Przetarg 11969630 - 1. Przedmiotem zamówienia są usługi p.n. Zimowe...

   
Analizuj Zamówienie 11969630
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-11-12
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi p.n. Zimowe utrzymanie jezdni dróg powiatowych - II standard – sezon 2026.Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych
w granicach administracyjnych miasta Piły, w zakres, którego wchodzą: odśnieżanie nawierzchni, usuwanie śliskości (gołoledzi) w II standardzie zimowego utrzymania dróg z nawierzchni dróg wskazanych w załączniku nr 3 do SWZ.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.3. Usługi wchodzące z zakres przedmiotu zamówienia winny być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa określonymi m.in. w:1) rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 roku w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. 2005 r. Nr 230 poz. 1960). Na drogach publicznych i ulicach środki chemiczne powinny być stosowane w sposób najmniej szkodzący terenom zieleni oraz drzewostanowi. Posypywanie nawierzchni piaskiem bądź środkami chemicznymi musi zostać poprzedzone mechanicznym odgarnięciem śniegu;2) ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody (Dz. U. z 2024 r., poz. 1478). Stosujący środki chemiczne w sposób znacząco szkodzący terenom zieleni i zadrzewieniom – podlega karze aresztu lub grzywny.4. Zamawiający określa wymagania, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp.Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia – obsługa sprzętu zaangażowanego do wykonania prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg tj.: obsługa pługosolarki, koparko-ładowarki/ładowarki, samochodu samowyładowczego.Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w Załączniku nr 5 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy.6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. . Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.8. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez wykonawcę wizji lokalnej.9. Zamawiający nie przewiduje procedury o której mowa w art. 139 ustawy Pzp.
Część zamówienia: LOT-0001 Zimowe utrzymanie jezdni dróg powiatowych – II standard – sezon 2026 1. Przedmiotem zamówienia są usługi p.n. Zimowe utrzymanie jezdni dróg powiatowych - II standard – sezon 2026.Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w granicach administracyjnych miasta Piły, w zakres, którego wchodzą: odśnieżanie nawierzchni, usuwanie śliskości (gołoledzi) w II standardzie zimowego utrzymania dróg z nawierzchni dróg wskazanych w załączniku nr 3 do SWZ.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.3. Usługi wchodzące z zakres przedmiotu zamówienia winny być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa określonymi m.in. w:1) rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 roku w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. 2005 r. Nr 230 poz. 1960). Na drogach publicznych i ulicach środki chemiczne powinny być stosowane w sposób najmniej szkodzący terenom zieleni oraz drzewostanowi. Posypywanie nawierzchni piaskiem bądź środkami chemicznymi musi zostać poprzedzone mechanicznym odgarnięciem śniegu;2) ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody (Dz. U. z 2024 r., poz. 1478). Stosujący środki chemiczne w sposób znacząco szkodzący terenom zieleni i zadrzewieniom – podlega karze aresztu lub grzywny.4. Zamawiający określa wymagania, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp.Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia – obsługa sprzętu zaangażowanego do wykonania prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg tj.: obsługa pługosolarki, koparko-ładowarki/ładowarki, samochodu samowyładowczego.Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w Załączniku nr 5 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy.6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. . Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.8. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez wykonawcę wizji lokalnej.9. Zamawiający nie przewiduje procedury o której mowa w art. 139 ustawy Pzp.
branża Drogownictwo
podbranża utrzymanie dróg
kody CPV 90620000, 90630000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: utrzymanie dróg