Przetarg 11535345 - „Budowa strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w...

   
Analizuj Zamówienie 11535345
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-10-06
przedmiot ogłoszenia
„Budowa strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Milanówku” w formule ,,zaprojektuj i wybuduj’’

1. Przedmiot zamówienia obejmuje kontynuację rozpoczętej inwestycji pod nazwą „Budowa strażn
icy Ochotniczej Straży Pożarnej w Milanówku” w formule ,,zaprojektuj i wybuduj”, w szczególności:1) Opracowanie przez Wykonawcę kompletnej dokumentacji projektowej przedmiotu zamówienia zgodnie z PFU oraz uzyskanie niezbędnych uzgodnień, zgód, decyzji i pozwoleń wraz z uzyskaniem zamiennej decyzji o pozwoleniu na budowę, jeżeli zajdzie taka konieczność.2) Przejęcie placu budowy i zapewnienie nadzoru nad robotami budowlanymi i instalacyjnymi przez osoby z właściwymi dla specjalizacji uprawnieniami.3) Zapewnienie obsługi geodezyjnej, geologicznej i innej, jeżeli jest wymagana, na czas trwania robót budowlanych.4) Dokonanie przez Wykonawcę weryfikacji wykonanych robót i usunięcie wad, gdzie jest to wymagane.5) Wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia.6) Dokonanie z sukcesem rozruchu wszystkich urządzeń i instalacji, potwierdzonego właściwymi protokołami.7) Sporządzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej, zgodnej z wytycznymi zawartymi w niniejszym PFU.8) Przeszkolenie wskazanego przez Zamawiającego personelu z obsługi obiektu i urządzeń.9) Uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub braku sprzeciwu do rozpoczęcia użytkowania wydanych przez właściwy PINB.2. Przedmiot zamówienia realizowany jest w oparciu o Wzór Umowy (Załącznik nr 7 do SWZ), PFU (załącznik nr 8 do SWZ).3. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach Instrumentu wsparcia zadań ważnych dla równomiernego rozwoju województwa mazowieckiego.4. Wykonawca zobowiązany jest szczegółowo zapoznać się z SWZ i załącznikami do SWZ, powinien uwzględnić w cenie oferty wszystkie wymagania postawione przez Zamawiającego oraz zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze Umowy – Załączniku nr 7 do SWZ oraz PFU – Załącznik nr 8 do SWZ.5. Na podstawie art. 281 ust. 2 pkt 12) ustawy Pzp Zamawiający przeprowadzi wizję lokalną.a) Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej obszaru objętego przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobligowany jest do uczestnictwa w wizji lokalnej w miejscu wykonania przedmiotu zamówienia w celu poznania stanu zaawansowania prac oraz uwzględnienia w ofercie wszystkich niezbędnych czynności, materiałów i urządzeń także tych, których montaż (wbudowanie) mogą okazać się niezbędne w toku realizacji Umowy. Wizja lokalna jest obowiązkowa. b) Wizja odbędzie się w dniach:– 13.10.2025 r. godz. 10.00– 15.10.2025 r. godz. 10.00Zbiórka uczestników wizji lokalnej będzie przy ul. Warszawskiej 18 w Milanówku, następnie uczestnicy wizji lokalnej udadzą się na plac budowy, w którym realizowane będzie zamówienie.c) Zamawiający w trakcie wizji sporządzi protokół z listą obecności. Każdy z przedstawicieli Wykonawców, którzy wzięli udział w wizji ma obowiązek podpisać protokół. Brak podpisu przedstawiciela Wykonawcy ze wskazaniem nazwy Wykonawcy będzie traktowany jako brak odbycia wizji lokalnej i skutkować będą odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp. d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wystarczającym będzie udział jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. e) Planowany czas trwania wizji lokalnej – ok. 2h.f) Zamawiający nie przewiduje zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SWZ, a w trakcie wizji lokalnej nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania dotyczące treści SWZ. Ewentualne pytania należy kierować za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: https://milanowek.eb2b.com.pl/g) Koszty Wykonawcy, związane z udziałem w wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 6. Pozostałe informacje Zamawiający opisał w SWZ.

BZP.271.4.19.2025.KM


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00482278/01 z dnia: 2025-10-17
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje kontynuację rozpoczętej inwestycji pod nazwą „Budowa strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Milanówku” w formule ,,zaprojektuj i wybuduj”, w szczególności:
1) Opracowanie przez Wykonawcę kompletnej dokumentacji projektowej przedmiotu zamówienia zgodnie z PFU oraz uzyskanie niezbędnych uzgodnień, zgód, decyzji i pozwoleń wraz z uzyskaniem zamiennej decyzji o pozwoleniu na budowę, jeżeli zajdzie taka konieczność.
2) Przejęcie placu budowy i zapewnienie nadzoru nad robotami budowlanymi i instalacyjnymi przez osoby z właściwymi dla specjalizacji uprawnieniami.
3) Zapewnienie obsługi geodezyjnej, geologicznej i innej, jeżeli jest wymagana, na czas trwania robót budowlanych.
4) Dokonanie przez Wykonawcę weryfikacji wykonanych robót i usunięcie wad, gdzie jest to wymagane.
5) Wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia.
6) Dokonanie z sukcesem rozruchu wszystkich urządzeń i instalacji, potwierdzonego właściwymi protokołami.
7) Sporządzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej, zgodnej z wytycznymi zawartymi w niniejszym PFU.
8) Przeszkolenie wskazanego przez Zamawiającego personelu z obsługi obiektu i urządzeń.
9) Uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub braku sprzeciwu do rozpoczęcia użytkowania wydanych przez właściwy PINB.
2. Przedmiot zamówienia realizowany jest w oparciu o Wzór Umowy (Załącznik nr 7 do SWZ), PFU (załącznik nr 8 do SWZ).
3. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach Instrumentu wsparcia zadań ważnych dla równomiernego rozwoju województwa mazowieckiego.
4. Wykonawca zobowiązany jest szczegółowo zapoznać się z SWZ i załącznikami do SWZ, powinien uwzględnić w cenie oferty wszystkie wymagania postawione przez Zamawiającego oraz zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze Umowy – Załączniku nr 7 do SWZ oraz PFU – Załącznik nr 8 do SWZ.
5. Na podstawie art. 281 ust. 2 pkt 12) ustawy Pzp Zamawiający przeprowadzi wizję lokalną.
a) Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej obszaru objętego przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobligowany jest do uczestnictwa w wizji lokalnej w miejscu wykonania przedmiotu zamówienia w celu poznania stanu zaawansowania prac oraz uwzględnienia w ofercie wszystkich niezbędnych czynności, materiałów i urządzeń także tych, których montaż (wbudowanie) mogą okazać się niezbędne w toku realizacji Umowy. Wizja lokalna jest obowiązkowa.
b) Wizja odbędzie się w dniach:
– 13.10.2025 r. godz. 10.00
– 15.10.2025 r. godz. 10.00
Zbiórka uczestników wizji lokalnej będzie przy ul. Warszawskiej 18 w Milanówku, następnie uczestnicy wizji lokalnej udadzą się na plac budowy, w którym realizowane będzie zamówienie.
c) Zamawiający w trakcie wizji sporządzi protokół z listą obecności. Każdy z przedstawicieli Wykonawców, którzy wzięli udział w wizji ma obowiązek podpisać protokół. Brak podpisu przedstawiciela Wykonawcy ze wskazaniem nazwy Wykonawcy będzie traktowany jako brak odbycia wizji lokalnej i skutkować będą odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wystarczającym będzie udział jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
e) Planowany czas trwania wizji lokalnej – ok. 2h.
f) Zamawiający nie przewiduje zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SWZ, a w trakcie wizji lokalnej nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania dotyczące treści SWZ. Ewentualne pytania należy kierować za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: https://milanowek.eb2b.com.pl/
g) Koszty Wykonawcy, związane z udziałem w wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
6. Pozostałe informacje Zamawiający opisał w SWZ.
Po zmianie:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje kontynuację rozpoczętej inwestycji pod nazwą „Budowa strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Milanówku” w formule ,,zaprojektuj i wybuduj”, w szczególności:
1) Opracowanie przez Wykonawcę kompletnej dokumentacji projektowej przedmiotu zamówienia zgodnie z PFU oraz uzyskanie niezbędnych uzgodnień, zgód, decyzji i pozwoleń wraz z uzyskaniem zamiennej decyzji o pozwoleniu na budowę, jeżeli zajdzie taka konieczność.
2) Przejęcie placu budowy i zapewnienie nadzoru nad robotami budowlanymi i instalacyjnymi przez osoby z właściwymi dla specjalizacji uprawnieniami.
3) Zapewnienie obsługi geodezyjnej, geologicznej i innej, jeżeli jest wymagana, na czas trwania robót budowlanych.
4) Dokonanie przez Wykonawcę weryfikacji wykonanych robót i usunięcie wad, gdzie jest to wymagane.
5) Wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia.
6) Dokonanie z sukcesem rozruchu wszystkich urządzeń i instalacji, potwierdzonego właściwymi protokołami.
7) Sporządzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej, zgodnej z wytycznymi zawartymi w niniejszym PFU.
8) Przeszkolenie wskazanego przez Zamawiającego personelu z obsługi obiektu i urządzeń.
9) Uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub braku sprzeciwu do rozpoczęcia użytkowania wydanych przez właściwy PINB.
2. Przedmiot zamówienia realizowany jest w oparciu o Wzór Umowy (Załącznik nr 7 do SWZ), PFU (załącznik nr 8 do SWZ).
3. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach Instrumentu wsparcia zadań ważnych dla równomiernego rozwoju województwa mazowieckiego.
4. Wykonawca zobowiązany jest szczegółowo zapoznać się z SWZ i załącznikami do SWZ, powinien uwzględnić w cenie oferty wszystkie wymagania postawione przez Zamawiającego oraz zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze Umowy – Załączniku nr 7 do SWZ oraz PFU – Załącznik nr 8 do SWZ.
5. Na podstawie art. 281 ust. 2 pkt 12) ustawy Pzp Zamawiający przeprowadzi wizję lokalną.
a) Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej obszaru objętego przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobligowany jest do uczestnictwa w wizji lokalnej w miejscu wykonania przedmiotu zamówienia w celu poznania stanu zaawansowania prac oraz uwzględnienia w ofercie wszystkich niezbędnych czynności, materiałów i urządzeń także tych, których montaż (wbudowanie) mogą okazać się niezbędne w toku realizacji Umowy. Wizja lokalna jest obowiązkowa.
b) Wizja odbędzie się w dniach:
– 13.10.2025 r. godz. 10.00
– 15.10.2025 r. godz. 10.00
- 23.10.2025 r. godz. 10.00

Zbiórka uczestników wizji lokalnej będzie przy ul. Warszawskiej 18 w Milanówku, następnie uczestnicy wizji lokalnej udadzą się na plac budowy, w którym realizowane będzie zamówienie.
c) Zamawiający w trakcie wizji sporządzi protokół z listą obecności. Każdy z przedstawicieli Wykonawców, którzy wzięli udział w wizji ma obowiązek podpisać protokół. Brak podpisu przedstawiciela Wykonawcy ze wskazaniem nazwy Wykonawcy będzie traktowany jako brak odbycia wizji lokalnej i skutkować będą odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wystarczającym będzie udział jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
e) Planowany czas trwania wizji lokalnej – ok. 2h.
f) Zamawiający nie przewiduje zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SWZ, a w trakcie wizji lokalnej nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania dotyczące treści SWZ. Ewentualne pytania należy kierować za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: https://milanowek.eb2b.com.pl/
g) Koszty Wykonawcy, związane z udziałem w wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
6. Pozostałe informacje Zamawiający opisał w SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-24 10:00
Po zmianie:
2025-10-31 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-24 10:30
Po zmianie:
2025-10-31 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-11-22
Po zmianie:
2025-11-29
branża Budowlana - obiekty, Projektowanie
podbranża obiekty użyteczności publicznej, projekt budowlany
kody CPV 45000000, 45100000, 45110000, 45111200, 45216120, 45261000, 45262210, 45262400, 45310000, 45320000, 45330000, 45342000, 45400000, 45410000, 45420000, 45443000, 71221000, 71320000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty użyteczności publicznej , projekt budowlany