i wyposażenia budynku przy ul. Kruppika 5 w Obrzycku, które będzie stanowić Centrum Edukacyjno-Kulturalne.16. Projekt aranżacji wnętrz obejmuje stworzenie kompleksowego planu aranżacji wnętrz remontowanego obiektu, który będzie uwzględniał estetykę, funkcjonalność, a także jego historyczny charakter, na który składać się będą:- rysunki i rzuty tj. dokładne plany pomieszczeń, wskazujące rozmieszczenie foteli oraz innych elementów wyposażenia,- widoki ścian tj. kłady ścian przedstawiające wygląd każdej ze ścian, z uwzględnieniem detali architektonicznych i dekoracyjnych oraz wymiarowanie- zestawienie materiałowe tj. szczegółowy opis materiałów wykorzystanych w projekcie wraz z ich parametrami technicznymi- wizualizacje tj. graficzne przedstawienie projektowanych przestrzeni, umożliwiające wizualną ocenę końcowego efektu aranżacji- plan oświetlenia tj. projekt układu oświetleni, który będzie współgrał z aranżacją wnętrz, zapewniając odpowiedni nastrój i funkcjonalność.

ZP.271.1.2.2024

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00290564/01 z dnia: 2024-04-18
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Wykonawca w okresie trwania umowy zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż połowa wynagrodzenia brutto Wykonawcy określonego w § 5 ust. 1 umowy, na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.


3) Zdolności technicznej lub zawodowej:

WARUNEK DOT. CZĘŚCI I
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie), wykonał należycie : co najmniej 1 usługę renowacji/tapicerowania foteli/mebli na kwotę min. 50.000 zł brutto
Zamawiający dokona oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SWZ)/
WARUNEK DOT. CZĘŚCI II
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej 2 zamówienia polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej aranżacji wnętrz budynków użyteczności publicznej lub opracowaniu kompletnego projektu budowlano-wykonawczego wraz z aranżacją wnętrz budynku użyteczności publicznej.
Zamawiający dokona oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SWZ)
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Wykonawca w okresie trwania umowy zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż połowa wynagrodzenia brutto Wykonawcy określonego w § 5 ust. 1 umowy, na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.


3) Zdolności technicznej lub zawodowej:

WARUNEK DOT. CZĘŚCI I
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie), wykonał należycie : co najmniej 1 usługę renowacji/tapicerowania foteli/mebli na kwotę min. 50.000 zł brutto
Zamawiający dokona oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SWZ)Zamawiający informuje, że Wykonawca może wykazać spełnienie ww warunku powołując się łącznie na dwie lub więcej umów zawartych w ww. okresie prowadzenia działalności gospodarczej.
WARUNEK DOT. CZĘŚCI II
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej 2 zamówienia polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej aranżacji wnętrz budynków użyteczności publicznej lub opracowaniu kompletnego projektu budowlano-wykonawczego wraz z aranżacją wnętrz budynku użyteczności publicznej.
Zamawiający dokona oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SWZ)
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-22 11:00
Po zmianie:
2024-04-24 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-22 11:30
Po zmianie:
2024-04-24 11:30
branża Wyposażenie wnętrz, Projektowanie
podbranża projekt budowlany, meble i akcesoria, aranżacja wnętrza
kody CPV 39113100, 39114100, 71220000, 79932000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: projekt budowlany , meble i akcesoria , aranżacja wnętrza

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10479508 2024-05-08
godz. 10:45
Kujawsko-Pomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zaprojektowanie i budowa magazynu - hali do składowania materiałów do zimowego utrzymania dróg w m. Wałycz2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z...
10380455 2024-05-08
godz. 11:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w formule zaprojektuj i wybuduj obejmujące zadanie inwestycyjne p.n.: „Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych z garażami podzie...
10486088 2024-05-08
godz. 12:00
Dolnośląskie Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn. "Modernizacja basenu w Jugowie", dz.nr 229, obręb 0007 Jugów, Gmina Nowa Ruda. Planowana modernizacja basenu ma obejmow...
10463509 2024-05-09
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Zakup, dostawa, montaż obrotowych krzeseł biurowych dla potrzeb Oddziału ZUS w Szczecinie i podległych terenowych jednostek organizacyjnych. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa,...
10480582 2024-05-10
godz. 09:00
Mazowieckie „Remont budynku Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim” 1.Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie budynku Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim.2.Szczeg...
10493413 2024-05-10
godz. 09:30
Warmińsko-Mazurskie Zakup widowni mobilnej do Małej Sceny w Teatrze im. Aleksandra Sewruka w Elblągu. 1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest zakup widowni mobilnej do Małej Sceny w Teatr...
10491411 2024-05-13
godz. 09:00
Śląskie Projekt modernizacji budynków Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 5 im. św. Barbary w Sosnowcu rzedmiotem zamówienia jest : Projekt termomodernizacji budynków Wojewódzkiego Sz...
10428907 2024-05-16
godz. 09:00
Zachodniopomorskie Poprawa efektywności energetycznej budynków publicznych w Czaplinku w trybie „zaprojektuj i wybuduj”. Przedmiotem zamówienia jest poprawa efektywności energetycznej budynków public...
10446890 2024-05-24
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budynku Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie przy ul. Energetyków 55 w Szczecinie Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokume...
10498462 2024-05-31
godz. 09:00
Dolnośląskie Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego oraz uzyskaniem pozwolenia na budowę dla zadania pn. Budowa osiedla Wojszyce 1 Przedmiotem zamówienia jest wykona...