Przetarg 10504834 - Budowa zbiornika p.poż. na potrzeby ZSCKR w Dobrocinie 1....

<< poprzedni powrót do wyników następny >>
   
Analizuj Zamówienie 10504834
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-04-30
przedmiot ogłoszenia
Budowa zbiornika p.poż. na potrzeby ZSCKR w Dobrocinie

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w formule „zaprojektuj i wybuduj” polegające na wykonaniu przeciwpożarowego podziemneg
o zbiornika wody o pojemności użytkowej Vuż 200 m3 (lub 4 zbiorników o pojemności użytkowej łącznej 200 m3) wraz z punktem czerpania wody, placem do zawracania i drogą dojazdową samochodów pożarniczych.2. W ramach zamówienia wykonawca wykona dokumentację projektową, przekaże zamawiającemu prawa autorskie do wykonanej dokumentacji projektowej, uzyska wymagane przepisami prawa pozwolenia, wykona roboty budowlane, wykona nadzór autorski. 3. Wynagrodzenie za wykonanie dokumentacji projektowej nie może przekroczyć progu 5% wartości wynagrodzenia za wykonanie całego przedmiotu zamówienia.4. Zakres zamówienia został opisany w programie funkcjonalno-użytkowym (dalej: „PFU”) stanowiącym załącznik nr 6.1 do SWZ oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (dalej STWiOR) stanowiącej załącznik nr 6.2. do SWZ.

ZSCKR.ZP.1.2024


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00319897/01 z dnia: 2024-05-11
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 3.15. RODO (obowiązek informacyjny) Przed zmianą:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez ZSCKR w Dobrocinie danych osobowych jest:
Dyrektor Szkoły z siedzibą w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobrocinie, Dobrocin 3, 14-330 Małdyty, tel.
897581715, e-mail: sekret.dobrocin@interia.pl
- Inspektor Danych Osobowych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobrocinie: tel. 502741103, e-mail:
cj1791inspektor@wp.pl
Ogłoszenie nr 2023/BZP 00339708/01 z dnia 2023-08-03
2023-08-03 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na p3dstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego nr ZSCKR.ZP.1.2023 z dn. 30.03.2023 r. prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie
art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
() Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu
oraz jego załączników.
() Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
Po zmianie:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez ZSCKR w Dobrocinie danych osobowych jest:
Dyrektor Szkoły z siedzibą w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobrocinie, Dobrocin 3, 14-330 Małdyty, tel.
897581715, e-mail: sekret.dobrocin@interia.pl
- Inspektor Danych Osobowych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobrocinie: rodo@eckrlex.pl
Ogłoszenie nr 2023/BZP 00339708/01 z dnia 2023-08-03
2023-08-03 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na p3dstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego nr ZSCKR.ZP.1.2023 z dn. 30.03.2023 r. prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie
art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
() Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu
oraz jego załączników.
() Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.1. nie podlegają wykluczeniu;
1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: nie stawia się warunku w tym zakresie;
1.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: nie stawia się warunku w tym zakresie;
1.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Wykonawca chcący wziąć udział w postępowaniu winien wykazać, że:
1) posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę mnie mniejszą niż 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych złotych);
2) Posiada zdolność kredytową lub środki finansowe na kwotę nie mniejszą niż 600.000,00 zł (słownie: sześćset tysięcy złotych);
1.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca chcący wziąć udział w postępowaniu winien wykazać: że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składnia ofert wykonał przynajmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. wykonał: jedno zamówienie obejmujące zaprojektowanie wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń i realizację zamówienia obejmującego roboty branży sanitarnej i drogowej o wartości zamówienia minimum 500.000,00 zł (pięćset tysięcy złotych);
1.2.5. będzie dysponował w czasie trwania zamówienia i skieruje do jego realizacji:
1) kierownikiem robót sanitarnych, tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodnych i kanalizacyjnych bez ograniczeń – zgodne z ustawą Prawo budowlane;
2) Kierownikiem robót konstrukcyjno-budowlanych, tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń – zgodne z ustawą Prawo budowlane.
1.2.6. W przypadku składania oferty wspólnej warunek doświadczenia, o którym mowa w ust. 1.2.4. musi spełniać samodzielnie przynajmniej jeden z wykonawców występujących wspólnie, który będzie wykonywał przy realizacji zamówienia roboty odpowiadające jego doświadczeniu wykazanemu w postępowaniu.
1.2.7. W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania. Za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia na swojej stronie internetowej. Jeżeli w tym dniu średni kurs NBP nie będzie opublikowany Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem ogłoszenia. Jeżeli w jakimkolwiek dokumencie złożonym przez wykonawcę wskazane zostaną kwoty wyrażone w walucie nie znajdującej się aktualnie w obrocie, Zamawiający dokona przeliczenia tych kwot na złotówki na podstawie ostatniego średniego miesięcznego kursu złotego w stosunku do tych walut, ujawnionego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.1. nie podlegają wykluczeniu;
1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: nie stawia się warunku w tym zakresie;
1.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: nie stawia się warunku w tym zakresie;
1.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Wykonawca chcący wziąć udział w postępowaniu winien wykazać, że:
1) posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę mnie mniejszą niż 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych złotych);
2) Posiada zdolność kredytową lub środki finansowe na kwotę nie mniejszą niż 600.000,00 zł (słownie: sześćset tysięcy złotych);
1.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca chcący wziąć udział w postępowaniu winien wykazać: że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składnia ofert wykonał przynajmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. wykonał: jedno zamówienie obejmujące zaprojektowanie wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń i realizację zamówienia obejmującego roboty branży sanitarnej i drogowej lub budowlanej o wartości zamówienia minimum 500.000,00 zł (pięćset tysięcy złotych). Za spełniające warunek udziału zostanie uznane wykonanie, które obejmuje co najmniej projektowanie i realizację robót branży sanitarnej i drogowej lub sanitarnej i budowlanej;
1.2.5. będzie dysponował w czasie trwania zamówienia i skieruje do jego realizacji:
1) kierownikiem robót sanitarnych, tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodnych i kanalizacyjnych bez ograniczeń – zgodne z ustawą Prawo budowlane;
2) Kierownikiem robót konstrukcyjno-budowlanych, tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń – zgodne z ustawą Prawo budowlane.
1.2.6. W przypadku składania oferty wspólnej warunek doświadczenia, o którym mowa w ust. 1.2.4. musi spełniać samodzielnie przynajmniej jeden z wykonawców występujących wspólnie, który będzie wykonywał przy realizacji zamówienia roboty odpowiadające jego doświadczeniu wykazanemu w postępowaniu.
1.2.7. W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania. Za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia na swojej stronie internetowej. Jeżeli w tym dniu średni kurs NBP nie będzie opublikowany Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem ogłoszenia. Jeżeli w jakimkolwiek dokumencie złożonym przez wykonawcę wskazane zostaną kwoty wyrażone w walucie nie znajdującej się aktualnie w obrocie, Zamawiający dokona przeliczenia tych kwot na złotówki na podstawie ostatniego średniego miesięcznego kursu złotego w stosunku do tych walut, ujawnionego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-05-16 14:00
Po zmianie:
2024-05-22 14:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-05-16 15:00
Po zmianie:
2024-05-22 15:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-06-14
Po zmianie:
2024-06-20



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00323882/01 z dnia: 2024-05-14
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.1. nie podlegają wykluczeniu;
1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: nie stawia się warunku w tym zakresie;
1.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: nie stawia się warunku w tym zakresie;
1.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Wykonawca chcący wziąć udział w postępowaniu winien wykazać, że:
1) posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę mnie mniejszą niż 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych złotych);
2) Posiada zdolność kredytową lub środki finansowe na kwotę nie mniejszą niż 600.000,00 zł (słownie: sześćset tysięcy złotych);
1.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca chcący wziąć udział w postępowaniu winien wykazać: że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składnia ofert wykonał przynajmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. wykonał: jedno zamówienie obejmujące zaprojektowanie wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń i realizację zamówienia obejmującego roboty branży sanitarnej i drogowej lub budowlanej o wartości zamówienia minimum 500.000,00 zł (pięćset tysięcy złotych). Za spełniające warunek udziału zostanie uznane wykonanie, które obejmuje co najmniej projektowanie i realizację robót branży sanitarnej i drogowej lub sanitarnej i budowlanej;
1.2.5. będzie dysponował w czasie trwania zamówienia i skieruje do jego realizacji:
1) kierownikiem robót sanitarnych, tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodnych i kanalizacyjnych bez ograniczeń – zgodne z ustawą Prawo budowlane;
2) Kierownikiem robót konstrukcyjno-budowlanych, tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń – zgodne z ustawą Prawo budowlane.
1.2.6. W przypadku składania oferty wspólnej warunek doświadczenia, o którym mowa w ust. 1.2.4. musi spełniać samodzielnie przynajmniej jeden z wykonawców występujących wspólnie, który będzie wykonywał przy realizacji zamówienia roboty odpowiadające jego doświadczeniu wykazanemu w postępowaniu.
1.2.7. W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania. Za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia na swojej stronie internetowej. Jeżeli w tym dniu średni kurs NBP nie będzie opublikowany Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem ogłoszenia. Jeżeli w jakimkolwiek dokumencie złożonym przez wykonawcę wskazane zostaną kwoty wyrażone w walucie nie znajdującej się aktualnie w obrocie, Zamawiający dokona przeliczenia tych kwot na złotówki na podstawie ostatniego średniego miesięcznego kursu złotego w stosunku do tych walut, ujawnionego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.1. nie podlegają wykluczeniu;
1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: nie stawia się warunku w tym zakresie;
1.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: nie stawia się warunku w tym zakresie;
1.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Wykonawca chcący wziąć udział w postępowaniu winien wykazać, że:
1) posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę mnie mniejszą niż 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych złotych);
2) Posiada zdolność kredytową lub środki finansowe na kwotę nie mniejszą niż 600.000,00 zł (słownie: sześćset tysięcy złotych);
1.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca chcący wziąć udział w postępowaniu winien wykazać: że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składnia ofert wykonał przynajmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. wykonał: jedno zamówienie obejmujące realizację zamówienia obejmującego roboty branży sanitarnej i drogowej lub budowlanej o wartości zamówienia minimum 500.000,00 zł (pięćset tysięcy złotych). Za spełniające warunek udziału zostanie uznane wykonanie, które obejmuje co najmniej realizację robót branży sanitarnej i drogowej lub sanitarnej i budowlanej;
1.2.5. będzie dysponował w czasie trwania zamówienia i skieruje do jego realizacji:
1) kierownikiem robót sanitarnych, tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodnych i kanalizacyjnych bez ograniczeń – zgodne z ustawą Prawo budowlane;
2) Kierownikiem robót konstrukcyjno-budowlanych, tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń – zgodne z ustawą Prawo budowlane.
1.2.6. W przypadku składania oferty wspólnej warunek doświadczenia, o którym mowa w ust. 1.2.4. musi spełniać samodzielnie przynajmniej jeden z wykonawców występujących wspólnie, który będzie wykonywał przy realizacji zamówienia roboty odpowiadające jego doświadczeniu wykazanemu w postępowaniu.
1.2.7. W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania. Za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia na swojej stronie internetowej. Jeżeli w tym dniu średni kurs NBP nie będzie opublikowany Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem ogłoszenia. Jeżeli w jakimkolwiek dokumencie złożonym przez wykonawcę wskazane zostaną kwoty wyrażone w walucie nie znajdującej się aktualnie w obrocie, Zamawiający dokona przeliczenia tych kwot na złotówki na podstawie ostatniego średniego miesięcznego kursu złotego w stosunku do tych walut, ujawnionego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-05-22 14:00
Po zmianie:
2024-05-28 14:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-05-22 15:00
Po zmianie:
2024-05-28 15:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-06-20
Po zmianie:
2024-06-26
branża Wodno - kanalizacyjna, Projektowanie, Konstrukcje, ogrodzenia
podbranża projekt budowlany, projekt wod-kan, obszary wodne i hydrotechnika, konstrukcje inne
kody CPV 45110000, 45111200, 45111240, 45223210, 45223300, 45230000, 45343000, 71220000, 71248000, 71320000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Warmińsko-Mazurskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Warmińsko-Mazurskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: projekt budowlany , projekt wod-kan , obszary wodne i hydrotechnika , konstrukcje inne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10517007 2024-05-27
godz. 09:00
Łódzkie 1. Przedmiotem zamówienia jest: Renowacja zbiornika retencyjnego w m. Gęsina1) Zabezpieczenie terenu wykopów2) Wypompowanie wody z zbiornika do sąsiadującego rowu3) Usunięcie zakrzewie...
10527535 2024-05-27
godz. 10:00
Pomorskie Wykonanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa układu tr...
10514430 2024-05-27
godz. 11:00
Świętokrzyskie Budowa dwóch hal namiotowych w Zakładzie Przetwarzania Odpadów Komunalnych "Kępny Ług" we Włoszczowie ul. Przedborska 89 w formule zaprojektuj i wybuduj Przedmiotem zamówienia jest u...
10527316 2024-05-29
godz. 08:30
Zachodniopomorskie „Podwyższenie biostabilizatorów ” Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach postępowania prowadzonego pn.: „Podwyższenie biostabilizatorów”Przedmiotem ...
10525818 2024-05-30
godz. 01:59
Dolnośląskie HZ14-zaprojektowanie, wykonanie i dostawa kontenerów modyfikowalnych 40ft wraz z kompletem wymaganych dokumentów. 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i dostawa kont...
10533024 2024-06-03
godz. 13:59
Śląskie Wymiana podestów roboczych – teren zakładu UNIMOT Terminale Sp. z o.o. Oddział w Gutkowie, 11-041 Gutkowo 54. -
10506682 2024-06-05
godz. 10:00
Mazowieckie Przedmiotem Zamówienia jest:a) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie rozbiórki i bud...
10498472 2024-06-06
godz. 10:30
Zachodniopomorskie Wykonanie wywiadu ferromagnetycznego – badań skanowania magnetycznego wraz z raportem dla Inwestycji pn. „Przeprowadzenie prac dla umożliwienia transportu wodnego do Portu Zewnętrzneg...
10432340 2024-06-12
godz. 14:00
Łódzkie Wykonanie szczegółowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego p.n.: Modernizacja obiektu Hotel Wodnik k. Bełchatowa w zakresie segmentów A,B,C,D,E,F wraz z cz...
10534892 2024-06-26
godz. 10:00
Śląskie Wybór Wykonawcy prac projektowych wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę dla realizacji projektu pn.: „Port Lotniczy Katowice – budowa jednostki ratowniczo gaśniczej na wypadek katast...