Przetarg 11895106 - Budowa świetlicy kontenerowej w Wielkich Łąkach ...

   
Analizuj Zamówienie 11895106
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-11-06
przedmiot ogłoszenia
Budowa świetlicy kontenerowej w Wielkich Łąkach

Przedmiotem zamówienia jest budową budynku świetlicy kontenerowej wraz z instalacjami wewnętrznymi i zagospodarowaniem terenu w Wielkich Łą
kach w ramach realizacji zadania inwestycyjnego Gminy Korfantów: „Zakup i montaż świetlicy kontenerowej w Wielkich Łąkach”.Lokalizacja inwestycji:Wielki Łąki dz. nr 54/5 (160703_5.0022.54/5), 48-317 KorfantówWykonawca będzie realizował zadanie na podstawie Decyzji o pozwoleniu na budowę Nr 507/25 z dnia 18 sierpnia 2025 r. wydanej przez Starostę Nyskiego.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w:1) Dokumentacji projektowej:- Dokumentacjach budowlanych,- Przedmiarze robót,- STWiORB,- Dokumentacji zdjęciowej.2) Specyfikacji warunków zamówienia.3) Projekcje Umowy.1. Zakres rzeczowy zadnia obejmuje m. in.:1) Roboty przygotowawcze i roboty ziemne:a) Rozebranie części istniejącej kostki betonowej wraz ze złożeniem jej na paletach w celu przekazania Zamawiającemu,b) Usuniecie warstwy ziemi urodzajnej na pow. niezbędnej do przeprowadzenia prac budowlanych,c) Wykonanie robót ziemnych w zakresie fundamentów budynku oraz wykonania podbudów oraz nawierzchni,d) Niwelację terenu po wykonaniu prac,e) Wywóz oraz zdeponowanie nadmiaru ziemi.2) Roboty fundamentów oraz podbudowy pod usytuowanie budynku:a) Wykonanie zaprojektowanych stóp fundamentowych;b) Wykonanie obrabowania przestrzeni posadowienia budynku z obrzeży betonowych;c) Wykonanie podbudowy zagaszonej warstwami.3) Dostawę i zabudowę kompletnego, wykończonego budynku modułowego (kontenerowego) świetlicy zgodnie ze specyfikacją dokumentacją projektowej:a) Budynek modułowy kompletnie wykończony zewnętrznie i wewnętrznie oraz wyposażony w stolarkę,b) Budynek wyposażony w projektowane instalację, urządzenia, osprzęt sanitarne i elektryczne.c) Budynek oraz jego elementy winny spełniać obowiązujące obecnie normy i przepisy prawa.Uwagi: • Zamówienie zakłada budowę budynku z modułów kontenerowych prefabrykowanych, dostarczonych na budowę przez Wykonawcy. W zależności od wyboru Wykonawcy oraz stosowanej technologii oraz modularności, dopuszcza się odstąpienia nieistotne względem projektu architektoniczno‐budowlanego w zakresie:- powierzchni zabudowy nieprzekraczające 5%‐ wysokości, długości lub szerokości nieprzekraczające 2%Zmiana w tym zakresie będzie musiała zostać udokumentowana zgodnie z procedurą wniesienia zmian nieistotnych w dokumentacji budowlanej. Wszelkie koszty z tym związane (w tym m. im. projektowe) będą stanowić koszt wykonawcy.• Ostateczną kolorystyka i wykończenie elementów obiektu należy przedstawić i pisemnie zatwierdzić z Zamawiający w terminie do 4 tygodni od podpisania umowy.• Wykonawca wraz z dostawą obiektu przedstawi jego kompletną dokumentacje potwierdzająca zgodność z projektowaną specyfikacją, celem zatwierdzenia jej przez Inspektora nadzoru inwestorskiego.4) Wykonanie oraz podłączenie projektowanych przyłączy do obiektu.5) Wykonanie projektowanego zagospodarowania terenu:a) Nowo projektowane nawierzchnie z kostki betonowej – gr. 8 cm, typu Holland.b) Przełożenie w części istniejącej kostki brukowej w celu dostosowania jej rzędnej do projektowanego budynku.c) Wykonanie utwardzenia tłuczniem wraz z podbudową na podjedzie i miejscach parkingowych – powierzchnie do utwardzenia.6) Usunięcie ewentualnych odpadów oraz ich zdeponowanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7) Wykonanie wszelkich niezbędnych badań i sprawdzeń umożlwiających uzyskanie pozwolenia na użytkowanie budynku.8) Obsługę geodezyjną zamierzenia2. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:1) WYKONAWCA zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane (kierownik budowy). Koszy zapewniania Kierownika Budowy należy uwzględnić przy sporządzaniu oferty.2) Zasilanie placu budowy w energię elektryczną, wodę i inne media niezbędne do realizacji zadania, WYKONAWCA zobowiązany będzie wykonać na własny koszt po uzgodnieniu warunków z dostawcami mediów. 3) WYKONAWCA przedmiot niniejszej umowy będzie realizował na terenie rekreacyjnym użyteczności publicznej, w związku z tym w czasie realizacji robót WYKONAWCA będzie utrzymywał teren budowy w stanie wolnym od przeszkód, będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci oraz niepotrzebne urządzenia w sposób umożliwiający funkcjonowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem.4) zorganizowanie na swój koszt placu budowy, w tym odpowiednie jego ogrodzenie i zabezpieczenie przed dostępem osób trzecich oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż.,5) kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem zamówienia,6) Przedstawienie podczas odbiorów i przekazania Zamawiającemu wraz z dokumentacją powykonawczą oryginalnych atestów i świadectw dopuszczających do stosowania (zgodnie z wymogami prawa budowlanego) użytych do wykonania przedmiotu umowy materiałów budowlanych oraz przedstawienia certyfikatów i wydanie dokumentów gwarancyjnych i specyfikacji technicznych na wszystkie zastosowane i wbudowane urządzenia.7) naprawę zinwentaryzowanych oraz niezinwentaryzowanych urządzeń, sprzętu, wyposażenia, części obiektu uszkodzonych podczas wykonywania robót a w przypadku braku możliwości dokonania naprawy pokrycia kosztów wyrządzonej szkody,8) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go ZAMAWIAJĄCEMU najpóźniej do dnia odbioru końcowego,9) wykonanie robót budowlanych w oparciu o obowiązujące przepisy ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane.10) WYKONAWCA jest odpowiedzialny i ponosi wszelkie koszty z tytułu:a) strat materialnych powstałych w związku z zaistnieniem zdarzeń losowych, z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dot. pracowników i osób trzecich,b) strat powstałych w związku z prowadzeniem robót m.in. związanych z uszkodzeniem infrastruktury technicznej w tym instalacji wewnętrznych, sieci i przyłączy (również instalacji, sieci i przyłącza, które nie są ujęte w dokumentacji budowlanej) obiektów budowlanych i innych obiektów, urządzeń oraz przedmiotów,11) Wykonawca powinien teren robót budowlanych ograniczyć do powierzchni niezbędnej do wykonania prac budowlanych, w tym do powierzchni niezbędnej do prowadzenia prac i składowania materiałów;12) Ewentualne roboty dodatkowe lub zamienne wymagają zgłoszenia Inspektorowi nadzoru oraz uzyskania akceptacji kierownika budowy i Zamawiającego przed ich realizacją.13) Prace należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącego wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP, warunkami zezwoleń i pozwoleń oraz wiedzą techniczną.14) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał polisę ubezpieczenia lub inny dokumentu potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej w okresie realizacji zamówienia na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty brutto. Ubezpieczenie to musi obejmować również działanie podwykonawców.

IKI.IV.271.12.2025.ISz
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty użyteczności publicznej, obiekty małogabarytowe
kody CPV 44211100, 45000000, 45111200, 45111291, 45262300, 45310000, 45331210, 45332000, 45332400, 45421000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Opolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Opolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty użyteczności publicznej , obiekty małogabarytowe