Przetarg 7904549 - Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Łęka...

   
Analizuj Zamówienie 7904549 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-12-30
przedmiot ogłoszenia
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Łęka Siedlecka i Sanoka (Mała)
Numer referencyjny: PPI.271.36.20

1. Przedmiot
em zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - ciśnieniowej w m. Łęka Siedlecka i Sanoka (Mała).
2. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie następujących robót budowlanych:
I. Koszty kwalifikowane
1) Kolektor kanalizacyjny z rur PVC/PE ø200mm – 2.472 m:
a) Studzienki przelotowe ø400 mm – 95 m
b) Studzienki przelotowe, rozgałęźne tworzywowe ø1000 mm – 38 szt.
c) Kolektor kanalizacyjny z rur PVC ø200 mm – 2.082 m
d) Kolektor kanalizacyjny z rur PE ø200 mm – 390 m
e) Przewierty w rurze ochronnej PE ø280 mm - 134 / 5 m/szt.
f) Przewierty rurą przewodową PE ø200 mm - 256 / 15 m/szt.
2) Kolektor kanalizacyjny z rur PE ø 90mm – 1.589 m
a) Przewierty rurą przewodową PE ø90 mm - 201 / 11 m/szt.
b) Studnia tworzywowa odpowietrzająca ø1000 mm – 4 szt.
3) Kolektor kanalizacyjny z rur PE ø 75mm – 123 m
a) Przewierty w rurze ochronnej PE ø160 mm - 52 / 2 m/szt.
4) Przepompownie ścieków – 3 szt.
a) Przepompownie sieciowe ø1200 mm – 3 szt.
b) Kabel zasilający pompownie eN – 3 kpl.
II. Koszty niekwalifikowane
1) Kolektor kanalizacyjny z rur PE ø90mm – 241 m
a) Przewierty w rurze ochronnej PE ø180 mm – 27/1 m/szt.
b) Przewierty rurą przewodową PE ø90 mm – 23/1 m/szt.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przepompowni P1, P2, P4 wraz z ogrodzeniem
i utwardzenie terenu oraz dostawą 3 kompletów pomp zapasowych – 6 szt.
4. Zakres do wykonania został przedstawiony w projekcie budowlanym w części 2 - Projekt Zagospodarowania terenu RYS.1_.etap I.pdf, RYS.2_.etap I.pdf, za wyjątkiem wykonania kanałów grawitacyjnych ø 160 mm PVC – przyłączy kanalizacyjnych wraz ze studniami na przyłączu kanalizacyjnym ø 400 mm (oznaczone na mapie kolorem niebieskim).
5. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania decyzji na prowadzenie robót w pasie dróg gminnych i powiatowych wraz z ponoszeniem wszystkich kosztów z tym związanych. Wykonawca ponosi koszty umieszczenia urządzeń niezwiązanych
z potrzebami ruchu drogowego w drogach powiatowych i gminnych do czasu przekazania ich Inwestorowi.
6. Przepompownie ścieków wyposażone zostaną w szafy sterownicze służące do sterowania ich pracą oraz monitoringu.
7. Na trasie projektowanej kanalizacji występują skrzyżowania z uzbrojeniem podziemnym tj. wodociągi, gazociągi niskiego i średniego ciśnienia oraz kable energetyczne i telekomunikacyjne, a także przeszkody terenowe - drogi powiatowe, asfaltowe i żwirowe drogi gminne, utwardzone zjazdy do posesji, nawierzchnie betonowe, asfaltowe, żwirowe, kostki betonowe, mostki przydrożne. Przekroczenie większości tych przeszkód terenowych przewiduje się metodą przewiertu sterowanego rurą przewodową bądź w rurach ochronnych.
5. Na trasie kolektora mogą wystąpić urządzenia drenujące, dreny należy odtworzyć i doprowadzić do stanu pierwotnego.
6. Z uwagi na wysoki poziom wód gruntowych przewiduje się zakotwiczenie studni polimerobetonowych na fundamencie zbrojonym.

UWAGA:
We wszystkich miejscach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz w Załącznikach do SIWZ, w których wskazano konkretnego producenta, dostawcę lub nazwę własną materiałów, urządzeń, sprzętów, Zamawiający w ślad za projektantem, dodaje zapis „lub równoważne o porównywalnych parametrach”, zezwalając na składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy pzp. Jedynym celem podania nazw własnych materiałów, produktów lub producenta jest przedstawienie standardów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego.
Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami przetargowymi. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskanie wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do rzetelnego przygotowania oferty.

7. Przedmiot zamówienia stosownie do art. 29 ust. 5 ustawy, tj. dostępności dla osób niepełnosprawnych został opisany w Dokumentacji projektowej.
8. Ponadto szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia określają:
a) Dokumentacja projektowa - stanowiąca Załącznik 5 do siwz,
b) STWiORB - stanowiąca Załącznik 6 do siwz,
c) Projekt umowy, stanowiąca Załączniki nr 7 do siwz.
7. Przedmiot zamówienia Zamawiający opisuje Projektem budowlanym. Przedmiar robót posiada jedynie charakter pomocniczy.
8. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania wartości zamówienia jako ceny ryczałtowej za wykonanie wszystkich elementów zamówienia będących przedmiotem rysunku i tekstu Projektu budowlanego, w tym Specyfikacji Technicznej , łącznie z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty.
9. W umowie przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego tak więc przedmiar robót ma na celu wyłącznie umożliwienie dokonania wyceny poszczególnych elementów robót.
10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
11. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6.
12. Zamówienie będzie realizowane na zasadach określonych w dokumentach wymienionych w ust. 2 oraz Rozdziale XVIII siwz.
13. Zamawiający:
1) wymaga aby oferta obejmowała realizację całości przedmiotu zamówienia;
2) wymaga udzielenia przez Wykonawcę rękojmi i gwarancji jakości na wykonany Przedmiot zamówienia, na okres co najmniej 36 miesięcy;
3) wymaga akceptacji bez zastrzeżeń warunków umowy podanych w załączonym projekcie umowy.
14. Zamawiający stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy pzp wymaga zatrudnienia do wykonania zamówienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności polegające na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu robót budowlanych w zakresie:
a) instalacji i sieci sanitarnych,
b) obsługi maszyn budowalnych np. koparki,
c) robót ogólnobudowlanych.
15. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy lub podwykonawcy, odnośnie spełniania przez nich wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 14 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów
i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
16. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana za najkorzystniejszą, najpóźniej w dniu podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawi Zamawiającemu w formie pisemnej stosowne oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy
o pracę osób wykonujących czynności. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy
o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
17. Nie spełnienie powyższego warunku potraktowane zostanie jako uchylanie się przez Wykonawcę od zawarcia umowy z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Jeżeli Wykonawca będzie uchylał się od przedłożenia wykazu, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert zgodnie z art. 24 aa ust. 2 Pzp.
18. W przypadku przeprowadzenia kontroli zatrudnienia, trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży, zgodnie żądaniem Zamawiającego, każdy z osobna lub wszystkie razem niżej wymienione dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących wskazane w punkcie 14 czynności,
w trakcie realizacji zamówienia. Dowodami o których mowa powyżej są:
• poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.
o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj wykonywanej pracy, rodzaj umowy i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
• zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 14, na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
• poświadczona za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopia dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracowników, wykonujących czynności wskazane w pkt. 14, przez pracodawcę do ubezpieczeń,
w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami.
19. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 14 czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej
w § 10 projektu umowy stanowiącego Załącznik Nr 7 SIWZ. Niezłożenie przez wykonawcę
w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez niego dowodów, w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane w punkcie 14 czynności.
20. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
21. Zamawiający informuje, że wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku żąda wskazania w formularzu ofertowym, części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podania firm podwykonawców. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo zawarte są w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 7 SIWZ.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540403564-N-2021 z dnia: 2021-01-15
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2
W ogłoszeniu jest:
1. Przystępujący do przetargu Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 20.01.2021 r. do godz. 1200. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku wymienionych poniżej formach: • pieniądzu • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym • gwarancjach bankowych • gwarancjach ubezpieczeniowych • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym Rzemiosła Oddział Radłów Nr 10 8589 0006 0240 0000 0026 0004 z dopiskiem “wpłata wadium – sprawa nr PPI.271.36.20”. Do oferty należy dołączyć dowód wpłaty wadium. 5. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Wykonawca winien złożyć w formie oryginału w Kasie Urzędu Miejskiego w Radłowie lub załączyć w formie oryginału do oferty, w takich przypadkach oferta musi zawierać także kopię tych dokumentów. Kasa Urzędu Miejskiego w Radłowie czynna jest w godzinach pracy Urzędu. ZAMAWIAJĄCY ODRZUCI OFERTĘ WYKONAWCY, JEŻELI WADIUM NIE ZOSTAŁO WNIESIONE LUB ZOSTAŁO WNIESIONE W SPOSÓB NIEPRAWIDŁOWY. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wystąpią przesłanki określone w art. 46 ust. 5 Pzp oraz jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Ponadto Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
W ogłoszeniu powinno być:
1. Przystępujący do przetargu Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 21.01.2021 r. do godz. 1200. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku wymienionych poniżej formach: • pieniądzu • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym • gwarancjach bankowych • gwarancjach ubezpieczeniowych • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym Rzemiosła Oddział Radłów Nr 10 8589 0006 0240 0000 0026 0004 z dopiskiem “wpłata wadium – sprawa nr PPI.271.36.20”. Do oferty należy dołączyć dowód wpłaty wadium. 5. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Wykonawca winien złożyć w formie oryginału w Kasie Urzędu Miejskiego w Radłowie lub załączyć w formie oryginału do oferty, w takich przypadkach oferta musi zawierać także kopię tych dokumentów. Kasa Urzędu Miejskiego w Radłowie czynna jest w godzinach pracy Urzędu. ZAMAWIAJĄCY ODRZUCI OFERTĘ WYKONAWCY, JEŻELI WADIUM NIE ZOSTAŁO WNIESIONE LUB ZOSTAŁO WNIESIONE W SPOSÓB NIEPRAWIDŁOWY. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wystąpią przesłanki określone w art. 46 ust. 5 Pzp oraz jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Ponadto Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
branża Wodno - kanalizacyjna
podbranża sieci zewnętrzne
kody CPV 45231300
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sieci zewnętrzne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10432205 2024-04-29
godz. 10:00
Opolskie Przebudowa kanału deszczowego przy ul. Budowlanych 52 w Opolu. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegające na przebudowie kanału deszczowego przy ul. Budowlanych...
10431845 2024-04-30
godz. 09:00
Pomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i przebudowa zewnętrznej oraz wewnętrznej instalacji wodociągowej wraz z zmianą lokalizacji hydrantu zewnętrznego- przy budynku CBM ul. D...
10481447 2024-04-30
godz. 12:00
Mazowieckie „Modernizacja kolektora ścieków agresywnych ze stacji SOK bl.500 MW do pompowni bagrowej nr 3”
10442853 2024-04-30
godz. 14:00
Mazowieckie Budowa sieci wodociągowej DN110PE o długości ok. 139 m w dz. 132/18 w miejscowości Długa Kościelna oraz w dz. 19/3, 205/3 w miejscowości Halinów, gmina Halinów.” Powstaje w konte...
10462423 2024-05-06
godz. 09:00
Małopolskie Budowa instalacji wodociągowej ze studni szybowej na terenie Szkolnego Ośrodka Wypoczynkowego „Orle Gniazdo” w Sromowcach WyżnychBudowa instalacji wodociągowej ze studni szybowej na ...
10422735 2024-05-06
godz. 10:00
Lubuskie Budowa kanalizacji sanitarnej we wsi Bycz gm. Bytom Odrzański 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na:- robotach ziemnych,- robotach montażowych: montaż kanałów z...
10451298 2024-05-06
godz. 12:00
Lubelskie „Budowa sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej ul. Malinowa i ul. Tatarakowa w Garbowie” Część 1: „Budowa sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej ul. Malinowa w Garbowie”1...
10440385 2024-05-07
godz. 09:30
Dolnośląskie „ Bezwykopowa renowacja sieci kanalizacji sanitarnej wraz ze studniami w ul. Kolejowej w Polkowicach.” Zakres robót stanowiący przedmiot zamówienia został opisany dokumentami zadani...
10458644 2024-05-10
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Remont siedziby Prokuratury Rejonowej w Drawsku Pomorskim - III etap – wykonanie kanalizacji deszczowej 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowalne obejmujące wykonanie kanalizacji de...
10484751 2024-05-24
godz. 11:00
Dolnośląskie Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na Osiedlu Przylesie w Bolesławcu w formule zaprojektuj i wybuduj Przedmiotem zamówienia jest realizacja w trybie tzw. "zaprojektuj i wybuduj" ...