Przetarg 6440322 - Dostawa artykułów spożywczych do Gminnego Przedszkola w...

   
Analizuj Zamówienie 6440322 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2018-11-28
przedmiot ogłoszenia
Dostawa artykułów spożywczych do Gminnego Przedszkola w Tworogu w terminie do 31.12.2019 r
Numer referencyjny: ZP.1.2018

1. Wy
konawcy zobowiązani będą dostarczać i wnieść niżej wymieniony asortyment
do placówki zamawiającego na niżej podany adres: Gminne Przedszkole ul. Słowackiego 16, 42-690 Tworóg
2. Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywną dostawę produktów żywnościowych, na koszt i ryzyko Wykonawcy, do Gminnego Przedszkola w Tworogu wydzielonych na poszczególne pakiety:
1) Pakiet nr 1 – Dostawa mięsa i jego przetworów partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego (5 razy w tygodniu, w godzinach od 7.00 do 7.30), na podstawie zlecenia dostawy (przekazanego faksem, e-mailem lub telefonicznie – w zależności
od uzgodnień) zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Świeże mięso nie może być poddane żadnemu procesowi poza chłodzeniem. Wędliny i produkty mięsne winny być dostarczane luzem , w osłonkach naturalnych lub sztucznych, zaopatrzone w etykietę informującą o składzie produktu i terminie przydatności do spożycia
Mięso dostarczane będzie w zamkniętych pojemnikach plastikowych z pokrywami posiadającymi odpowiednie atesty. Pojemniki będą czyste i nieuszkodzone.
Mięso surowe nie może być przewożone w jednym pojemniku razem z wędlinami Oferowane produkty drobiowe nie mogą posiadać domieszek wieprzowych (tłuszczu, mięsa, żelatyny).Szczegółowy opis i ilości zawiera załącznik nr 6 do SIWZ- formularz asortymentowo-cenowy
2) Pakiet nr 2 – Dostawa warzyw i owoców partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego (minimum 3 razy w tygodniu, w godzinach od 7.00 do 9.00), na podstawie zlecenia dostawy (przekazanego faksem, e-mailem lub telefonicznie – w zależności
od uzgodnień) zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów.
Warzywa, owoce i jarzyny powinny być:
- świeże, czyste, zdrowe,
- bez uszkodzeń mechanicznych i oznak zwiędnięcia,
- wolne od zanieczyszczeń chemicznych, - wolne od obcych, zapachów i smaków, pleśni, zmian gnilnych,
- bez oznak wyrośnięcia, gnicia, uszkodzenia przez szkodniki, mróz lub słońce,
- właściwie obcięte,
- typowe w kształcie, sypkie, nie oblodzone, bez trwałych zlepieńców, danego asortymentu,
- smak i zapach delikatny, niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości
lub inny obcy,
- barwa typowa dla danego gatunku i odmiany, jednolita w partii ( z wyjątkiem mieszanek) Szczegółowy opis i ilości zawiera załącznik nr 6 do SIWZ- formularz asortymentowo-cenowy
3) Pakiet nr 3 - Dostawa nabiału i przetworów partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego (5 razy w tygodniu, w godzinach od 7.00 do 7.30), na podstawie zlecenia dostawy (przekazanego faksem, e-mailem lub telefonicznie – w zależności od uzgodnień) zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Szczegółowy opis i ilości zawiera załącznik nr 6 do SIWZ- formularz asortymentowo-cenowy
4) Pakiet nr 4 – Dostawa różnych artykułów spożywczych partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego, na podstawie zlecenia dostawy (przekazanego faksem, e-mailem lub telefonicznie – w zależności od uzgodnień) zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Szczegółowy opis i ilości zawiera załącznik nr 6 do SIWZ- formularz asortymentowo-cenowy
5) Pakiet nr 5 – Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich partiami w zależności
od aktualnych potrzeb Zamawiającego(5 razy w tygodniu, w godzinach od 7.00 do 7.30),
na podstawie pisemnego zlecenia dostawy zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Pieczywo odpowiadające zasadom dobrej praktyki żywności i żywienia tj: pieczywo chrupiące, niezbite, nie kruszące się, świeże, nie spalone. Świeżość pieczywa nie może wzbudzać żadnych wątpliwości, produkty nadmiernie twarde w stosunku do ogólnie przyjętych standardów, nadmiernie kruszące się oraz produkty nie przejawiające ogólnie przyjętych dla danej grupy produktów walorów smakowych – zostaną przez zamawiającego uznane za produkty nienależytej jakości; Szczegółowy opis i ilości zawiera załącznik nr 6 do SIWZ- formularz asortymentowo-cenowy
6) Pakiet nr 6 – Dostawa mrożonek spożywczych partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego,( w godzinach od 7.00 do 9.00) na podstawie zlecenia dostawy (przekazanego faksem, e-mailem lub telefonicznie – w zależności od uzgodnień) zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów.
Wymagania w zakresie mrożonek
- mrożonki powinny być:
- pakowanie zewnętrzne - karton + opakowanie wewnętrzne folia, trwale i prawidłowo oznakowane w języku polskim zarówno na opakowaniu zewnętrznym jak i folii,
- czyste, nie uszkodzone, temperatura surowca w momencie przyjęcia min - 18 º C Szczegółowy opis i ilości zawiera załącznik nr 6 do SIWZ- formularz asortymentowo-cenowy
3. Wielkości zamówienia podane w Zał. Nr 6 do SIWZ – w formularzu asortymentowo-cenowym (pakiety Nr I -VI) są wielkościami orientacyjnymi ( zostały podane w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników), i będą korygowane w zależności od zapotrzebowania z zastrzeżeniem, iż dokonane zmiany nie spowodują zwiększenia wartości brutto zamówienia przekraczającego 20%.
4. Podana ilość towaru może być w trakcie wykonywania umowy zmniejszona lub zmieniona. W takiej sytuacji Wykonawca nie ma roszczenia o zakup przez Zamawiającego towaru, którego ilość zamawiający ograniczył lub zmienił. Zakup towaru przez Zamawiającego w ilości mniejszej od ustalonej w SIWZ (dla każdego pakietu) nie stanowi nie wykonania
lub nienależytego wykonania umowy.

5. Wykonawca otrzyma jedynie zapłatę należną mu z tytułu faktycznie dostarczonego towaru.

6. Dostawa wraz z wniesieniem nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy. Środek transportu musi być przystosowany do przewożenia tego typu towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi.

7. Towary dostarczane będą w opakowaniach Wykonawcy, za które nie będzie pobierał opłat, a Zamawiający zobowiązany będzie do ich zwrotu.

8. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik Nr 6 pakiety I-VI do SIWZ) zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent) produktów spożywczych, Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego w załączniku Nr 6 pakiet I-VI do SIWZ. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony
przez Zamawiającego.
9. Główny przedmiot zamówienia wg wspólnego Słownika zamówień (CPV): 15100000-9; 15300000-1, 15310000-4, 15500000-3, 15800000-6, 1590000000-3, 15330000-0, 15400000-2, 15600000-4,03142500-3, 15810000-9, 15331170-9, 15200000-0, 03212100-1.
10. Uznaje się, iż złożenie ofert oznacza, że Wykonawcy zapoznali się z wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć na, lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającej z niej umową
11. Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
12. Informacja o możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych dla następujących zadań:
Pakiet nr 1 – Dostawa mięsa i jego przetworów.
Pakiet nr 2 – Dostawa warzyw i owoców.
Pakiet nr 3 - Dostawa nabiału i przetworów.
Pakiet nr 4 – Dostawa różnych artykułów spożywczych.
Pakiet nr 5 – Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich.
Pakiet nr 6 – Dostawa mrożonek.
Dopuszcza się składanie ofert częściowych na każdą z części zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane przez siebie części lub na całość zamówienia. Oferta na każdą z części musi obejmować całość zamówienia z danej części.
13. Informacja o możliwości składania ofert wariantowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
14. Informacja o zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp.

Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1- Pakiet 1 Dostawa mięsa i jego przetworów
1. Wykonawcy zobowiązani będą dostarczać i wnieść niżej wymieniony asortyment do placówki zamawiającego na niżej podany adres: Gminne Przedszkole ul. Słowackiego 16, 42-690 Tworóg 2. Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywną dostawę produktów żywnościowych, na koszt i ryzyko Wykonawcy, do Gminnego Przedszkola w Tworogu wydzielonych na poszczególne pakiety: 1) Pakiet nr 1 – Dostawa mięsa i jego przetworów partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego (5 razy w tygodniu, w godzinach od 7.00 do 7.30), na podstawie zlecenia dostawy (przekazanego faksem, e-mailem lub telefonicznie – w zależności od uzgodnień) zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Świeże mięso nie może być poddane żadnemu procesowi poza chłodzeniem. Wędliny i produkty mięsne winny być dostarczane luzem , w osłonkach naturalnych lub sztucznych, zaopatrzone w etykietę informującą o składzie produktu i terminie przydatności do spożycia Mięso dostarczane będzie w zamkniętych pojemnikach plastikowych z pokrywami posiadającymi odpowiednie atesty. Pojemniki będą czyste i nieuszkodzone. Mięso surowe nie może być przewożone w jednym pojemniku razem z wędlinami Oferowane produkty drobiowe nie mogą posiadać domieszek wieprzowych (tłuszczu, mięsa, żelatyny).Szczegółowy opis i ilości zawiera załącznik nr 6 do SIWZ- formularz asortymentowo-cenowy

Część nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2- Pakiet 2 Dostawa warzyw i owoców
1. Wykonawcy zobowiązani będą dostarczać i wnieść niżej wymieniony asortyment do placówki zamawiającego na niżej podany adres: Gminne Przedszkole ul. Słowackiego 16, 42-690 Tworóg 2. Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywną dostawę produktów żywnościowych, na koszt i ryzyko Wykonawcy, do Gminnego Przedszkola w Tworogu wydzielonych na poszczególne pakiety: 2) Pakiet nr 2 – Dostawa warzyw i owoców partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego (minimum 3 razy w tygodniu, w godzinach od 7.00 do 9.00), na podstawie zlecenia dostawy (przekazanego faksem, e-mailem lub telefonicznie – w zależności od uzgodnień) zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Warzywa, owoce i jarzyny powinny być: - świeże, czyste, zdrowe, - bez uszkodzeń mechanicznych i oznak zwiędnięcia, - wolne od zanieczyszczeń chemicznych, - wolne od obcych, zapachów i smaków, pleśni, zmian gnilnych, - bez oznak wyrośnięcia, gnicia, uszkodzenia przez szkodniki, mróz lub słońce, - właściwie obcięte, - typowe w kształcie, sypkie, nie oblodzone, bez trwałych zlepieńców, danego asortymentu, - smak i zapach delikatny, niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy, - barwa typowa dla danego gatunku i odmiany, jednolita w partii ( z wyjątkiem mieszanek) Szczegółowy opis i ilości zawiera załącznik nr 6 do SIWZ- formularz asortymentowo-cenowy

Część nr: 3 Nazwa: Zadanie nr 3- Pakiet 3 Dostawa nabiału i przetworów
1. Wykonawcy zobowiązani będą dostarczać i wnieść niżej wymieniony asortyment do placówki zamawiającego na niżej podany adres: Gminne Przedszkole ul. Słowackiego 16, 42-690 Tworóg 2. Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywną dostawę produktów żywnościowych, na koszt i ryzyko Wykonawcy, do Gminnego Przedszkola w Tworogu wydzielonych na poszczególne pakiety: 3) Pakiet nr 3 - Dostawa nabiału i przetworów partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego (5 razy w tygodniu, w godzinach od 7.00 do 7.30), na podstawie zlecenia dostawy (przekazanego faksem, e-mailem lub telefonicznie – w zależności od uzgodnień) zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Szczegółowy opis i ilości zawiera załącznik nr 6 do SIWZ- formularz asortymentowo-cenowy

Część nr: 4 Nazwa: Zadanie nr 4 - Pakiet nr 4 Dostawa różnych artykułów spożywczych
1. Wykonawcy zobowiązani będą dostarczać i wnieść niżej wymieniony asortyment do placówki zamawiającego na niżej podany adres: Gminne Przedszkole ul. Słowackiego 16, 42-690 Tworóg 2. Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywną dostawę produktów żywnościowych, na koszt i ryzyko Wykonawcy, do Gminnego Przedszkola w Tworogu wydzielonych na poszczególne pakiety: 4) Pakiet nr 4 – Dostawa różnych artykułów spożywczych partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego, na podstawie zlecenia dostawy (przekazanego faksem, e-mailem lub telefonicznie – w zależności od uzgodnień) zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Szczegółowy opis i ilości zawiera załącznik nr 6 do SIWZ- formularz asortymentowo-cenowy

Część nr: 5 Nazwa: Zadanie nr 5 - Pakiet 5 Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich
1. Wykonawcy zobowiązani będą dostarczać i wnieść niżej wymieniony asortyment do placówki zamawiającego na niżej podany adres: Gminne Przedszkole ul. Słowackiego 16, 42-690 Tworóg 2. Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywną dostawę produktów żywnościowych, na koszt i ryzyko Wykonawcy, do Gminnego Przedszkola w Tworogu wydzielonych na poszczególne pakiety:\5) Pakiet nr 5 – Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego(5 razy w tygodniu, w godzinach od 7.00 do 7.30), na podstawie pisemnego zlecenia dostawy zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Pieczywo odpowiadające zasadom dobrej praktyki żywności i żywienia tj: pieczywo chrupiące, niezbite, nie kruszące się, świeże, nie spalone. Świeżość pieczywa nie może wzbudzać żadnych wątpliwości, produkty nadmiernie twarde w stosunku do ogólnie przyjętych standardów, nadmiernie kruszące się oraz produkty nie przejawiające ogólnie przyjętych dla danej grupy produktów walorów smakowych – zostaną przez zamawiającego uznane za produkty nienależytej jakości; Szczegółowy opis i ilości zawiera załącznik nr 6 do SIWZ- formularz asortymentowo-cenowy

Część nr: 6 Nazwa: Zadanie nr 6 - Pakiet 6 Dostawa mrożonek
1. Wykonawcy zobowiązani będą dostarczać i wnieść niżej wymieniony asortyment do placówki zamawiającego na niżej podany adres: Gminne Przedszkole ul. Słowackiego 16, 42-690 Tworóg 2. Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywną dostawę produktów żywnościowych, na koszt i ryzyko Wykonawcy, do Gminnego Przedszkola w Tworogu wydzielonych na poszczególne pakiety: 6) Pakiet nr 6 – Dostawa mrożonek spożywczych partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego,( w godzinach od 7.00 do 9.00) na podstawie zlecenia dostawy (przekazanego faksem, e-mailem lub telefonicznie – w zależności od uzgodnień) zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Wymagania w zakresie mrożonek - mrożonki powinny być: - pakowanie zewnętrzne - karton + opakowanie wewnętrzne folia, trwale i prawidłowo oznakowane w języku polskim zarówno na opakowaniu zewnętrznym jak i folii, - czyste, nie uszkodzone, temperatura surowca w momencie przyjęcia min - 18 º C Szczegółowy opis i ilości zawiera załącznik nr 6 do SIWZ- formularz asortymentowo-cenowy
branża Spożywcza
podbranża artykuły spożywcze, używki
kody CPV 3142500, 3212100, 15100000, 15200000, 15300000, 15310000, 15330000, 15331170, 15400000, 15500000, 15600000, 15800000, 15810000, 15900000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: artykuły spożywcze , używki

       
nr Termin Organizator Przedmiot
12227450 2025-12-19
godz. 08:00
Mazowieckie Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Żytkowicach Część...
12235465 2025-12-19
godz. 08:00
Wielkopolskie ZO/014/25 Sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem i wniesieniem artykułów...
12223587 2025-12-19
godz. 09:00
Wielkopolskie Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 „Kraina Wesołej...
12222954 2025-12-19
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Dostawa warzyw świeżych i owoców do Ośrodka Rehabilitacyjno-Wypoczynkowego...
12223246 2025-12-19
godz. 11:00
Zachodniopomorskie Dostawa artykułów spożywczych do przedszkola
12222943 2025-12-19
godz. 16:00
Opolskie Sukcesywna dostawa mięsa, wędlin i drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w...
12225023 2025-12-19
godz. 16:00
Lubelskie Dostawa artykułów spożywczych w podziale na 6 części Część 1: Mięso i wędliny -...
12235510 2025-12-22
godz. 09:56
Wielkopolskie Dostawa produktów żywnościowych na stołówkę szkolną SP Szczodrzykowo - nabiał...
12233924 2025-12-22
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie D/KW.2233.57.2025.PP1 Zapytanie ofertowe na sukcesywne dostawy oleju...
12205890 2025-12-22
godz. 11:00
Zachodniopomorskie Zakup i dostawa artykułów spożywczych.