Przetarg 8187469 - Część 1 Przedmiotem zamówienia jest uporządkowanie...

   
Analizuj Zamówienie 8187469 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-06-09
przedmiot ogłoszenia
Część 1 Przedmiotem zamówienia jest uporządkowanie terenu z odpadów z nieruchomości będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Pań
stwa położonych na terenie działania Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Gorzowie Wielkopolskim i Filii Zielona Góra. Zadanie częściowe 1: Przedmiotem zamówienia zadania częściowego 1 jest usunięcie, transport i utylizacja odpadów z działki nr 97/7 obręb Lubiechów, gm. Małomice pow. żagański. Zakres zadania: usunięcie odpadów AGD, komunalnych oraz gruzu porozbiórkowego, papy w ilości 260m³ oraz przewiezienie do uprawnionego miejsca odzysku lub unieszkodliwiania (składowania). Przedmiot zamówienia winien być wykonany z należytą starannością, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zgodnie z Ustawą o odpadach. Osoby wykonujące usługę nie mogą wykonywać prac w warunkach zagrażających życiu lub zdrowiu. Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody powstałe w środowisku naturalnym spowodowane swoimi działaniami, także za niewłaściwe zabezpieczenie terenu w czasie świadczenia usługi. Teren, na którym wykonywane będą prace, powinien zostać zabezpieczony i znakowany przed wejściem osób trzecich. Wszelkie koszty wykonania zamówienia ponosi Wykonawca. Podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę jest odebranie usługi przez Zamawiającego protokołem pozytywnym. Zamawiający dokona zapłaty za przedmiot zamówienia przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w ramach usługi polegającej na uporządkowaniu terenu z odpadów z działki nr 3960/3 obręb Żagań – w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Rozdziale 3 SWZ.

Część 2 Przedmiotem zamówienia jest uporządkowanie terenu z odpadów z nieruchomości będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie działania Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Gorzowie Wielkopolskim i Filii Zielona Góra.
Zadanie częściowe 2: Przedmiotem zamówienia zadania częściowego 2 jest usunięcie, transport i utylizacja odpadów z działki nr 15/35 obręb Lutol, gm. Lubsko, pow. żarski. Zakres zadania: usunięcie odpadów AGD, komunalnych oraz gruzu porozbiórkowego, papy w ilości 245m³ oraz przewiezienie do uprawnionego miejsca odzysku lub unieszkodliwiania (składowania). Przedmiot zamówienia winien być wykonany z należytą starannością, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zgodnie z Ustawą o odpadach. Osoby wykonujące usługę nie mogą wykonywać prac w warunkach zagrażających życiu lub zdrowiu. Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody powstałe w środowisku naturalnym spowodowane swoimi działaniami, także za niewłaściwe zabezpieczenie terenu w czasie świadczenia usługi. Teren, na którym wykonywane będą prace, powinien zostać zabezpieczony i znakowany przed wejściem osób trzecich. Wszelkie koszty wykonania zamówienia ponosi Wykonawca. Podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę jest odebranie usługi przez Zamawiającego protokołem pozytywnym. Zamawiający dokona zapłaty za przedmiot zamówienia przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w ramach usługi polegającej na uporządkowaniu terenu z odpadów z działki nr 3960/3 obręb Żagań – w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Rozdziale 3 SWZ.



GOR.WOP.260.15.2021

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00084134/01 z dnia: 2021-06-16

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)
Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest uporządkowanie terenu z odpadów z nieruchomości będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie działania Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Gorzowie Wielkopolskim i Filii Zielona Góra. Zadanie częściowe 1: Przedmiotem zamówienia zadania częściowego 1 jest usunięcie, transport i utylizacja odpadów z działki nr 97/7 obręb Lubiechów, gm. Małomice pow. żagański. Zakres zadania: usunięcie odpadów AGD, komunalnych oraz gruzu porozbiórkowego, papy w ilości 260m³ oraz przewiezienie do uprawnionego miejsca odzysku lub unieszkodliwiania (składowania). Przedmiot zamówienia winien być wykonany z należytą starannością, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zgodnie z Ustawą o odpadach. Osoby wykonujące usługę nie mogą wykonywać prac w warunkach zagrażających życiu lub zdrowiu. Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody powstałe w środowisku naturalnym spowodowane swoimi działaniami, także za niewłaściwe zabezpieczenie terenu w czasie świadczenia usługi. Teren, na którym wykonywane będą prace, powinien zostać zabezpieczony i znakowany przed wejściem osób trzecich. Wszelkie koszty wykonania zamówienia ponosi Wykonawca. Podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę jest odebranie usługi przez Zamawiającego protokołem pozytywnym. Zamawiający dokona zapłaty za przedmiot zamówienia przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w ramach usługi polegającej na uporządkowaniu terenu z odpadów z działki nr 3960/3 obręb Żagań – w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Rozdziale 3 SWZ.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest uporządkowanie terenu z odpadów z nieruchomości będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie działania Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Gorzowie Wielkopolskim i Filii Zielona Góra. Zadanie częściowe 1: Przedmiotem zamówienia zadania częściowego 1 jest usunięcie, transport i utylizacja odpadów z działki nr 97/7 obręb Lubiechów, gm. Małomice pow. żagański. Zakres zadania: usunięcie odpadów AGD, komunalnych oraz gruzu porozbiórkowego, papy w ilości 260m³ oraz przewiezienie do uprawnionego miejsca odzysku lub unieszkodliwiania (składowania). Przedmiot zamówienia winien być wykonany z należytą starannością, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zgodnie z Ustawą o odpadach. Osoby wykonujące usługę nie mogą wykonywać prac w warunkach zagrażających życiu lub zdrowiu. Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody powstałe w środowisku naturalnym spowodowane swoimi działaniami, także za niewłaściwe zabezpieczenie terenu w czasie świadczenia usługi. Teren, na którym wykonywane będą prace, powinien zostać zabezpieczony i znakowany przed wejściem osób trzecich. Wszelkie koszty wykonania zamówienia ponosi Wykonawca. Podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę jest odebranie usługi przez Zamawiającego protokołem pozytywnym. Zamawiający dokona zapłaty za przedmiot zamówienia przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w ramach usługi polegającej na uporządkowaniu terenu z odpadów z działki nr 3960/3 obręb Żagań – w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Rozdziale 3 SWZ.

Wykonawca będzie zobowiązany do wykupienia pozyskanego gruzu rozbiórkowego o wartości: 5 490,00 zł brutto w tym 23% podatku VAT.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)
Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest uporządkowanie terenu z odpadów z nieruchomości będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie działania Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Gorzowie Wielkopolskim i Filii Zielona Góra.
Zadanie częściowe 2: Przedmiotem zamówienia zadania częściowego 2 jest usunięcie, transport i utylizacja odpadów z działki nr 15/35 obręb Lutol, gm. Lubsko, pow. żarski. Zakres zadania: usunięcie odpadów AGD, komunalnych oraz gruzu porozbiórkowego, papy w ilości 245m³ oraz przewiezienie do uprawnionego miejsca odzysku lub unieszkodliwiania (składowania). Przedmiot zamówienia winien być wykonany z należytą starannością, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zgodnie z Ustawą o odpadach. Osoby wykonujące usługę nie mogą wykonywać prac w warunkach zagrażających życiu lub zdrowiu. Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody powstałe w środowisku naturalnym spowodowane swoimi działaniami, także za niewłaściwe zabezpieczenie terenu w czasie świadczenia usługi. Teren, na którym wykonywane będą prace, powinien zostać zabezpieczony i znakowany przed wejściem osób trzecich. Wszelkie koszty wykonania zamówienia ponosi Wykonawca. Podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę jest odebranie usługi przez Zamawiającego protokołem pozytywnym. Zamawiający dokona zapłaty za przedmiot zamówienia przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w ramach usługi polegającej na uporządkowaniu terenu z odpadów z działki nr 3960/3 obręb Żagań – w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Rozdziale 3 SWZ.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest uporządkowanie terenu z odpadów z nieruchomości będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie działania Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Gorzowie Wielkopolskim i Filii Zielona Góra.
Zadanie częściowe 2: Przedmiotem zamówienia zadania częściowego 2 jest usunięcie, transport i utylizacja odpadów z działki nr 15/35 obręb Lutol, gm. Lubsko, pow. żarski. Zakres zadania: usunięcie odpadów AGD, komunalnych oraz gruzu porozbiórkowego, papy w ilości 245m³ oraz przewiezienie do uprawnionego miejsca odzysku lub unieszkodliwiania (składowania). Przedmiot zamówienia winien być wykonany z należytą starannością, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zgodnie z Ustawą o odpadach. Osoby wykonujące usługę nie mogą wykonywać prac w warunkach zagrażających życiu lub zdrowiu. Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody powstałe w środowisku naturalnym spowodowane swoimi działaniami, także za niewłaściwe zabezpieczenie terenu w czasie świadczenia usługi. Teren, na którym wykonywane będą prace, powinien zostać zabezpieczony i znakowany przed wejściem osób trzecich. Wszelkie koszty wykonania zamówienia ponosi Wykonawca. Podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę jest odebranie usługi przez Zamawiającego protokołem pozytywnym. Zamawiający dokona zapłaty za przedmiot zamówienia przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w ramach usługi polegającej na uporządkowaniu terenu z odpadów z działki nr 3960/3 obręb Żagań – w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Rozdziale 3 SWZ.

Wykonawca będzie zobowiązany do wykupienia pozyskanego gruzu rozbiórkowego o wartości: 5 978,00 zł brutto w tym 23% podatku VAT.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert
Przed zmianą:
2021-06-17 08:00
Po zmianie:
2021-06-22 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert
Przed zmianą:
2021-06-17 10:00
Po zmianie:
2021-06-22 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą
Przed zmianą:
2021-07-16
Po zmianie:
2021-07-21
branża Sprzątanie
podbranża wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 90511300, 90512000, 90533000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: wywóz śmieci, utylizacja, składowiska

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10463777 2024-04-26
godz. 11:00
Śląskie „Zagospodarowanie segregowanych i zmieszanych odpadów komunalnych z podziałem na części: Część I - Ruda Śląska, ul. P. Niedurnego 13, Część II - Rybnik, ul. Jastrzębska 12, Cz...
10461270 2024-04-26
godz. 12:00
Mazowieckie Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów
10457412 2024-04-29
godz. 09:00
Łódzkie Odbiór odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne powstających na terenie działalności PGE Dystrybucja S.A. Oddział Łódź
10441346 2024-04-29
godz. 10:00
Małopolskie Odbiór sukcesywny odpadów wytworzonych przez PGE Energia Ciepła S.A. Oddział nr 1 w Krakowie
10440866 2024-04-29
godz. 13:00
Pomorskie (16) Usługa przetwarzania odpadów oznaczonych w klasyfikacji odpadów kodem 19 12 12 – inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wy...
10393026 2024-05-08
godz. 10:00
Mazowieckie Usługa zniszczenia toksycznych związków chemicznych 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi zniszczenia toksycznych związków chemicznych (TZC), w tym imitatorów skażeń, odczyn...
10398807 2024-05-09
godz. 08:00
Warmińsko-Mazurskie usługa odbioru i dalszego zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 12 Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i dalszego zagospodarowania w sposób ciągły odpadów o kodzie 19 12 12...
10485635 2024-05-10
godz. 11:00
Warmińsko-Mazurskie Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie dróg krajowych w zakresie korpusu drogi, odwodnienia, chodników i ścieżek rowerowych oraz obiektów inżynierskich administrowanych prze...
10446849 2024-05-16
godz. 10:00
Wielkopolskie Utworzenie i prowadzenie Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) wraz z zagospodarowaniem zgromadzonych odpadów Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zak...
10451032 2024-05-22
godz. 10:00
Podlaskie Usługa zagospodarowania frakcji odpadów o kodzie 19 05 03 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zagospodarowania odpadów o kodzie 19 05 03 – kompost nieodpowiadający wymaganiom (nie...