Przetarg 11537226 - 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające...

   
Analizuj Zamówienie 11537226
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-10-07
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu wody deszczowej/opadowej z parkingu samochodowego Urzędu Miasta Kalisza, ul. Kościuszki wraz z rozszczelnieniem n
awierzchni nieprzepuszczalnych, budową zbiornika retencyjnego z systemem nawadniania, rozwojem zieleni oraz budową instalacji fotowoltaicznych, na podstawie dokumentów określonych w pkt 4.5 Specyfikacji Warunków Zamówienia (zwanej dalej w niniejszym ogłoszeniu SWZ).2. Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem obejmuje roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu wody deszczowej/opadowej z parkingu samochodowego przy Urzędzie Miasta Kalisza, ul. Kościuszki wraz z rozszczelnieniem nawierzchni nieprzepuszczalnych, budową zbiornika retencyjnego z systemem nawadniania, rozwojem zieleni oraz budową instalacji fotowoltaicznych w tym m. in.:1) rozbiórkę budynku gospodarczego nr „D” Urzędu Miasta Kalisza, 2) przebudowę i modernizację nawierzchni placu parkingowego,3) budowę wiaty z panelami fotowoltaicznymi z dwoma miejscami do ładowania aut elektrycznych oraz wiaty fotowoltaicznej z dwoma miejscami do ładowania rowerów,4) stworzenie zieleni urządzonej i zielonych ścian wraz z montażem instalacji nawadniania,5) oświetlenie parkingu,6) naprawę muru znajdującego się przy parkingu,7) budowę obiektów małej architektury,8) budowę zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej wraz z układem retencyjno-podczyszczającym,9) przebudowę odcinków zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej oraz wpustów deszczowych,10) budowę systemu nawadniania zieleni,11) budowę instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Straży Miejskiej,12) budowę instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku archiwum Urzędu Miasta Kalisza,13) budowę studni S1 zlokalizowanej w ul. Krótkiej wraz z odcinkiem kanalizacji deszczowej pomiędzy studnią S1 i S2,oraz roboty towarzyszące niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.3. Wykonawca przystąpi do realizacji zamówienia niezwłocznie po zawarciu umowy z Zamawiającym, a wykonanie robót budowlanych zakończy w ciągu 13 miesięcy od daty zawarcia umowy.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz pozostałe warunki realizacji zamówienia znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia i załącznikach do niej.5. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp o wartości nie przekraczającej 200.000,00 PLN. Zamówienia te polegać mogą na powtórzeniu robót składających się na zamówienie podstawowe, w szczególności wymienionych w pkt 4.2 SWZ i w kosztorysie złożonym przez Wykonawcę przed zawarciem umowy lub kosztorysie inwestorskim. Zamówienia te będą mogły zostać udzielone, gdy będzie to korzystne dla Zamawiającego lub wpłynie to na poprawę bezpieczeństwa lub walorów użytkowania obiektu oraz po zabezpieczeniu odpowiednich środków finansowych na sfinansowanie wyżej wymienionych zamówień.Ponadto, zamówienia te będą udzielane z uwzględnieniem warunków zawartych w umowie dla zamówienia podstawowego, w oparciu o ceny zawarte w kosztorysie złożonym przez Wykonawcę przed zawarciem umowy, a jeśli nie będzie to możliwe, na warunkach wynegocjowanych przez Zamawiającego i Wykonawcę.
Część zamówienia: LOT-0001 Adaptacja do zmian klimatu infrastruktury w obszarze budynku Urzędu Miasta Kalisza, ul. Kościuszki 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu wody deszczowej/opadowej z parkingu samochodowego Urzędu Miasta Kalisza, ul. Kościuszki wraz z rozszczelnieniem nawierzchni nieprzepuszczalnych, budową zbiornika retencyjnego z systemem nawadniania, rozwojem zieleni oraz budową instalacji fotowoltaicznych, na podstawie dokumentów określonych w pkt 4.5 SWZ.2. Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem obejmuje roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu wody deszczowej/opadowej z parkingu samochodowego przy Urzędzie Miasta Kalisza, ul. Kościuszki wraz z rozszczelnieniem nawierzchni nieprzepuszczalnych, budową zbiornika retencyjnego z systemem nawadniania, rozwojem zieleni oraz budową instalacji fotowoltaicznych w tym m. in.:1) rozbiórkę budynku gospodarczego nr „D” Urzędu Miasta Kalisza, 2) przebudowę i modernizację nawierzchni placu parkingowego,3) budowę wiaty z panelami fotowoltaicznymi z dwoma miejscami do ładowania aut elektrycznych oraz wiaty fotowoltaicznej z dwoma miejscami do ładowania rowerów,4) stworzenie zieleni urządzonej i zielonych ścian wraz z montażem instalacji nawadniania,5) oświetlenie parkingu,6) naprawę muru znajdującego się przy parkingu,7) budowę obiektów małej architektury,8) budowę zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej wraz z układem retencyjno-podczyszczającym,9) przebudowę odcinków zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej oraz wpustów deszczowych,10) budowę systemu nawadniania zieleni,11) budowę instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Straży Miejskiej,12) budowę instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku archiwum Urzędu Miasta Kalisza,13) budowę studni S1 zlokalizowanej w ul. Krótkiej wraz z odcinkiem kanalizacji deszczowej pomiędzy studnią S1 i S2,oraz roboty towarzyszące niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.3. Wykonawca przystąpi do realizacji zamówienia niezwłocznie po zawarciu umowy z Zamawiającym, a wykonanie robót budowlanych zakończy w ciągu 13 miesięcy od daty zawarcia umowy.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz pozostałe warunki realizacji zamówienia znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia i załącznikach do niej.5. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp o wartości nie przekraczającej 200.000,00 PLN. Zamówienia te polegać mogą na powtórzeniu robót składających się na zamówienie podstawowe, w szczególności wymienionych w pkt 4.2 SWZ i w kosztorysie złożonym przez Wykonawcę przed zawarciem umowy lub kosztorysie inwestorskim. Zamówienia te będą mogły zostać udzielone, gdy będzie to korzystne dla Zamawiającego lub wpłynie to na poprawę bezpieczeństwa lub walorów użytkowania obiektu oraz po zabezpieczeniu odpowiednich środków finansowych na sfinansowanie wyżej wymienionych zamówień.Ponadto, zamówienia te będą udzielane z uwzględnieniem warunków zawartych w umowie dla zamówienia podstawowego, w oparciu o ceny zawarte w kosztorysie złożonym przez Wykonawcę przed zawarciem umowy, a jeśli nie będzie to możliwe, na warunkach wynegocjowanych przez Zamawiającego i Wykonawcę.
branża Drogownictwo, Wodno - kanalizacyjna, Tereny zielone
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice, zieleń, sieci zewnętrzne
kody CPV 45100000, 45111291, 45111300, 45112700, 45200000, 45233200, 45262300, 45262310, 45310000, 45450000, 77310000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice , zieleń , sieci zewnętrzne