Przetarg 8556195 - Doposażenie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Janusza...

   
Analizuj Zamówienie 8556195 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-11-25
przedmiot ogłoszenia
Doposażenie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Sulechowie w ramach programu Laboratoria Przyszłości – AGD, wyposa
żenie kuchni, sprzęt i wyposażenie fotograficzne.

Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pn. Doposażenie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Sulechowie w ramach programu Laboratoria Przyszłości, w tym fabrycznie nowe, nie używane następujące wyposażenie podzielone na 3 zadania tj.:1) ZADANIE I, w tym:a) waga spożywcza b) lodówka wysoka c) blender d) robot wielofunkcyjny e) mikser f) opiekacz2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a – formularz cenowy – odpowiednio do zadania.3. Wykonawca zapewni dostarczenie oraz wniesienie sprzętu będącego przedmiotem zamówienia transportem własnym, w opakowaniach zapewniających całość, nienaruszalność i zabezpieczających przed uszkodzeniem do siedziby zamawiającego, tj. Szkoła Podstawowa Nr 3 w Sulechowie przy ul. Piaskowej 52. 4. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z dostarczeniem przedmiotu zamówienia do zamawiającego oraz odpowiada za przedmiot zamówienia (ryzyko utraty, uszkodzenia itd.) do czasu jego odbioru przez zamawiającego. 5. Wyposażenie zostało opisane przez określenie minimalnych wymagań co oznacza, że dopuszczalne jest dostarczenie wyposażenia posiadającego parametry na wymaganym przez zamawiającego poziomie lub lepsze od opisanych. 6. Minimalna gwarancja na dostarczony sprzęt i wyposażenie to minimum 12 miesięcy. Gwarancja musi być wystawiona na sprzęt wykorzystywany w szkole. 7. Zamówienie finansowane jest ze środków budżetu państwa w ramach programu: „LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI”.8. Zamówienie jest jedną z części całego zamówienia dotyczącego doposażenia Szkoły Podstawowej Nr 1 w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.10. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na jedno lub wszystkie zadania.11. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.12. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 13. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.14. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.15. Zamawiający nie przewiduje możliwości ograniczenia zakresu przedmiotu umowy w stosunku do wartości przedmiotu umowy.16. Zgodnie z art. 310 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021, poz. 1129 z późn. zm.) Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środku publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane.

Część 2: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pn. Doposażenie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Sulechowie w ramach programu Laboratoria Przyszłości, w tym fabrycznie nowe, nie używane następujące wyposażenie podzielone na 3 zadania tj.:2) ZADANIE II, w tym:a) patelnia duża b) nóż 9 cm c) nóż 13 cm d) nóż 15 cm e) obieraczka mix kolorów f) deska do krojenia mała g) ubijaczka h) durszlak i) stolnica średnia j) miska, 18 cm k) miska, 26 cm2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a – formularz cenowy – odpowiednio do zadania.3. Wykonawca zapewni dostarczenie oraz wniesienie sprzętu będącego przedmiotem zamówienia transportem własnym, w opakowaniach zapewniających całość, nienaruszalność i zabezpieczających przed uszkodzeniem do siedziby zamawiającego, tj. Szkoła Podstawowa Nr 3 w Sulechowie przy ul. Piaskowej 52. 4. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z dostarczeniem przedmiotu zamówienia do zamawiającego oraz odpowiada za przedmiot zamówienia (ryzyko utraty, uszkodzenia itd.) do czasu jego odbioru przez zamawiającego. 5. Wyposażenie zostało opisane przez określenie minimalnych wymagań co oznacza, że dopuszczalne jest dostarczenie wyposażenia posiadającego parametry na wymaganym przez zamawiającego poziomie lub lepsze od opisanych. 6. Minimalna gwarancja na dostarczony sprzęt i wyposażenie to minimum 12 miesięcy. Gwarancja musi być wystawiona na sprzęt wykorzystywany w szkole. 7. Zamówienie finansowane jest ze środków budżetu państwa w ramach programu: „LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI”.8. Zamówienie jest jedną z części całego zamówienia dotyczącego doposażenia Szkoły Podstawowej Nr 1 w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.10. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na jedno lub wszystkie zadania.11. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.12. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 13. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.14. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.15. Zamawiający nie przewiduje możliwości ograniczenia zakresu przedmiotu umowy w stosunku do wartości przedmiotu umowy.16. Zgodnie z art. 310 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021, poz. 1129 z późn. zm.) Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środku publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane.

Część 3: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pn. Doposażenie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Sulechowie w ramach programu Laboratoria Przyszłości, w tym fabrycznie nowe, nie używane następujące wyposażenie podzielone na 3 zadania tj.:3) ZADANIE III, w tym:a) aparat cyfrowy lustrzanka b) kamera cyfrowa c) mikrofon d) oświetlenie studia fotograficznego e) tło do zdjęć f) gimbal do smartfona, g) gimbal do aparatu fotograficznego h) głośniki i) mikroport j) kamera sportowa + akcesoria2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a – formularz cenowy – odpowiednio do zadania.3. Wykonawca zapewni dostarczenie oraz wniesienie sprzętu będącego przedmiotem zamówienia transportem własnym, w opakowaniach zapewniających całość, nienaruszalność i zabezpieczających przed uszkodzeniem do siedziby zamawiającego, tj. Szkoła Podstawowa Nr 3 w Sulechowie przy ul. Piaskowej 52. 4. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z dostarczeniem przedmiotu zamówienia do zamawiającego oraz odpowiada za przedmiot zamówienia (ryzyko utraty, uszkodzenia itd.) do czasu jego odbioru przez zamawiającego. 5. Wyposażenie zostało opisane przez określenie minimalnych wymagań co oznacza, że dopuszczalne jest dostarczenie wyposażenia posiadającego parametry na wymaganym przez zamawiającego poziomie lub lepsze od opisanych. 6. Minimalna gwarancja na dostarczony sprzęt i wyposażenie to minimum 12 miesięcy. Gwarancja musi być wystawiona na sprzęt wykorzystywany w szkole. 7. Zamówienie finansowane jest ze środków budżetu państwa w ramach programu: „LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI”.8. Zamówienie jest jedną z części całego zamówienia dotyczącego doposażenia Szkoły Podstawowej Nr 1 w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.10. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na jedno lub wszystkie zadania.11. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.12. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 13. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.14. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.15. Zamawiający nie przewiduje możliwości ograniczenia zakresu przedmiotu umowy w stosunku do wartości przedmiotu umowy.16. Zgodnie z art. 310 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021, poz. 1129 z późn. zm.) Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środku publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane

SP3.DG.271.19.2021
branża Elektronika, RTV, AGD, multimedia
podbranża sprzęt gospodarstwa domowego, sprzęt rtv, multimedia, akcesoria gospodarstwa domowego
kody CPV 32333200, 32341000, 32342412, 38650000, 39162000, 39220000, 39221000, 39221100, 39221180, 39700000, 39711110, 39711200
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt gospodarstwa domowego , sprzęt rtv, multimedia , akcesoria gospodarstwa domowego

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10428755 2024-04-26
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Dostawa dla funkcjonariuszy straży miejskiej 20 sztuk fotopułapek, zgodnych z opisem zawartym poniżej oraz przeprowadzenie stosownego szkolenia stanowiskowego
10483571 2024-04-29
godz. 08:00
Dolnośląskie Dostawa tablicy multimedialnej
10490267 2024-04-30
godz. 07:00
Małopolskie Czajnik OPTIMUM CJ-3001
10478785 2024-05-06
godz. 08:06
Pomorskie PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Wykałaczki drewniane Witam, firma SEKO S.A. poszukuje producenta wykałaczek drewnianych , przeznaczonych dla przemysłu spożywczego ( rybnego ), wymagane specyf...
10482629 2024-05-06
godz. 09:00
Pomorskie Dostawa sprzętu gastronomicznego i chłodniczego 58/KPW/ŻYWN/2024
10424206 2024-05-06
godz. 10:00
Lubelskie Dostawa wyposażenia komputerowego oraz edukacyjnego do Szkół Podstawowych w Wyrykach i Kaplonosach. Część 1: Część 1 - Dostawa wyposażenia komputerowego oraz wyposażenia pracowni...
10487631 2024-05-07
godz. 00:00
Lubelskie Dostawa, montaż i uruchomienie zestawu projekcyjnego. Zakres zamówienia obejmuje: zakup fabrycznie nowego sprzętu opisanego w: Załączniku nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówieni...
10402153 2024-05-08
godz. 10:00
Śląskie Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia w ramach zdania pn.: „Innowacyjne Branżowe Centrum Mody”. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA.Niniejsze zamówienie składa się z pięciu części pn.:− ...
10485643 2024-05-08
godz. 12:00
Świętokrzyskie Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Politechniki Świętokrzyskiej (10 części) Część 1: Monitor komputerowy (1 szt.) Część 2: Projektor multimedialny (1 szt.) ...
10486989 2024-05-10
godz. 10:00
Małopolskie Dostawa wyposażenia domowego i elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego do 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Rząska ul. Krakowska 1 w 2024 r. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ...