Przetarg 11804725 - 1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja budynku D na...

   
Analizuj Zamówienie 11804725
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-30
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja budynku D na potrzeby AOS dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich, zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym [Załącznik nr
1 do SWZ].2. W ramach planowanego przedsięwzięcia do wykonawcy będzie należało:- uzyskanie niezbędnych warunków przyłączeniowych,- opracowanie dokumentacji projektowej dla zakresu wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną,- wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych, - uzyskanie odbiorów w całym procesie inwestycyjnym w tym odbioru końcowego zakończonego protokołem i pozwoleniem na użytkowanie,- uzgodnienie z rzeczoznawcą do spraw sanitarno- epidemiologicznych, - uzgodnienie z rzeczoznawcą do spraw BHP i p. poż., Zamawiający wskazuje, że należy uwzględnić organizacje i lokalizacje placu budowy (dojazdy ewentualne rozbiórki) w uzgodnieniu z inwestorem.3. Opracowanie powinno obejmować:- inwentaryzacje do celów projektowych;- ocenę stanu technicznego i lub ekspertyzę konstrukcyjną istniejącego budynku Wykonanie projektów budowlanych wszystkich branż;- uzgodnienia branżowe, administracyjne, zgłoszenia, - wykonanie projektów wykonawczych wszystkich branż (w zakresie koniecznym do realizacji zadania), - wykonanie kosztorysów szczegółowych i przedmiarów, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót;- w projektach należy uwzględnić w uzgodnieniu z Zamawiającym wyposażenie medyczne wraz z podpięciem wszystkich instalacji;- w projekcie należy uwzględnić w uzgodnieniu z Zamawiającym ekologiczne rozwiązania: np. energooszczędne oświetlenie, efektywne zarządzanie wodą, wentylację z rekuperacją itp.- opracowanie harmonogramu realizacji zadania, harmonogramu rzeczowo- finansowego, - uwzględnienie standardów dostępności dla AOS zgodnie z poniższym linkiem:https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/fundusze-europejskie-bez-barier/dostepnosc/program/poradniki/standardy/standard-dostepnosci-ambulatoryjnej-opieki-specjalistycznej/.Zamawiający wymaga, aby wykonawca prac projektowych przeprowadzał z nim konsultacje-uzgodnienia na temat zaproponowanych rozwiązań.4. Prace budowlane będą obejmowały realizację przebudowy w zakresie:- Budowlano-konstrukcyjnym;- Instalacji sanitarnych i co, p. poż (w tym wyposażenie obiektu w sprzęt pożarowy);- Instalacji klimatyzacji i wentylacji z rekuperacją;- Instalacji gazów medycznych;- Instalacji elektrycznych i niskoprądowych (min. sygnalizacji p. poż.);- Przekładki istniejących sieci i instalacji w obrębie inwestycji;- Wykonania podpięć wszystkich instalacji dla wyposażenia medycznego;5. W ramach przedmiotu zamówienia należy uzyskać (uaktualnić lub zweryfikować) wszelkie decyzje administracyjne i uzgodnienia niezbędne do zaprojektowania i wykonania projektowanej inwestycji.Z uwagi na charakter inwestycji nie wyklucza się możliwości wystąpienia w trakcie prac sytuacji wymagających weryfikacji proponowanych rozwiązań. Załączone rysunki mają charakter poglądowy.

SZM/DZ/341/07/2025


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00518289/01 z dnia: 2025-11-05
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. Warunki udziału w Postępowaniu:
Zamawiający określa następujące warunki udziału w Postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp:
1.1. Warunek dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: nie dotyczy.
1.2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: nie dotyczy.
1.3. Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę łączną nie niższą niż 2 000 000,00 zł.

1.4. Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie, co należycie udokumentuje, tj.:
a) Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 2 (dwie) roboty budowlany w formie zaprojektuj i wybuduj, polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie pomieszczeń, o wartości minimum
2 000 000,00 zł brutto każda.
Wykaz robót, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ;

- wykaże, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą skierowane do realizacji zamówienia, tj.:

b) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami:
- kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych co najmniej pięcioletnie, który w dniu podpisania umowy będzie członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie
z ustawą Prawo budowlane oraz ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów;
- kierownik robót sanitarnych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych co najmniej pięcioletnie, który w dniu podpisania umowy będzie członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów;
- kierownik robót elektrycznych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych co najmniej pięcioletnie, który w dniu podpisania umowy będzie członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów;

Wykaz osób, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.
Po zmianie:
1. Warunki udziału w Postępowaniu:
Zamawiający określa następujące warunki udziału w Postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp:
1.1. Warunek dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: nie dotyczy.
1.2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: nie dotyczy.
1.3. Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę łączną nie niższą niż 2 000 000,00 zł.

1.4. Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie, co należycie udokumentuje, tj.:
a) Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane w formie zaprojektuj i wybuduj, polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie pomieszczeń, o wartości minimum 2 000 000,00 zł brutto każda. Dopuszcza się, aby powyższe roboty budowlane w formie zaprojektuj i wybuduj były wykonane w ramach odrębnych zadań/umów tj. dwie umowy budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie pomieszczeń i dwie usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej, na kwotę łączną wszystkich umów
4 000 000,00 zł
Wykaz robót, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ;

- wykaże, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą skierowane do realizacji zamówienia, tj.:

b) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami:
- kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych co najmniej pięcioletnie, który w dniu podpisania umowy będzie członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie
z ustawą Prawo budowlane oraz ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów;
- kierownik robót sanitarnych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych co najmniej pięcioletnie, który w dniu podpisania umowy będzie członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów;
- kierownik robót elektrycznych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych co najmniej pięcioletnie, który w dniu podpisania umowy będzie członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów;

Wykaz osób, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-11-26 10:00
Po zmianie:
2025-11-28 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-11-26 10:30
Po zmianie:
2025-11-28 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-12-25
Po zmianie:
2025-12-27



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00533913/01 z dnia: 2025-11-14
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-11-28 10:00
Po zmianie:
2025-12-01 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-11-28 10:30
Po zmianie:
2025-12-01 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-12-27
Po zmianie:
2025-12-30



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00564113/01 z dnia: 2025-11-28
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-12-01 10:00
Po zmianie:
2026-02-12 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-12-01 10:30
Po zmianie:
2026-02-12 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-12-30
Po zmianie:
2026-03-13
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty użyteczności publicznej
kody CPV 45215140, 71000000, 71200000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty użyteczności publicznej