Przetarg 11347760 - „Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Gnojnica, gm....

   
Analizuj Zamówienie 11347760 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-06-27
przedmiot ogłoszenia
„Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Gnojnica, gm. Ropczyce oraz Góra Ropczycka gm. Sędziszów Młp.”

1. Realizacja zadania
obejmuje wykonanie sieci wodociągowej w miejscowościach: Gnojnica gm. Ropczyce, Góra Ropczycka gm. Sędziszów Młp. Przedmiotowa inwestycja obejmować będzie swoim zakresem wykonanie sieci wodociągowej w miejscowościach: Gnojnica gm. Ropczyce, Góra Ropczycka gm. Sędziszów Młp o średnicy 110, 90, 63 PE100 RC wraz z uzbrojeniem (hydranty, zasuwy), studni wodomierzowej. Łączna długości sieci wynosi około 1,5 km. Przedmiot zamówienia nie obejmuje przyłączenia budynków do wykonywanej sieci wodociągowej2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik Nr 2 do SWZ, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik Nr 3 do SWZ i przedmiarem robót stanowiącymi załącznik Nr 4 do SWZ. 3. W przypadku zaistnienia niezidentyfikowanych kolizji terenowych, braku możliwości wykonania zadania w przyjętej technologii robót lub innych zdarzeń uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia według rozwiązań przyjętych w dokumentacjach projektowych, koszty ewentualnych rozwiązań zamiennych leżą po stronie Wykonawcy. Zamawiający rozumie wykonanie przedmiotu zamówienia jako uzbrojenie w sieć wodociągową działek.4. W ramach umowy Wykonawca jest zobowiązany również m.in. do:1/ zapewnienia obsługi geodezyjnej, w tym przed przystąpieniem do wykonania robót do geodezyjnego wytyczenia robót i zgłoszenia przedstawicielowi Zamawiającego i Inspektorowi Nadzoru do odbioru,2/ wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przedmiotu umowy, w tym do przygotowywania szkiców geodezyjnych odbieranych odcinków sieci wodociągowej 3/ wykonania niezbędnych prób, badań np. SANEPID, pomiarów, zabezpieczeń, włączeń i odbiorów technicznych, wraz z opłatami jeżeli są wymagane,4/ usunięcia drzew i krzewów kolidujących z budowaną siecią wodociągową,5/ wykonania dokumentacji fotograficznej stanu przed rozpoczęciem robót, w trakcie prac i po ich zakończeniu w wersji elektronicznej oraz jej udostępnianie na żądanie Zamawiającego,6/ utrzymania przejezdności ulic i dojazdów do posesji w okresie realizacji,7/ opracowania i uzgodnienia z zarządcami dróg projektów tymczasowej organizacji ruchu na czas częściowego zajęcia dróg, uzyskanie jego zatwierdzenia oraz prawidłowe oznakowanie dróg w okresie realizacji robót,8/ uzyskanie odpowiednich zezwoleń na czasowe zajęcia pasa drogowego przed wykonaniem robót w pasie dróg: gminnych wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych,9/ wykonanie przebudowy infrastruktury kolidującej z realizowanymi robotami, 10/ odbudowa demontowanych czy uszkodzonych w trakcie realizacji robót dróg, ogrodzeń, chodników, itp. oraz przywrócenia terenu budowy do stanu poprzedniego,11/ uzgadnianie wszystkich robót związanych z mediami podziemnymi i nadziemnymi z ich właścicielami, uzyskiwanie protokołów wszystkich robót zanikowych (dotyczących mediów) podpisanych przez przedstawicieli ich właścicieli,12/ zapewnienia niezbędnych nadzorów i odbiorów właścicieli: sieci energetycznych, gazowych, telekomunikacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych, pasów dróg gminnych, dokonaniem pomiaru ciśnienia w miejscu włączenia do ist. sieci wodociągowej wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych,13/ prowadzenia dokumentacji budowy, rozliczenia według wymogów programu dofinansowania zadania, w tym przygotowania kosztorysu powykonawczego, 14/ w przypadku zmiany trasy wodociągu, uzyskanie pisemnej zgody od właściciela działki na zmianę lokalizacji, 15/ poniesienie opłat odszkodowań za zniszczenia spowodowane realizacją inwestycji, 16/ przygotowania i przekazania Zamawiającemu dokumentów wymaganych do realizacji zamówienia, w tym oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót o przyjęciu obowiązku kierowania budową, oświadczenia kierownika budowy stwierdzającego sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, przygotowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, itp. a także do wykonania niezbędnych prób, odbiorów, badań i sprawdzeń oraz do przygotowania dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia użytkowania przedmiotu umowy.3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo.4. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm.5. Tam, gdzie w opracowaniach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 101 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania.Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta.6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie terenu robót i odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim. Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu po zakończeniu robót.7. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, wynosi 3 lata.8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 5 do SWZ.

PPZP.271.16.2025
branża Wodno - kanalizacyjna
podbranża sieci zewnętrzne
kody CPV 45111200, 45232150, 45233000, 45233142
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się