Przetarg 8092019 - Część 1 .1. Nazwa nadana zamówieniu przez...

   
Analizuj Zamówienie 8092019 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-04-22
przedmiot ogłoszenia
Część 1 .1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Budowa systemu kontroli ruchu kołowego na obszarze zielonogórskiego depta
ka w ramach projektu pn. „Zagospodarowanie zdegradowanej przestrzeni publicznej na terenie miasta Zielona Góra”.2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi:1) budowa systemu kontroli ruchu kołowego w obszarze zielonogórskiego deptaka w ramach zadania pn. „Zagospodarowanie zdegradowanej przestrzeni publicznej na terenie miasta Zielona Góra”. Projekt ten jest współfinansowany ze środków unijnych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020. Teren objęty projektem jest wpisany do rejestru zabytków i podlega ochronie na podstawie miejscowego planu zagospodarowania. Budowa systemu kontroli ruchu kołowego na obszarze deptaka zakłada instalację grupy elektromechanicznych słupków chowanych (blokad) wraz z infrastrukturą sterującą i monitorującą w celu zamknięcia (w ciągu kilkunastu sekund) lub ograniczenia i kontroli ruchu kołowego na obszarze zielonogórskiego deptaka. Uzupełnieniem blokad składających się z tych słupków chowanych będą inne blokady - różnego rodzaju słupki stałe oraz elementy małej architektury;2) dla zapewnienia całodobowej reakcji na zdarzenia planowane i losowe zakłada się kontrolę systemu przez Centrum Monitoringu. W tym celu założono lokalizację słupków w pobliżu punktów kamerowych (PK) i punktów dystrybucji monitoringu wizyjnego na tym obszarze w sposób umożliwiający ich obserwację. W związku z koniecznością pokrycia obserwacją wszystkich projektowanych elementów systemu konieczna będzie rozbudowa istniejącej infrastruktury monitoringu o dodatkowe elementy;3) nowopowstała infrastruktura zapewni stworzenie specjalnej strefy o znacznie podwyższonym bezpieczeństwie dla zgromadzeń, imprez masowych i osób przebywających na tym obszarze oraz selektywną kontrolę pojazdów.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia spełniający w szczególności wymagania art. 99 - art. 103 ustawy pzp zawarty jest w załączniku nr I.4 do SWZ oraz w dokumentach, o których mowa w pkt 3.4. SWZ.4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót zawartymi w załączniku nr I.6 do SWZ. 5. W załączniku nr I.6 do SWZ zamieszczone zostały również przedmiary robót (kosztorysy). Zamawiający informuje, iż ww. przedmiary robót stanową jedynie dokument pomocniczy (nie należy ich wypełniać i składać wraz z ofertą) - ilości podane w przedmiarze nie są podstawą wyceny przedmiotu zamówienia dla Wykonawcy, a jedynie mają na celu określenie technologii wykonania robót. W celu dokonania pełnej wyceny robót każdy z Wykonawców zobowiązany jest przed złożeniem oferty zapoznać się z dokumentacją projektową, STWiOR oraz zapisami niniejszej SWZ.6. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji dla robót objętych umową na okres min. 36 miesięcy i rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy, w tym okres gwarancyjny dla zieleni wraz z pielęgnacją wynosi od daty odbioru końcowego robót 12 miesięcy. Uwaga: Dodatkowa gwarancja dla robót (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w pkt 31.2. SWZ.7. Zamawiający informuje, iż mogące wystąpić w SWZ wraz z załącznikami wskazania nazw zwyczajowych, znaków towarowych, nazw producentów, zdjęć w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech wizualnych, technicznych i jakościowych. Użyte w SWZ wraz z załącznikami nazwy produktów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy traktować jako przykładowe - Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (produktów) równoważnych. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w SWZ lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego w przedmiocie zamówienia, w żadnym stopniu nie może obniżać standardu i nie może zmienić zasad oraz rozwiązań technicznych przyjętych w niniejszej SWZ, w szczególności w dokumentacji projektowej, a tym samym pozbawiać Użytkownika żadnych wydajności, funkcjonalności, użyteczności opisanych lub wynikających ze SWZ.8. Zawarte w niniejszej SWZ wraz załącznikami informacje na temat parametrów i funkcji są danymi minimalnymi - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem, iż spełniają one minimalne wymagania określone w niniejszym zamówieniu.9. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy pzp Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.10. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i kontaktować się z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia władały językiem polskim w stopniu komunikatywnym. W przypadku, gdy ww. osoby nie będą władały językiem polskim, w czasie trwania umowy i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem.11. Zgodnie z art. 95 ustawy pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia, polegające na wykonaniu: robót elektrycznych i teletechnicznych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320), o ile czynności te nie będą wykonywane przez te osoby w ramach prowadzonej przez nie działalności gospodarczej. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracowników na podstawie umowy o pracę zawierające informacje niezbędne do weryfikacji zatrudnienia w szczególności: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika. Informacje na temat uprawnień kontrolnych oraz sankcji z tytułu niespełnienia ww. wymagań określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr I.5 do SWZ .



DO-ZP.271.22.2021
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice, organizacja ruchu drogowego, sprzęt drogowy
kody CPV 32323500, 32427000, 32520000, 32562000, 32562300, 32580000, 34990000, 34992200, 34996100, 34996300, 38651600, 45000000, 45100000, 45111000, 45233140, 45310000, 45314000, 45317000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice , organizacja ruchu drogowego , sprzęt drogowy

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10482905 2024-05-10
godz. 09:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Rozbudowa DP 2693S ul. Przepilińskiego w Cieszynie na odcinku od skrzyżowania z ul. Stawową do skrzyżowania z ul. Helmuta Kajzara...
10486457 2024-05-10
godz. 09:30
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia jest: Poprawa brd na DK8 w m. Ząbkowice ŚląskiePrzedmiot zamówienia przewidziany jest do realizacji w systemie "Projektuj i Buduj" i składa się z następującyc...
10401964 2024-05-10
godz. 10:00
Wielkopolskie Budowa Żłobka Nr 5 w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+" 2022-2029 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie Ż...
10484107 2024-05-10
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Wykonanie remontu nawierzchni na terenie miasta Szczecin w podziale na trzy części Część 1: 1) Wykonanie remontu nawierzchni działki 89/3 i 89/5 z obrębu 2086 i 79 obręb 2080 przy u...
10398862 2024-05-10
godz. 12:00
Lubelskie 1) Przedmiotem postepowania jest realizacja przez Wykonawcę, na rzecz Zamawiającego, zamówienia pod nazwą „Modernizacja infrastruktury drogowej w powiecie świdnickim” z podziałem n...
10487436 2024-05-13
godz. 08:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest remont drogi pomiędzy budynkiem 18 i 30 wraz z robotami towarzyszącymi na terenie K-1039 pr...
10489781 2024-05-13
godz. 09:00
Lubelskie Wykonanie remontu - naprawy bieżącej przejazdu kolejowo-drogowego kat. B w km. 45,334 oraz przejścia dla pieszych kat. E w km. 45.320 linii nr 65 Most na rzece Bug-Sławków Płd., skrzy...
10451306 2024-05-15
godz. 10:00
Małopolskie 1) Przedmiotem inwestycji jest: „Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Dębno” Zadanie dofinansowane środkami Rządowy Fundusz Polski Ład – dofinansowanie na infrastr...
10265998 2024-05-20
godz. 10:00
Świętokrzyskie Przebudowa drogi powiatowej nr 1322T w miejscowości Daleszyce ul. Kościuszki wraz z budową chodnika i oświetleniem ulicznym Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 1...
9475069 2024-12-31
godz. 23:59
Mazowieckie Odtwarzanie nawierzchni dróg, ścieżek rowerowych i chodników uszkodzonych w trakcie inwestycji, remontów i usuwania awarii sieci kanalizacyjnej realizowanych systemem gospodarczym