Przetarg 10375658 - 5.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.:...

   
Analizuj Zamówienie 10375658
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-03-27
przedmiot ogłoszenia
5.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Utworzenie Klubu Seniora w budynku przy ul. Metalowców 10 w Andrychowie”. 5.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 5
.2.1 roboty rozbiórkowe, demontaże; 5.2.2 roboty budowlane, w tym: uzupełnienie ścian, ścianki działowe, roboty tynkarskie, ściana mobilna; 5.2.3 wykonanie nadproży; 5.2.4 montaż stolarki okiennej i drzwiowej; 5.2.5 roboty wykończeniowe - posadzki; 5.2.6 roboty wykończeniowe – ściany, w tym: licowanie ścian płytkami, gruntowanie, malowanie; 5.2.7 biały montaż; 5.2.8 instalacje sanitarne; 5.2.9 instalacje elektryczne; 5.2.10 inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym : 5.2.10.1 oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu budowy na czas robót, 5.2.10.2 organizację zaplecza, w tym dróg dojazdowych do terenu budowy, 5.2.10.3 organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, 5.2.10.4 wykonanie dokumentacji fotograficznej z każdego etapu realizacji przedmiotu zamówienia, 5.2.10.5 bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy, 5.2.10.6 przeprowadzenie wszelkich pomiarów kontrolnych , 5.2.10.7 wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych. 5.3 Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączonej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarach robót. 5.4 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy. 5.5 Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i wiedzą techniczną, określonymi m.in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zmian.) przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP. 5.6 W przypadku wystąpienia w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw patentów, znaków towarowych, materiałów, wyrobów lub urządzeń wskazujących na producenta i konkretnych typów katalogowych – wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą „lub równoważne” o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz estetycznych. Jeżeli w w/w dokumentach podano konkretne typy materiałów, wyrobów i urządzeń, należy to traktować jako pomocnicze wskazanie minimalnego poziomu jakościowego (standardu). 5.7 Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów jakościowych i cech użytkowych co najmniej na poziomie wskazanego produktu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających te materiały w celu udowodnienia, że oferowane parametry jakościowe i cechy użytkowe są równoważnie lub lepsze od złożonych w dokumentacji. Udowodnienie, że zastosowane materiały, przedmioty lub towary mają parametry równe lub lepsze niż materiały, przedmioty lub towary powołane w opisie przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Koszty związane z wykazaniem równoważności rozwiązań ponosi Wykonawca. Wykonawca składający ofertę równoważną ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. 5.8 Zamawiający zaleca przed sporządzeniem oferty dokonać wizji lokalnej i zapoznać się ze stanem faktycznym w terenie. 5.9 Zamawiający wymaga na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zatrudnienia na podstawie umowy o pracę we własnym przedsiębiorstwie lub przez podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy, tj.: prace fizyczne na terenie budowy obejmujące roboty rozbiórkowe, demontaże; roboty budowlane, w tym: uzupełnienie ścian, ścianki działowe, roboty tynkarskie, ściana mobilna; wykonanie nadproży; montaż stolarki okiennej i drzwiowej; roboty wykończeniowe – posadzki; roboty wykończeniowe – ściany, w tym: licowanie ścian płytkami, gruntowanie, malowanie; biały montaż; instalacje sanitarne; instalacje elektryczne. 5.10 Wykonawca, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę we własnym przedsiębiorstwie lub przez Podwykonawcę osób wykonujących roboty określone w pkt 5.9. 5.11 Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu na każde żądanie w wyznaczonym w wezwaniu terminie następujących dowodów potwierdzających spełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 5.9. czynności w trakcie realizacji zamówienia: 5.11.1 oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do składania oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy, 5.11.2 oświadczenia zatrudnionych pracowników zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika, 5.11.3 poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, zakres obowiązków i wymiar etatu muszą być możliwe do zidentyfikowania, 5.11.4 zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, 5.11.5 poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE . 5.12 Zamawiający będzie uprawniony do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia w/w osób na każdym etapie realizacji umowy. 5.13 W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia osób wymaganych przez Zamawiającego, na zasadach wskazanych powyżej, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia Zamawiającemu kary umownej, w wysokości określonej w projekcie umowy. 5.14 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5.15 Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Powody niedokonania podziału: podział zamówienia na części groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.5.16 Oferta musi obejmować całość zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 60 miesięcy i jest jednym z kryteriów oceny ofert zgodnie z zapisem rozdziału 19 pkt 19.1 niniejszej SWZ. Jeżeli Wykonawca w Formularzu Ofertowym nie poda terminu gwarancji lub zadeklaruje okres gwarancji krótszy niż 60 miesięcy, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

BZP.271.13.2024


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00278673/01 z dnia: 2024-04-10
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-11 10:00
Po zmianie:
2024-04-16 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-11 11:00
Po zmianie:
2024-04-16 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-10
Po zmianie:
2024-05-15
branża Budowlana - remonty, wykończenia, Ciepłownictwo i gaz, Energoelektryczna, Sprzątanie, Wodno - kanalizacyjna
podbranża malowanie, remont, wykończenie, instalacje grzewcze, instalacje wewnętrzne, rozbiórki, demontaże, instalacje wewnętrzne
kody CPV 45111300, 45300000, 45310000, 45314000, 45315000, 45316000, 45317000, 45330000, 45421000, 45431000, 45432100, 45440000, 45453000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: malowanie, remont, wykończenie , instalacje grzewcze , instalacje wewnętrzne , rozbiórki, demontaże , instalacje wewnętrzne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10447147 2024-05-10
godz. 10:00
Małopolskie Remont w budynku domu studenckiego DS-B1 Część 1: Remont pokoi studenckich i korytarza w budynku DS.-B1 (20-1) przy ul. Bydgoskiej 19, Kraków-roboty zabezpieczeniowe, roboty rozbiórkow...
10485849 2024-05-10
godz. 10:45
Kujawsko-Pomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont i adaptacja pomieszczeń strychu w siedzibie RDW Wąbrzeźno na archiwum2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr...
10462680 2024-05-10
godz. 13:00
Kujawsko-Pomorskie Wykonanie prac modernizacyjnych pod klucz w ramach realizacji zadania inwestycyjnego Modernizacja pompowni p.poż w Oddziale Krajowej Grupy Spożywczej Cukrownia Dobrzelin w Dobrzelinie
10487011 2024-05-13
godz. 10:00
Świętokrzyskie Roboty remontowe w budynku Sadu Rejonowego w Staszowie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku Sądu Rejonowego w Staszowie. Szczegółowy zakres przed...
10484577 2024-05-13
godz. 11:00
Świętokrzyskie Wykonanie remontu pomieszczeń w budynku 84 nr inw. 1010/0045 znajdującego się na terenie MESKO S.A. w Skarżysku-Kamiennej przy ul. Ekonomii 8
10487449 2024-05-20
godz. 11:00
Mazowieckie Wymiana instalacji okablowania strukturalnego wraz z dedykowaną instalacją zasilania gwarantowanego w budynku UOKIK przy pl. Powstańców Warszawy 1 w Warszawie. Etap III Przedmiotem zam...
10490829 2024-05-20
godz. 12:00
Śląskie Wykonanie robót murarskich na budynkach stanowiących zasób komunalny gminy, administrowany i zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Czę...
10484334 2024-05-24
godz. 00:00
Lubelskie wykonanie remontu czółek 18 szt. balkonów na nieruchomości Gęsia 21. Naprawa polegać ma na usunięciu odspojonych elementów czołowych warstwy spadkowej jastrychów do płyty konstruk...
10485612 2024-05-27
godz. 10:00
Wielkopolskie Wykonanie remontu loggii wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach 12- i 18-kondygnacyjnych na osiedlach Lecha i Czecha w Poznaniu w 2024 roku: Zadanie nr l - os. Lecha 122-129 Zadanie nr ...
10485738 2024-05-28
godz. 09:00
Dolnośląskie wymiana instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym nr 11 w budynku przy ul. Niepodległości 77A w Wałbrzychu