Przetarg 8927275 - Budowa systemu ITS wraz z przebudową NIEzbędnej...
Analizuj | (zakończone) | Zamówienie 8927275
---|---|
źródło | Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED) |
data publikacji | 2022-05-24 |
przedmiot ogłoszenia | Budowa systemu ITS wraz z przebudową NIEzbędnej infrastruktury w Zielonej Górze Numer referencyjny: DO-ZP.271.36.2022 Przedmiot z amówienia obejmuje zaprojektowanie, dostawę i wdrożenie Inteligentnego Systemu Transportu w Zielonej Górze wraz z wykonaniem robót budowlanych związanych z infrastrukturą Systemu. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca udzieli NIEograniczonej licencji na korzystanie z dostarczonych protokołów komunikacji sieciowej i modułów oprogramowania, które będą składową systemu ITS. Zakres: przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 3.1. SWZ (pakietu podstawowego) uszczegóławia § 4 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr I.3 do SWZ, zakres objęty prawem opcji, o której mowa w pkt 3.3. SWZ (pakietu opcjonalnego, obejmującego 24 opcje (lokalizacje)) uszczegóławia § 5 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr I.3 do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr I.2 do SWZ oraz w dokumentach, o których mowa w pkt 3.6. SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr I.2 do SWZ oraz w dokumentach, o których mowa w pkt 3.6. SWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z PFU zawartym w załączniku nr I.4 do SWZ. **************************** UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA Sprostowanie TED nr 2022/S 109-306832 z dnia 2022-06-08: Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu Numer sekcji: III.1.3 Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji (III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe) Zamiast: Zgodnie z pkt 5.1.1 i 5.1.2 SWZ – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający minimalne warunki udziału w postępowaniu umożliwiające ocenę zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, dotyczące: 1. zdolności technicznej (w zakresie doświadczenia) umożliwiającej realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości tj. w okresie ostatnich 5 lat (liczonych wstecz od dnia upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali roboty budowlane porównywalne z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia tj. co najmniej dwa zadania, z których każde polegało na zaprojektowaniu, dostawie i wdrożeniu systemu zarządzania ruchem w mieście o liczbie co najmniej 100.000 mieszkańców oraz obejmowało wszystkie niżej wymienione elementy: a) Centrum zarządzania ruchem, które m.in. musiało umożliwiać wprowadzanie ręcznie i automatycznie zmian parametrów pracy sygnalizacji świetlnych oraz zbieranie, podgląd i analizę warunków ruchowych; b) System sterowania ruchem drogowym obejmujący minimum 20 sygnalizacji świetlnych, z nadawaniem priorytetu dla transportu zbiorowego na wszystkich objętych systemem skrzyżowaniach. System powinien wykorzystywać adaptacyjne, obszarowe algorytmy sterowania ruchem z automatyczną optymalizacją długości cyklu, splitów i offsetów w czasie rzeczywistym, zależnie od aktualnych warunków ruchu (w tym natężeń ruchu pojazdów i długości kolejek), z realizacją priorytetu centralnego (decyzja podejmowana jest na poziomie centralnego serwera) dla co najmniej 50 pojazdów transportu zbiorowego; c) Wykonanie prac związanych z budową lub adaptacją sygnalizacji świetlnych na co najmniej 20 skrzyżowaniach; d) System detekcji ruchu drogowego za pomocą pętli indukcyjnych lub wideodetekcji; e) System nadzoru wideo wraz z dostawą i instalacją co najmniej 30 kamer PTZ (pan-tilt-zoom, tj. kamera obrotowa) przeznaczonych do monitoringu ruchu drogowego na skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną; f) Portal internetowy wraz z aplikacją mobilną lub responsywną stroną internetową, prezentujący co najmniej informację o ruchu drogowym. Z uwagi na ograniczenia techniczne szczegółowy opis warunków udziału w postępowaniu zawarto w dokumentach zamówienia (pkt 5.1.1. SWZ). 2. zdolności zawodowej (w zakresie personelu) umożliwiającej realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości tj. do realizacji zamówienia publicznego skierowane zostaną przez Wykonawcę osoby posiadające NIEzbędne do wykonania zamówienia: 1) Kierownik projektu (1 osoba), oraz 2) Projektant ds. Telekomunikacji (1 osoba) oraz 3) Projektant ds. Drogowych (1 osoba), oraz 4) Projektant Technologii ITS (1 osoba), oraz 5) Inżynier Ruchu (1 osoba).Z uwagi na ograniczenia techniczne szczegółowy opis warunków udziału w postępowaniu zawarto w dokumentach zamówienia (pkt 5.1.2. SWZ). Powinno być: Zgodnie z pkt 5.1.1 i 5.1.2 SWZ – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający minimalne warunki udziału w postępowaniu umożliwiające ocenę zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, dotyczące: 1. zdolności technicznej (w zakresie doświadczenia) umożliwiającej realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości tj. w okresie ostatnich 8 lat (liczonych wstecz od dnia upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali roboty budowlane porównywalne z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia tj. co najmniej jedno zadanie, które polegało na zaprojektowaniu, dostawie i wdrożeniu systemu zarządzania ruchem w mieście o liczbie co najmniej 100.000 mieszkańców oraz obejmowało wszystkie niżej wymienione elementy: a) Centrum zarządzania ruchem, które m.in. musiało umożliwiać wprowadzanie ręcznie i automatycznie zmian parametrów pracy sygnalizacji świetlnych oraz zbieranie, podgląd i analizę warunków ruchowych; b) System sterowania ruchem drogowym obejmujący minimum 20 sygnalizacji świetlnych, z nadawaniem priorytetu dla transportu zbiorowego na minimum 20 objętych systemem skrzyżowaniach. System powinien wykorzystywać adaptacyjne, obszarowe algorytmy sterowania ruchem z automatyczną optymalizacją długości cyklu, splitów i offsetów w czasie rzeczywistym, zależnie od aktualnych warunków ruchu (w tym natężeń ruchu pojazdów i długości kolejek), z realizacją priorytetu dla co najmniej 50 pojazdów transportu zbiorowego; c) Wykonanie prac związanych z budową lub adaptacją sygnalizacji świetlnych na co najmniej 20 skrzyżowaniach; d) System detekcji ruchu drogowego za pomocą pętli indukcyjnych lub wideodetekcji; e) System nadzoru wideo wraz z dostawą i instalacją co najmniej 30 kamer PTZ (pan-tilt-zoom, tj. kamera obrotowa) przeznaczonych do monitoringu ruchu drogowego na skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną; f) Portal internetowy wraz z aplikacją mobilną lub responsywną stroną internetową, prezentujący co najmniej informację o ruchu drogowym. Z uwagi na ograniczenia techniczne szczegółowy opis warunków udziału w postępowaniu zawarto w dokumentach zamówienia (pkt 5.1.1. SWZ). 2. zdolności zawodowej (w zakresie personelu) umożliwiającej realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości tj. do realizacji zamówienia publicznego skierowane zostaną przez Wykonawcę osoby posiadające NIEzbędne do wykonania zamówienia: 1) Kierownik projektu (1 osoba), oraz 2) Projektant ds. Telekomunikacji (1 osoba) oraz 3) Projektant ds. Drogowych (1 osoba), oraz 4) Projektant Technologii ITS (1 osoba), oraz 5) Inżynier Ruchu (1 osoba).Z uwagi na ograniczenia techniczne szczegółowy opis warunków udziału w postępowaniu zawarto w dokumentach zamówienia (pkt 5.1.2. SWZ). Numer sekcji: IV.2.2 Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Data i czas lokalny (IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału) Zamiast: Data: 30/06/2022 Czas lokalny: 09:00 Powinno być: Data: 01/07/2022 Czas lokalny: 09:00 Numer sekcji: IV.2.6 Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Data (IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą) Zamiast: Data: 27/09/2022 Powinno być: Data: 28/09/2022 Numer sekcji: IV.2.7 Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Data i czas lokalny (IV.2.7) Warunki otwarcia ofert) Zamiast: Data: 30/06/2022 Czas lokalny: 12:00 Powinno być: Data: 01/07/2022 Czas lokalny: 12:00 **************************** UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA Sprostowanie TED nr 2022/S 122-345958 z dnia 2022-06-28: Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu Numer sekcji: IV.2.2 Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Data i czas lokalny (IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału) Zamiast: Data: 01/07/2022 Czas lokalny: 09:00 Powinno być: Data: 08/07/2022 Czas lokalny: 09:00 Numer sekcji: IV.2.6 Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Data (IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą) Zamiast: Data: 28/09/2022 Powinno być: Data: 05/10/2022 Numer sekcji: IV.2.7 Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Data i czas lokalny (IV.2.7) Warunki otwarcia ofert) Zamiast: Data: 01/07/2022 Czas lokalny: 12:00 Powinno być: Data: 08/07/2022 Czas lokalny: 12:00 **************************** UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA Sprostowanie TED nr 2022/S 127-360435 z dnia 2022-07-05: Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu Numer sekcji: IV.2.2 Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Data i czas lokalny (IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału) Zamiast: Data: 08/07/2022 Czas lokalny: 09:00 Powinno być: Data: 15/07/2022 Czas lokalny: 09:00 Numer sekcji: IV.2.6 Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Data (IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą) Zamiast: Data: 05/10/2022 Powinno być: Data: 12/10/2022 Numer sekcji: IV.2.7 Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Data i czas lokalny (IV.2.7) Warunki otwarcia ofert) Zamiast: Data: 08/07/2022 Czas lokalny: 12:00 Powinno być: Data: 15/07/2022 Czas lokalny: 12:00 **************************** UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA Sprostowanie TED nr 2022/S 135-382298 z dnia 2022-07-15: Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu Numer sekcji: IV.2.2 Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Data i czas lokalny (IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału) Zamiast: Data: 15/07/2022 Czas lokalny: 09:00 Powinno być: Data: 22/07/2022 Czas lokalny: 09:00 Numer sekcji: IV.2.6 Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Data (IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą) Zamiast: Data: 12/10/2022 Powinno być: Data: 19/10/2022 Numer sekcji: IV.2.7 Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Data i czas lokalny (IV.2.7) Warunki otwarcia ofert) Zamiast: Data: 15/07/2022 Czas lokalny: 12:00 Powinno być: Data: 22/07/2022 Czas lokalny: 12:00 |
branża | Drogownictwo |
podbranża | drogi, ulice, autostrady, obwodnice, organizacja ruchu drogowego |
kody CPV | 32500000, 42960000, 45000000, 45100000, 45233140, 48000000, 51000000, 63712000, 72000000 |
forma | przetarg nieograniczony |
typ ogłoszenia | usługi, wykonanie ,dostawy |
kraj realizacji | Polska |
województwo realizacji | Lubuskie |
kraj organizatora | Polska |
województwo organizatora | Lubuskie |