Przetarg 11622263 - Część 1: REMONT ISTNIEJĄCYCH NAWIERZCHNI JEZDNI I...

   
Analizuj Zamówienie 11622263
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-23
przedmiot ogłoszenia
Część 1: REMONT ISTNIEJĄCYCH NAWIERZCHNI JEZDNI I CHODNIKÓW NA DROGACH GMINNYCH.1. CZĘŚĆ I: REMONT ISTNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI JEZDNI NA DRODZE GMINNEJ(DZ. EWID. NR 103, AM 17 OBRĘB: MILICZ) W M
ILICZUOPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAPrzedmiotem inwestycji jest remont istniejącej nawierzchni jezdni na drodze gminnej – ul. Dąbrowskiego w Miliczu na odcinku ok. 146 m, polegający na położeniu nowej nawierzchni jezdni, wymianie krawężników na nowe i regulacji wysokościowej istniejących chodników. ZAKRES ROBÓT DO WYKONANIA:- roboty przygotowawcze,- odwodnienie korpusu drogowego,- rozbiórka elementów dróg i ulic,- podbudowa,- nawierzchnia:• jezdnia z betonu asfaltowego - warstwa wiążąca o gr. 5 cm; warstwa ścieralna o gr. 4 cm, szer. jezdni 3,6 - 3,8m; • chodnik – nawierzchnia z kostki betonowej o gr. 8 cm, podsypka cem.-pias. o gr. 5 cm;• frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno;- elementy ulic,- tymczasowa organizacja ruchu.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest zgodny z dokumentacją projektową opracowaną przez CCH Legal Construction, ul. Odrodzenia 19, 56-300 Milicz. Wyżej wymienione dokumentacje i opracowania są materiałami pomocniczymi do ustalenia przez Oferentów wysokości wynagrodzenia ryczałtowego i stanowią Załącznik nr 12 do Specyfikacji. UWAGA: Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą kosztorysu ofertowego z zastrzeżeniem, iż kosztorys ten nie będzie stanowił przedmiotu oceny, stanowić będzie wyłącznie dokument pomocniczy służący do wyceny określonych grup robót. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty kosztorysu ofertowego, który będzie podstawą do ewentualnego rozliczenia robót podobnych. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, jak również wszystkie pozostałe koszty bez których nie można wykonać przedmiotowego zamówienia. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę ryczałtową zamówienia. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego.Dokładne dane, niezbędne do wyceny zadania i obliczenia ceny należy określić na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej oraz zalecanej przez Zamawiającego wizji lokalnej, przeprowadzonej na miejscu budowy.Dodatkowo Zamawiający podkreśla, że w szczególności w sytuacji, gdy:1)okaże się, że rozwiązania zawarte w poszczególnych częściach dokumentacji projektowej (np. część opisowa i rysunkowa projektu budowlanego, wykonawczego, STWiORB itd.) nie są ujęte łącznie w tych dokumentach - Wykonawca jest zobowiązany ująć wszystkie elementy i je zrealizować, 2)w razie stwierdzenia rozbieżności pomiędzy zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a Projektem - Wykonawca zobowiązany jest uzyskać decyzję Zamawiającego o sposobie likwidacji tej rozbieżności.Zmiany w tym zakresie nie stanowią zmiany Przedmiotu Umowy lecz stanowią usunięcie rozbieżności w dokumentacji, a w związku z tym wszelkie prace wykonywane w wyniku usunięcia tej rozbieżności nie są zamówieniem dodatkowym ani nie wymagają podpisania aneksu zmieniającego Przedmiot Umowy i nie mogą skutkować dodatkowym wynagrodzeniem dla Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu. Wszystkie oświadczenia Wykonawcy i zapisy dokumentacji postępowania należy interpretować zgodnie z powyższym celem.Wszelkie nazwy własne producentów oraz znaki towarowe materiałów i urządzeń użyte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i Dokumentacji Projektowej winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w projekcie. Takie materiały i urządzenia można zastąpić materiałami/urządzeniami równoważnymi innych producentów o parametrach i standardach nie gorszych, a jeżeli zmiana ta spowoduje dodatkowe koszty, to ponosi je Wykonawca. Wszelkie materiały użyte do budowy muszą być bezwzględnie zatwierdzone przez Zamawiającego i Inspektora nadzoru przed ich wbudowaniem.

Część 2: REMONT ISTNIEJĄCYCH NAWIERZCHNI JEZDNI I CHODNIKÓW NA DROGACH GMINNYCH.2. CZĘŚĆ II: REMONT ISTNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI JEZDNI I CHODNIKÓW NA DRODZEGMINNEJ – UL. 11 LISTOPADA W MILICZU (OBR. MILICZ, AM 16, DZ. EW. 86, 75)OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAPrzedmiotem inwestycji jest remont istniejącej nawierzchni jezdni i chodników na drodze gminnej – ul. 11-Listopada w Miliczu na odcinku ok. 215 m, polegający na położeniu nowej nawierzchni jezdni, chodników, ścieżki rowerowej, zjazdów, wymianie krawężników i obrzeży na nowe. Szerokość jezdni 5 m, szer. chodnika 1,5 m - 4 m, szer., ścieżki rowerowej szer. 2m.ZAKRES ROBÓT DO WYKONANIA:- roboty przygotowawcze,- odwodnienie korpusu drogowego,- podbudowa - nawierzchnie:• jezdnia z betonu asfaltowego - warstwa wiążąca o gr. 5 cm; warstwa ścieralna o gr. 4 cm; • ścieżka rowerowa z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna gr. 4 cm;• chodniki z kostki betonowej bezfazowej o gr. 6 cm; podsypka cem.-pias. o gr. 5 cm;• zjazdy z kostki betonowej bezfazowej o gr 8 cm; podsypka cem.-pias. o gr. 5 cm;- elementy ulic,- zieleń drogowa, - tymczasowa organizacja ruchu.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest zgodny z dokumentacją projektową opracowaną przez: CCH Legal Construction, ul. Odrodzenia 19, 56-300 Milicz. Wyżej wymienione dokumentacje i opracowania są materiałami pomocniczymi do ustalenia przez Oferentów wysokości wynagrodzenia ryczałtowego i stanowią Załącznik nr 12 do Specyfikacji. UWAGA: Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą kosztorysu ofertowego z zastrzeżeniem, iż kosztorys ten nie będzie stanowił przedmiotu oceny, stanowić będzie wyłącznie dokument pomocniczy służący do wyceny określonych grup robót. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty kosztorysu ofertowego, który będzie podstawą do ewentualnego rozliczenia robót podobnych. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, jak również wszystkie pozostałe koszty bez których nie można wykonać przedmiotowego zamówienia. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę ryczałtową zamówienia. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego.Dokładne dane, niezbędne do wyceny zadania i obliczenia ceny należy określić na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej oraz zalecanej przez Zamawiającego wizji lokalnej, przeprowadzonej na miejscu budowy.Dodatkowo Zamawiający podkreśla, że w szczególności w sytuacji, gdy:1)okaże się, że rozwiązania zawarte w poszczególnych częściach dokumentacji projektowej (np. część opisowa i rysunkowa projektu budowlanego, wykonawczego, STWiORB itd.) nie są ujęte łącznie w tych dokumentach - Wykonawca jest zobowiązany ująć wszystkie elementy i je zrealizować, 2)w razie stwierdzenia rozbieżności pomiędzy zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a Projektem - Wykonawca zobowiązany jest uzyskać decyzję Zamawiającego o sposobie likwidacji tej rozbieżności.Zmiany w tym zakresie nie stanowią zmiany Przedmiotu Umowy lecz stanowią usunięcie rozbieżności w dokumentacji, a w związku z tym wszelkie prace wykonywane w wyniku usunięcia tej rozbieżności nie są zamówieniem dodatkowym ani nie wymagają podpisania aneksu zmieniającego Przedmiot Umowy i nie mogą skutkować dodatkowym wynagrodzeniem dla Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu. Wszystkie oświadczenia Wykonawcy i zapisy dokumentacji postępowania należy interpretować zgodnie z powyższym celem.Wszelkie nazwy własne producentów oraz znaki towarowe materiałów i urządzeń użyte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i Dokumentacji Projektowej winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w projekcie. Takie materiały i urządzenia można zastąpić materiałami/urządzeniami równoważnymi innych producentów o parametrach i standardach nie gorszych, a jeżeli zmiana ta spowoduje dodatkowe koszty, to ponosi je Wykonawca. Wszelkie materiały użyte do budowy muszą być bezwzględnie zatwierdzone przez Zamawiającego i Inspektora nadzoru przed ich wbudowaniem.

IFE.271.17.2025
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45000000, 45100000, 45111000, 45200000, 45233200
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice