Przetarg 10711251 - Inwestycja obejmie wykonanie prac konserwatorskich i...

   
Analizuj Zamówienie 10711251
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-07-26
przedmiot ogłoszenia
Inwestycja obejmie wykonanie prac konserwatorskich i dostawę wyposażenia do zabytkowego młyna wodnego w Lipuszu. 1. Prace budowlane związane z uszczelnieniem posadzki zabezpieczeniem przeciw
wilgociowym obiektuW ramach Przedmiotu Zamówienia, Wykonawca wykona następujące roboty: ▪ wykonanie szczelnej posadzki piwnicy, ▪ wykonanie posadzki pod gankiem▪ wykonanie instalacji drenażowej wokół budynku2. Naprawa i konserwacja elementów drewnianej konstrukcji budynku.W ramach Przedmiotu Zamówienia, Wykonawca dokona konserwacji i naprawy drewnianych elementów budynku. 3. Dostawa wyposażenia ekspozycyjnegoW ramach Przedmiotu Zamówienia, Wykonawca dostarczy:▪ stojaki ekspozycyjne – 10 szt.▪ oświetlenie do ekspozycji – 20 szt.▪ opis elementów wyposażenia (tabliczki) – 15 szt.Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera również: a) Program funkcjonalno-użytkowy „Prace konserwatorskie przy młynie wodnym w Lipuszu” załącznik nr 1 do SWZ b) Inwentaryzacja budowlana - załącznik nr 2 do SWZ; c) Opis wyposażenia ekspozycyjnego – załącznik nr 3 do SWZWykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej. Nieprzeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej będzie skutkowało odrzuceniem jego oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18 Pzp. Wizja lokalna polegać będzie na oględzinach miejsca, gdzie przedmiot zamówienia będzie wykonywany, pozwoli wykonawcy na zapoznanie się ze specyfiką przedmiotu zamówienia, w szczególności z uwarunkowaniami wykonania robót budowlanych, ukształtowaniem przestrzeni, w której realizowane będzie zamówienie oraz cechami charakterystycznymi miejsca jego wykonywania. Podczas wizji wykonawca nie będzie zwracał się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia lub warunków realizacji zamówienia, a zamawiający nie będzie udzielał wyjaśnień. Jednak odbycie wizji lokalnej nie pozbawi wykonawców prawa zwracania się o wyjaśnienie treści SWZ dotyczącej opisu przedmiotu zamówienia lub warunków realizacji zamówienia. Z odbycia wizji lokalnej zostanie sporządzony w dwóch egzemplarzach protokół podpisany przez strony, który będzie stanowił potwierdzenie odbycia wizji lokalnej. Zamawiający wyznacza termin dokonania wizji lokalnej w dniach, od 24.07 do 23.08.2024, w dni robocze, w godzinach od 9.00 do 14.00. W celu umówienia wizji lokalnej należy skontaktować się z upoważnionym pracownikiem zamawiającego – Panem Markiem Klasa e-mail: ug@lipusz.pl lub m.klasa@lipusz.pl, tel. 603106928 Osoba reprezentująca Wykonawcę musi być upełnomocniona do tej czynności w oparciu o dokumenty rejestrowe lub pełnomocnictwo przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Wzór protokołu o przeprowadzeniu wizji lokalnej stanowi Załącznik nr 10 do SWZ. Koszty Wykonawcy, związane z udziałem w wizji lokalnej poniesie Wykonawca.

RG.271.4.2024


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00496365/01 z dnia: 2024-09-12
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Inwestycja obejmie wykonanie prac konserwatorskich i dostawę wyposażenia do zabytkowego młyna wodnego w Lipuszu.

1. Prace budowlane związane z uszczelnieniem posadzki zabezpieczeniem przeciwwilgociowym obiektu
W ramach Przedmiotu Zamówienia, Wykonawca wykona następujące roboty:
▪ wykonanie szczelnej posadzki piwnicy,
▪ wykonanie posadzki pod gankiem
▪ wykonanie instalacji drenażowej wokół budynku
2. Naprawa i konserwacja elementów drewnianej konstrukcji budynku.
W ramach Przedmiotu Zamówienia, Wykonawca dokona konserwacji i naprawy drewnianych elementów budynku.
3. Dostawa wyposażenia ekspozycyjnego
W ramach Przedmiotu Zamówienia, Wykonawca dostarczy:
▪ stojaki ekspozycyjne – 10 szt.
▪ oświetlenie do ekspozycji – 20 szt.
▪ opis elementów wyposażenia (tabliczki) – 15 szt.

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera również:
a) Program funkcjonalno-użytkowy „Prace konserwatorskie przy młynie wodnym w Lipuszu” załącznik nr 1 do SWZ
b) Inwentaryzacja budowlana - załącznik nr 2 do SWZ;
c) Opis wyposażenia ekspozycyjnego – załącznik nr 3 do SWZ

Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej.
Nieprzeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej będzie skutkowało odrzuceniem jego oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18 Pzp. Wizja lokalna polegać będzie na oględzinach miejsca, gdzie przedmiot zamówienia będzie wykonywany, pozwoli wykonawcy na zapoznanie się ze specyfiką przedmiotu zamówienia, w szczególności z uwarunkowaniami wykonania robót budowlanych, ukształtowaniem przestrzeni, w której realizowane będzie zamówienie oraz cechami
charakterystycznymi miejsca jego wykonywania. Podczas wizji wykonawca nie będzie zwracał się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia lub warunków realizacji zamówienia, a zamawiający nie będzie udzielał wyjaśnień. Jednak odbycie wizji lokalnej nie pozbawi wykonawców prawa zwracania się o wyjaśnienie treści SWZ dotyczącej opisu przedmiotu zamówienia lub warunków realizacji zamówienia. Z odbycia wizji lokalnej zostanie sporządzony w dwóch egzemplarzach protokół podpisany przez strony, który będzie stanowił potwierdzenie odbycia wizji lokalnej.
Zamawiający wyznacza termin dokonania wizji lokalnej w dniach, od 24.07 do 23.08.2024, w dni robocze, w godzinach od 9.00 do 14.00.
W celu umówienia wizji lokalnej należy skontaktować się z upoważnionym pracownikiem zamawiającego – Panem Markiem Klasa e-mail: ug@lipusz.pl lub m.klasa@lipusz.pl, tel. 603106928
Osoba reprezentująca Wykonawcę musi być upełnomocniona do tej czynności w oparciu o dokumenty rejestrowe lub pełnomocnictwo przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
Wzór protokołu o przeprowadzeniu wizji lokalnej stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.
Koszty Wykonawcy, związane z udziałem w wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
Po zmianie:
Inwestycja obejmie wykonanie prac konserwatorskich i dostawę wyposażenia do zabytkowego młyna wodnego w Lipuszu.

1. Prace budowlane związane z uszczelnieniem posadzki zabezpieczeniem przeciwwilgociowym obiektu
W ramach Przedmiotu Zamówienia, Wykonawca wykona następujące roboty:
▪ wykonanie szczelnej posadzki piwnicy,
▪ wykonanie posadzki pod gankiem
▪ wykonanie instalacji drenażowej wokół budynku
2. Naprawa i konserwacja elementów drewnianej konstrukcji budynku.
W ramach Przedmiotu Zamówienia, Wykonawca dokona konserwacji i naprawy drewnianych elementów budynku.
3. Dostawa wyposażenia ekspozycyjnego
W ramach Przedmiotu Zamówienia, Wykonawca dostarczy:
▪ stojaki ekspozycyjne – 10 szt.
▪ oświetlenie do ekspozycji – 20 szt.
▪ opis elementów wyposażenia (tabliczki) – 15 szt.

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera również:
a) Program funkcjonalno-użytkowy „Prace konserwatorskie przy młynie wodnym w Lipuszu” załącznik nr 1 do SWZ
b) Inwentaryzacja budowlana - załącznik nr 2 do SWZ;
c) Opis wyposażenia ekspozycyjnego – załącznik nr 3 do SWZ

Zamawiający zaleca Wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej.
Wizja lokalna polegać będzie na oględzinach miejsca, gdzie przedmiot zamówienia będzie wykonywany, pozwoli wykonawcy na zapoznanie się ze specyfiką przedmiotu zamówienia, w szczególności z uwarunkowaniami wykonania robót budowlanych, ukształtowaniem przestrzeni, w której realizowane będzie zamówienie oraz cechami charakterystycznymi miejsca jego wykonywania. Podczas wizji wykonawca nie będzie zwracał się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia lub warunków realizacji zamówienia, a zamawiający nie będzie udzielał wyjaśnień. Jednak odbycie wizji lokalnej nie pozbawi wykonawców prawa zwracania się o wyjaśnienie treści SWZ dotyczącej opisu przedmiotu zamówienia lub warunków realizacji zamówienia. Z odbycia wizji lokalnej zostanie sporządzony w dwóch egzemplarzach protokół podpisany przez strony, który będzie stanowił potwierdzenie odbycia wizji lokalnej.
Zamawiający wyznacza termin dokonania wizji lokalnej w dniach, od 24.09 do 10.10.2024, w dni robocze, w godzinach od 9.00 do 14.00.
W celu umówienia wizji lokalnej należy skontaktować się z upoważnionym pracownikiem zamawiającego – Panem Markiem Klasa e-mail: ug@lipusz.pl lub m.klasa@lipusz.pl, tel. 603106928
Osoba reprezentująca Wykonawcę musi być upełnomocniona do tej czynności w oparciu o dokumenty rejestrowe lub pełnomocnictwo przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
Wzór protokołu o przeprowadzeniu wizji lokalnej stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.
Koszty Wykonawcy, związane z udziałem w wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-09-16 11:00
Po zmianie:
2024-10-16 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-09-16 12:00
Po zmianie:
2024-10-16 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-10-15
Po zmianie:
2024-11-14



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00543062/01 z dnia: 2024-10-11
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-10-16 11:00
Po zmianie:
2024-11-15 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-10-16 12:00
Po zmianie:
2024-11-15 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-11-14
Po zmianie:
2024-12-14



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00588139/01 z dnia: 2024-11-12
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-11-15 11:00
Po zmianie:
2024-12-20 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-11-15 12:00
Po zmianie:
2024-12-20 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-12-14
Po zmianie:
2025-01-25



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00588163/01 z dnia: 2024-11-12
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-01-25
Po zmianie:
2025-01-18



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00660098/01 z dnia: 2024-12-18
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-12-20 11:00
Po zmianie:
2025-01-30 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-12-20 12:00
Po zmianie:
2025-01-30 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-01-18
Po zmianie:
2025-02-28



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00068020/01 z dnia: 2025-01-28
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
XV. WADIUM
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 1 500,00 złotych (słownie: dwa tysiąc pięćśet złotych i 00/100)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
3.1. pieniądzu;
3.2. gwarancjach bankowych;
3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299)
4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Bank Spółdzielczy Starogard Gdański O/Lipusz Nr 39 8340 0001 0200 0475 2000 0006 z podaniem tytułu: „wadium w przetargu: RG.271.4.2024”
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
5.1. musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 98 ust. 6 Pzp.
5.2. z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
5.3. powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
5.4. termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5.5. w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
5.6. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), beneficjentem poręczenia lub gwarancji Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp
Po zmianie:
XV. WADIUM
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 1 500,00 złotych (słownie: tysiąc pięćset złotych i 00/100)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
3.1. pieniądzu;
3.2. gwarancjach bankowych;
3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299)
4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Bank Spółdzielczy Starogard Gdański O/Lipusz Nr 39 8340 0001 0200 0475 2000 0006 z podaniem tytułu: „wadium w przetargu: RG.271.4.2024”
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
5.1. musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 98 ust. 6 Pzp.
5.2. z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
5.3. powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
5.4. termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5.5. w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
5.6. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), beneficjentem poręczenia lub gwarancji Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-01-30 11:00
Po zmianie:
2025-03-17 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-01-30 12:00
Po zmianie:
2025-03-17 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-02-28
Po zmianie:
2025-04-15



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00143903/01 z dnia: 2025-03-13
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-03-17 11:00
Po zmianie:
2025-04-30 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-03-17 12:00
Po zmianie:
2025-04-30 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-04-15
Po zmianie:
2025-05-29



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00209446/01 z dnia: 2025-04-29
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-04-30 11:00
Po zmianie:
2025-05-30 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-04-30 12:00
Po zmianie:
2025-05-30 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-05-29
Po zmianie:
2025-06-28



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00248500/01 z dnia: 2025-05-27
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-05-30 11:00
Po zmianie:
2025-06-30 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-05-30 12:00
Po zmianie:
2025-06-30 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-06-28
Po zmianie:
2025-07-29



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00297772/01 z dnia: 2025-06-27
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-06-30 11:00
Po zmianie:
2025-07-31 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-06-30 12:00
Po zmianie:
2025-07-31 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-07-29
Po zmianie:
2025-08-29



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00347341/01 z dnia: 2025-07-28
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-07-31 11:00
Po zmianie:
2025-08-29 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-07-31 12:00
Po zmianie:
2025-08-29 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-08-29
Po zmianie:
2025-09-27



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00396309/01 z dnia: 2025-08-28
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-08-29 11:00
Po zmianie:
2025-09-30 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-08-29 12:00
Po zmianie:
2025-09-30 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-09-27
Po zmianie:
2025-10-29



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00445390/01 z dnia: 2025-09-29
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-09-30 11:00
Po zmianie:
2025-10-31 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-09-30 12:00
Po zmianie:
2025-10-31 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-10-29
Po zmianie:
2025-11-29
branża Budowlana - obiekty, Wodno - kanalizacyjna, Projektowanie, Kultura, sztuka
podbranża obiekty zabytkowe, projekt budowlany, sieci zewnętrzne, dzieła sztuki, tablice pamiątkowe
kody CPV 43329000, 45000000, 45232451, 45262690, 45432100, 45453000, 45453100, 50800000, 71000000, 71200000, 71220000, 77220000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty zabytkowe , projekt budowlany , sieci zewnętrzne , dzieła sztuki, tablice pamiątkowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
11519491 2025-10-31
godz. 10:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego p.n....
11555932 2025-10-31
godz. 10:00
Łódzkie Modernizacja boiska wielofunkcyjnego wraz z budową siłowni zewnętrznej i skoczni do skoku w dal przy I LO oraz modernizacja sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Zawodowych nr 1 w Zduńskiej...
11559540 2025-10-31
godz. 11:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj:1) Zadania 1: Budowa budynku przedszkola i żłobka w miejscowości Stok Lacki Folwark (WPF 2025-2026) –...
11522671 2025-11-03
godz. 12:00
Świętokrzyskie 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Poprawa infrastruktury wodociągowej w Gminie Chęciny”.2) Przedmiot zamówienia podzielony jest na następujące części:a) Część nr 1 –...
11555715 2025-11-07
godz. 12:00
Mazowieckie Dostosowanie istniejącego budynki na potrzeby montażu lakierni mokrej w formule zaprojektuj i wybuduj
11546176 2025-11-12
godz. 10:45
Mazowieckie Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę budynku Zakładu Filtrów Pospiesznych, na terenie Zakładu Centralnego przy ul. Koszykowej 81 w Warszawie, Dzielnica Ochota....
11505773 2025-11-13
godz. 10:00
Małopolskie Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego określona w § 1 ust. 3 i 4 Wzoru Umowy.Na zasadach opisanych w § 2 Wzoru Umowy przewiduje się możliwość zastosowania Prawa...
11552285 2025-11-17
godz. 11:00
Łódzkie 1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie przestrzeni publicznej w Leźnicy Wielkiej – Osiedle polegające na zrewitalizowaniu IV stref Osiedla.Przedmiot zamówienia ma być realizowany w...
11549254 2025-11-19
godz. 12:00
Pomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: Wykonanie III etapu robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Przywrócenie wartości siedemnastowiecznemu Zespołowi...
11537260 2025-11-21
godz. 10:00
Pomorskie 1. Budowa Muzeum Westerplatte i Wojny 1939 – Oddziału Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku” – zakres 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych oraz przeprowadzenie...