Przetarg 7913006 - Bieżąca eksploatacja sieci kanalizacji deszczowej w...

   
Analizuj Zamówienie 7913006 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-12-31
przedmiot ogłoszenia
Bieżąca eksploatacja sieci kanalizacji deszczowej w obrębie administracyjnym Gminy Miasta Reda w okresie od lutego 2021 do styczn
ia 2023 r.
Numer referencyjny: 21.ZF.PN.U.2020

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w okresie od lutego 2021 r. do stycznia 2023 r. usługi w zakresie bieżącej eksploatacji sieci kanalizacji deszczowej w obrębie administracyjnym Gminy Miasta Reda.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540397117-N-2021 z dnia: 2021-01-11
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.5
Punkt:
W ogłoszeniu jest:
ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany Umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w następujących sytuacjach: a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych wynikających ze zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy, b) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy, c) wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych przez Zamawiającego, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, d) konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, e) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w sytuacji, gdy konieczność zmian spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć a wartość zmiany nie przekracza 50% kwoty brutto określonej w §5 ust. 2 umowy. Do wyceny robót stosowane będą ceny jednostkowe wykonawcy określone w załączniku nr 1. 3. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie zmian ilości wykonywanych robót, gdy ilość będzie różna od szacowanych przez Zamawiającego do wysokości 15% kwoty brutto określonej w §5 ust. 2 umowy. Do wyceny robót stosowane będą ceny jednostkowe wykonawcy określone w załączniku nr 1. 4. Dopuszcza się nadto: a) Zmiany danych związanych z obsługą administracyjno – organizacyjną umowy, (np. danych teleadresowych Stron, zmiany Przedstawicieli Stron itp.), b) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, c) Zmiany podwykonawcy, w tym będącego jednocześnie podmiotem trzecim, na którego zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

W ogłoszeniu powinno być:
1. Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany Umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w następujących sytuacjach:
a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych wynikających ze zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy,
b) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy,
c) wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych przez Zamawiającego, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,
d) konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
e) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji.
2. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w sytuacji, gdy konieczność zmian spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć a wartość zmiany nie przekracza 50% kwoty brutto określonej w §5 ust. 2 umowy. Do wyceny robót stosowane będą ceny jednostkowe wykonawcy określone w załączniku nr 1.
3. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie zmian ilości wykonywanych robót, gdy ilość będzie różna od szacowanych przez Zamawiającego do wysokości 15% kwoty brutto określonej w §5 ust. 2 umowy. Do wyceny robót stosowane będą ceny jednostkowe wykonawcy określone w załączniku nr 1.
4. Zamawiający dopuszcza zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w drodze zawarcia aneksu do umowy, w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług;
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
5. Zmiana wysokości wynagrodzenia w oparciu o ust 4 powyżej może nastąpić na Wniosek każdej ze Stron na poniższych zasadach:
a) Wnioskujący jest zobowiązany do wykazania bezpośredniego i realnego wpływ zmian, o których mowa w ust. 4 na wysokość kosztów realizacji zamówienia, przedstawiając dokładne wyliczenia ww. zmiany wraz z uzasadnieniem, poparte właściwymi dokumentami, w tym z zakresu zatrudnienia osób uczestniczących w realizacji zamówienia z ramienia Wykonawcy;
b) Zamawiający jest uprawniony do żądania przedstawienia przez Wykonawcę wszelkich dokumentów niezbędnych do oceny zasadności zmiany wynagrodzenia, a wykonawca zobowiązany jest ww. dokumenty przedstawić;
c) zmiana wynagrodzenia powinna być adekwatna/odpowiednia, tj. wynikająca wprost z zaistniałej zmiany przepisów prawa;
d) zmiana wynagrodzenia może nastąpić nie częściej niż co 12 miesięcy.
6. Dopuszcza się nadto:
a) Zmiany danych związanych z obsługą administracyjno – organizacyjną umowy, (np. danych teleadresowych Stron, zmiany Przedstawicieli Stron itp.),
b) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
c) Zmiany podwykonawcy, w tym będącego jednocześnie podmiotem trzecim, na którego zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
7. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności – aneks do umowy.
8. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych okoliczności mogących powodować zmianę umowy nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.6
Punkt: 2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 18.01.2021, godzina: 10:00,

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 22.01.2021, godzina: 10:00,




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540399732-N-2021 z dnia: 2021-01-11
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.6
Punkt: 2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 22.01.2021, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 27.01.2021, godzina: 10:00,
branża Wodno - kanalizacyjna
podbranża sieci zewnętrzne
kody CPV 90640000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sieci zewnętrzne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10423139 2024-05-02
godz. 09:00
Dolnośląskie Wykonanie rurociągów PEHD SDR 11 PN16 DN400 o długości ok. 312 mb w ramach inwestycji: „Budowa rurociągu wody przemysłowej zasilającego w wodę stację produkcji wody DEMI na tereni...
10283665 2024-05-06
godz. 10:00
Mazowieckie Budowa komory dostępowej do trafostacji przy wylocie tunelu ul. Złotej w Warszawie wraz z przebudową infrastruktury technicznej Przedmiotem niniejszej umowy są roboty budowlane polegaj...
10490612 2024-05-06
godz. 15:00
Małopolskie Wykonywanie usługi konserwacji, napraw i przeglądów okresowych, oraz utrzymanie w stałej sprawności technicznej i zapewnienie bezpiecznej eksploatacji Systemu Dekontaminacji Ścieków R...
10464210 2024-05-07
godz. 09:00
Świętokrzyskie Część 1: Część 1Budowa i remont sieci wodociągowej na terenie gminy Opatowiec w systemie „zaprojektuj-wybudujPrzedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej w zakr...
10441574 2024-05-08
godz. 10:00
Świętokrzyskie Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Zakruczu W ramach zadania wykonany zostanie odcinek od studni rewizyjnej wraz z 2 metrowym odejściem na terenie działki odbiorcy. Projektowana kanali...
10370899 2024-05-08
godz. 11:30
Wielkopolskie Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ramach zadania inwestycyjnego pn: 5-05-16-094-1 - Poznań - kanalizacja sanitarna w ulicy bocznej od Spławie Przedmiotem zamówienia jest:• Budowa s...
10479081 2024-05-09
godz. 10:00
Śląskie 1. Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja odcinka kanalizacji deszczowej w rejonie ul. Ratuszowej w Katowicach ". 2. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i bezwykopowa moderniz...
10489332 2024-05-16
godz. 08:00
Zachodniopomorskie Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie przyłącza kanalizacji sanitarnej kompleksu w Cybowie do kanalizacji gminnej
10446871 2024-05-24
godz. 14:00
Pomorskie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w celu realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej wraz z uzbrojeniem o średnicach ...
10480241 2024-06-05
godz. 09:30
Wielkopolskie Wykonanie 6 zastępczych studni wierconych dla zadania 1-03-19-342-0 Przedmiotem zamówienia jest:1. Wykonanie 6 studni zastępczych na terenie Ujęcia Wody Mosina – Krajkowo: 7L/3; 11L/2...