Przetarg 7297387 - Budowa kanalizacji deszczowej w miejscowości Księżyno...

   
Analizuj Zamówienie 7297387 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-01-23
przedmiot ogłoszenia
Budowa kanalizacji deszczowej w miejscowości Księżyno
Numer referencyjny: IGK.271.2.5.2020

Przedmiotem zamówienia jest budowa
sieci kanalizacji deszczowej w miejscowości Księżyno w ulicach: Przepiórczej, Bocianiej, Mazowieckiej, Klepackiej i Niedźwiedziej.
Zakres robót obejmuje budowę gminnej sieci kanalizacji deszczowej, odprowadzającej wody opadowe z powierzchni terenów gminnych w m. Księżyno, do kanału deszczowego zlokalizowanego w przebudowanej drodze wojewódzkiej nr 678, będących w zarządzie Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku:
a) kanalizacja deszczowa z rur PVC-U kielichowych litych klasy „S” o średnicy ø 250 mm,
b) kanalizacja deszczowa z rur PVC-U kielichowych litych klasy „S” o średnicy ø 315 mm,
c) przykanaliki kanalizacji deszczowej z rur PVC-U kielichowych litych klasy „S” o średnicy ø 200 mm,
d) studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych o średnicy ø 1000 mm, przykryte pokrywami żelbetowymi z włazami żeliwnymi min ø 600, klasy D400 (40T), umieszczonymi na pierścieniach odciążających, wraz z wypełnieniem szczeliny dylatacyjnej pianką rozprężną,
e) zbiorniki retencyjne z osadnikiem piasku o przepływie poziomym z kręgów betonowych o średnicy Dw - 2000 mm i Dz – 2300 mm o objętości czynnej 8500 dm3,
f) studnie ściekowe z rur karbowanych PP o średnicy ø 600 mm z wpustem żeliwnym,
g) przejście pod byłą drogą wojewódzką nr 678 (obecnie droga powiatowa - będąca w zarządzie Powiatowego Zarządu Dróg w Białymstoku) wykonać w rurze ochronnej stalowej o śr. 323,9 x 8,0 mm,
h) wykonanie inspekcji tv kanałów sieci kanalizacji deszczowej (kamerowanie),
i) odbudowa nawierzchni drogowych,
j) uzyskanie odpowiedniego zagęszczenia i nośności podłoża gruntowego dróg udokumentowane badaniami,
k) obsługa geodezyjna oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej,
zgodnie z dokumentacją techniczną opracowaną przez Spółdzielcze Biuro Projektów PROJEKT Spółdzielnia Pracy 15-427 Białystok ul. Lipowa 4, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
W zakres przedmiotu zamówienia nie wchodzi budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Kwiatowej w Ignatkach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonej do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia: dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz załączonych przedmiarach robót, które stanowią wyłącznie element pomocniczy.
Przedmiary robót powinny być analizowane w powiązaniu z projektami, wynikami wizji lokalnej, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, specyfikacją istotnych warunków zamówienia i należy je uzupełnić o pozycje robót pominięte, a wynikające z powyższych ustaleń.
Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania oraz spełniające wymagania określone w art. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 266 z późn. zm.) oraz projektu budowlanego, co do jakości. Materiały wymienione w dokumentacji technicznej są propozycją, można stosować równoważne przy zachowaniu zaprojektowanych parametrów technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jeżeli w dokumentacji projektowej bądź specyfikacji technicznej użyte zostały nazwy handlowe materiałów i urządzeń to należy traktować je jako propozycję projektanta.
W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 i 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 i 4 ustawy użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w SIWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem, że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową. W stosunku do użytych materiałów i urządzeń, Wykonawca ma obowiązek posiadać dokumenty potwierdzające na zastosowanie/wbudowanie (atesty, deklaracje zgodności, certyfikaty, świadectwa jakości).
W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp i wykazać, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Wykonawca zapewni, aby tymczasowo składane materiały, do czasu ich wbudowania były zabezpieczone przed zniszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwości oraz były dostępne do kontroli przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Zamawiającego.
Zamówienie powinno być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz Prawem budowlanym.
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane i przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 5 lat.
Zamawiający wymaga określenia terminu usuwania wad, usterek i awarii przedmiotu zamówienia w okresie gwarancyjnym - nie dłuższy niż 14 dni od daty zgłoszenia.
Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, w celu zapoznania się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia, jego zakresem, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania i wyceny oferty oraz zawarcia umowy i wykonania przedmiotu zamówienia.
Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.).
Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę: osoby wykonujące wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie wykonania przedmiotu zamówienia. Zatem wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Zatem warunek ten nie dotyczy między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy również sytuacji, w której wykonawca lub Podwykonawca osobiście wykonuje powyższe czynności (np. osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, wspólnicy spółki cywilnej).
Sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a: Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie 7 dni od podpisania umowy oświadczenie zawierające w szczególności – dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że wymienione powyżej czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia. Powyższy obowiązek Wykonawcy dokumentowania zatrudnienia osób obejmuje także pracowników Podwykonawców i dalszych Podwykonawców. W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym terminie – nie krótszym niż 3 dni, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, potwierdzające zatrudnienie na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania zamówienia, w celu weryfikacji, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez Wykonawcę.
Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a: Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo naliczenia Wykonawcy kar umownych, stosownie do zapisów zawartych w Załączniku Nr 8 do SIWZ – Projekt umowy.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540020946-N-2020 z dnia: 2020-02-04
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 7
W ogłoszeniu jest:
1) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ,
2) wypełnione oświadczenia dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu i dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące załącznik nr 2 i 3 do SIWZ,
3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ,
4) oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO, zawarte w formularzu ofertowym – jeżeli Wykonawca przekazuje dane osobowe inne niż bezpośrednio jego dotyczące lub gdy nie zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego,
4) potwierdzenie wniesienia wadium,
5) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), w celu podpisania oferty lub innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą,
6) kosztorys ofertowy uproszczony składany w celu informacyjnym i poglądowym (Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany do przedłożenia kosztorysu ofertowego szczegółowego).

W ogłoszeniu powinno być:
1) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ,
2) wypełnione oświadczenia dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu i dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące załącznik nr 2 i 3 do SIWZ,
3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ,
4) oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO, zawarte w formularzu ofertowym – jeżeli Wykonawca przekazuje dane osobowe inne niż bezpośrednio jego dotyczące lub gdy nie zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego,
4) potwierdzenie wniesienia wadium,
5) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), w celu podpisania oferty lub innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą,
6) kosztorys ofertowy uproszczony składany w celu informacyjnym i poglądowym.
branża Drogownictwo, Wodno - kanalizacyjna
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice, sieci zewnętrzne
kody CPV 45111200, 45232130, 45233220
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice , sieci zewnętrzne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10492347 2024-05-13
godz. 09:00
Pomorskie Remonty i konserwacje dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Lębork w roku 2024 Część 1: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na konserwacjach oraz bieżącym utrzy...
10490926 2024-05-14
godz. 09:00
Lubuskie Przebudowa drogi ul. Ptasiej w miejscowości Droszków wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej 1. Przedmiotem zamówienia jest - przebudowa drogi gminnej wewnętrznej (ul. Ptasiej) w mi...
10461557 2024-05-14
godz. 09:00
Podlaskie Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w 2024 roku. WZP.2512.55.2024
10484469 2024-05-14
godz. 09:00
Kujawsko-Pomorskie 1.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej ul. Osiedlowej w Gródku. Projektowana inwestycja zlokalizowana jest w województwie kujawsko-pomorskim, w powiecie świeckim, na teren...
10490548 2024-05-14
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie „Modernizacja infrastruktury drogowej: ul. Zielona – DW 513 od km 0+000 do km 0+175; ul. 1 Maja – DW 513 od km 0+000 do km 0+140 (61-75 PUR)” 1. Przedmiotem zamówienia jest zaproje...
10489332 2024-05-16
godz. 08:00
Zachodniopomorskie Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie przyłącza kanalizacji sanitarnej kompleksu w Cybowie do kanalizacji gminnej
10483748 2024-05-17
godz. 09:00
Małopolskie Przebudowa dróg na terenie Gminy Ryglice: Cz. I: Przebudowa drogi gm. 200272K w km 0+000-0+625 w m. Kowalowa Cz. II: Przebudowa drogi gm. nr 200276K–Ryglice–ul. Łyczków w km 0+007-0+1...
10486414 2024-05-20
godz. 11:00
Opolskie Przedmiotem zamówienia jest odtwarzanie nawierzchni z asfaltu lanego, SMA, betonu asfaltowego, kruszyw i destruktu: - nawierzchnia z asfaltu lanego i SMA - do 50 m2 - frezowanie nawierzchni...
10492403 2024-05-23
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Różnowie. Inwestycja realizowana jest w systemie zaprojektuj i wybuduj. Zamawiający informuje, iż w dniu29.02.2024r...
9488581 2024-06-30
godz. 23:59
Mazowieckie Odtwarzanie nawierzchni dróg, ścieżek rowerowych i chodników uszkodzonych w trakcie inwestycji, remontów i usuwania awarii sieci wodociągowej realizowanych systemem gospodarczym