Przetarg 11420280 - Budowa zaplecza szatniowo – sanitarnego przy LO VI w...

   
Analizuj Zamówienie 11420280
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-08-05
przedmiot ogłoszenia
Budowa zaplecza szatniowo – sanitarnego przy LO VI w Zielonej Górze w ramach zadania Szatnia sportowa dla dzieci

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku szkoły zloka
lizowanej przy ul. Św. Cyryla i Metodego 9 w Zielonej Górze na dz. nr 37/2. Forma architektoniczna projektowanej rozbudowy budynku dostosowana swoją bryłą i architekturą do istniejącego budynku szkoły, poprzez zastosowanie zbliżonych elementów wystroju zewnętrznego elewacji, otworów okiennych oraz materiałów wykończeniowych1.1. Etap pierwszy obejmuje rozbudowę obiektu o szatnie z przylegającymi do nich zespołami higieniczno-sanitarnymi dla zawodników korzystających z hali sportowej. Rozbudowa wiąże się z przebudową istniejącego budynku - rozbiórką fragmentu ściany w celu wykonania otworu drzwiowego, zamurowanie części otworów okiennych w sali gimnastycznej. Program funkcjonalny projektowanej rozbudowy przedstawia się następująco: a) komunikacja – korytarz, z którego wchodzi się do poszczególnych pomieszczeń, a także jest możliwość wyjścia bezpośrednio na zewnątrz,b) 4 szatnie, do których przynależą 2 zespoły higieniczno-sanitarne – do dwóch szatni jeden zespół.1.2. Etap drugi obejmuje rozbudowę obiektu o pomieszczenia higieniczno-sanitarne dla kibiców. Wchodzi się do nich przez korytarz, który tworzy łącznik między halą sportową a szkołą. Rozbudowa wiąże się z przebudową istniejącego budynku -rozbiórką zadaszenia z wejściem do szkoły, zamurowanie części otworów okiennych w pomieszczeniu trenerów. Program funkcjonalny projektowanej rozbudowy przedstawia się następująco: a) komunikacja – korytarz, z którego wchodzi do się do poszczególnych pomieszczeń a także jest łącznikiem między halą sportową a szkołą,b) wiatrołap,c) wc męskie,d) wc damskie,e) wc dla osób niepełnosprawnych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr I.4 do SWZ oraz w dokumentach, o których mowa w pkt 3.4. SWZ.3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót zawartymi w załączniku nr I.6 do SWZ. 4. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji dla robót objętych umową na okres min. 48 miesięcy od daty podpisania końcowego protokołu odbioru przedmiotu umowy i rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6. miesięcy. Uwaga: Dodatkowa gwarancja dla robót (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 30.2. SWZ.5. Zamawiający informuje, iż mogące wystąpić w SWZ wraz z załącznikami wskazania nazw zwyczajowych, znaków towarowych, nazw producentów, zdjęć w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech wizualnych, technicznych i jakościowych. Użyte w SWZ wraz z załącznikami nazwy produktów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy traktować jako przykładowe - Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów (materiałów, sprzętów) równoważnych. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w SWZ lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego w przedmiocie zamówienia, w żadnym stopniu nie może obniżać standardu i nie może zmienić zasad oraz rozwiązań technicznych przyjętych w niniejszej SWZ, a tym samym pozbawiać Użytkownika żadnych wydajności, funkcjonalności, użyteczności opisanych lub wynikających ze SWZ. Wykonawca, który do wyceny oferty przyjmie rozwiązania (produkty) równoważne jest zobowiązany udowodnić równoważność przyjętych rozwiązań, w tym sprzętu i materiałów. W celu potwierdzenia, że oferowane rozwiązanie równoważne spełnia wymagania określone w SWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą szczegółowy opis / wykaz oferowanego przedmiotu zamówienia równoważnego, w którym dla każdego rozwiązania określi cechy pozwalające na jednoznaczną identyfikację zaoferowanego rozwiązania i potwierdzenie zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. Uwaga: Niezłożenie takiego opisu/ wykazu będzie równoznaczne z przyjęciem rozwiązań wskazanych w SWZ oraz załącznikach do SWZ.6. Zamawiający informuje, iż w przypadku odniesienia się w opisie przedmiotu zamówienia zawartego w SWZ wraz z załącznikami do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym, przez które rozumie się takie rozwiązania techniczne, eksploatacyjne i użytkowe, które zapewniają spełnienie wymagań minimalnych na poziomie nie gorszym niż określono to odpowiednio w ww. dokumentach, umożliwiającego uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą wskazanych w SWZ wraz z załącznikami rozwiązań technicznych. W przypadku odwołania się w SWZ wraz z załącznikami do konkretnych norm lub innych przepisów, które spełniać mają materiały, sprzęt, urządzenia i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, obowiązywać będą postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm lub przepisów, o ile w dokumentach zamówienia nie wskazano inaczej. 7. Zawarte w niniejszej SWZ wraz z załącznikami informacje na temat parametrów i funkcji są danymi minimalnymi - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem, iż spełniają one minimalne wymagania określone w niniejszym zamówieniu.8. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy pzp Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, w szczególności zgodnie z zasadami projektowania uniwersalnego, o których mowa w Konwencji o prawach osób niepełnosprawnych z dnia 13 grudnia 2006 r. (Dz.U. 2012 r. poz. 1169 z późn. zm.).9. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i kontaktować się z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia władały językiem polskim w stopniu komunikatywnym. W przypadku, gdy ww. osoby nie będą władały językiem polskim, w czasie trwania umowy i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem.10. Zgodnie z art. 95 ustawy pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia, polegające na wykonaniu: robót ziemnych, fundamentowych, murarskich, elektrycznych i sanitarnych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2024 r. poz. 1222), o ile czynności te nie będą wykonywane przez te osoby w ramach prowadzonej przez nie działalności gospodarczej. Informacje na temat uprawnień kontrolnych oraz sankcji z tytułu niespełnienia ww. wymagań określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr I.5 do SWZ.11. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy:a) kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie zgodnym z § 11 ust. 7 wzoru umowy;b) harmonogram rzeczowo – finansowy;

DO-ZP.271.85.2025
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty użyteczności publicznej, inne prace budowlane
kody CPV 45000000, 45110000, 45112700, 45214200, 45232460, 45262210, 45300000, 45310000, 45311000, 45311100, 45311200, 45315000, 45315100, 45315300, 45315600, 45316000, 45317000, 45320000, 45330000, 45331000, 45400000, 45410000, 45421000, 45421152, 45431000, 45432000, 45432130, 45440000, 45441000, 45442000, 45450000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się