Przetarg 11352960 - 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych...

   
Analizuj Zamówienie 11352960
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-07-01
przedmiot ogłoszenia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z zadaniem pn.: Budowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą (wiaty rowero
we, instalacje kanalizacji sanitarnej i deszczowej, instalacja zewnętrzna wody deszczowej do nawadniania, instalacja zewnętrzna gazu, instalacja elektryczna i linia kablowa oświetlenia) przy ul. Wiedzy, 55-003 Nadolice Wielkie, nr dz. ewid. 309/1026 oraz 309/1027.2) Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności budowę: a) Budynku składającego się z 3 skrzydeł (przedszkole, klasy I-III, klasy IV-VIII). Budynek o wymiarach ok. 104 x 151 m, niepodpiwniczony, o dwóch kondygnacjach nadziemnych i wysokości 11,22 m. Dach (stropodach) płaski o spadku 2%,b) 174 miejsc parkingowych, w tym 17 dla osób niepełnosprawnych oraz dróg dojazdowych,c) Nawierzchni sportowych i placów zabaw,d) Wiat rowerowych i miejsca gromadzenia odpadów,e) Chodników i dojść do budynków,f) Przyłączy i instalacji zgodnie z projektem.3) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający upoważni Wykonawcę do prowadzenia w jego imieniu spraw formalno-prawnych przed organami, urzędami i instytucjami właściwymi do wydawania niezbędnych uzgodnień, wytycznych i decyzji, w tym decyzji pozwolenia na użytkowanie przedmiotu zamówienia. W tym celu Zamawiający udzieli Wykonawcy upoważnienia do wystąpienia o pozwolenie na użytkowanie przedmiotu zamówienia w terminie 3 dni od daty złożenia wniosku i przekazania danych osobowych. Decyzja pozwolenia na użytkowanie przedmiotu zamówienia będzie podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury końcowej VAT. 4) Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: a) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, b) Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonaniu przedmiotu zamówienia,c) Wykonawca jest odpowiedzialny za organizację zaplecza budowy, transport materiału i sprzętu, d) Organizacja placu budowy wymaga uzgodnienia,e) Do obowiązków Wykonawcy należy przygotowanie terenu objętego pracami do możliwości realizacji prac budowlanych. f) Wykonawca ma obowiązek zapewnić w czasie trwania prac objętych niniejszą umową bezpieczeństwo i ochronę zdrowia dla pracowników własnych oraz pozostałych osób przebywających na terenie budowy. g) Na Wykonawcy spoczywa obowiązek prawidłowego wygrodzenia, zabezpieczenia i oznakowania placu budowy ze szczególną starannością.h) Miejsca prowadzenia prac należy zabezpieczyć przed dostępem osób nieuprawnionych. i) Wykonawca musi umożliwić dojazd i dojście do sąsiednich nieruchomości, w przypadku robót wymagających czasowego ograniczenia przejazdu lub przejścia wykonawca ma obowiązek uzgodnić termin z użytkownikami i odpowiednio wcześniej poinformować Zamawiającego.j) Wykonawca zapewnia obsługę geodezyjną placu budowy.k) Wykonawca jest odpowiedzialny za uporządkowanie placu budowy oraz przywrócenie terenu do stanu poprzedniego.l) Żadne prace nie mogą być wykonywane w niedzielę i święta,m) Wykonawca umożliwi dojazd i dojście do nieruchomości sąsiadujących. Wykonawca ma obowiązek bieżącego utrzymania dróg dojazdowych do inwestycji w należytym stanie technicznym bez wezwania. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego ma obowiązek usunięcia uszkodzeń nawierzchni w wyznaczonym terminie,n) W przypadku robót wymagających czasowego ograniczenia przejazdu Wykonawca ma obowiązek je uzgodnić z właścicielem nieruchomości i odpowiednio wcześniej poinformować Zamawiającego o potencjalnym ograniczeniu przejazdu. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązuje się do odtworzenia nawierzchni drogi dojazdowej do inwestycji oraz napraw cząstkowych w przypadku ich uszkodzenia w toku wykonywania niniejszej Umowy.5) Dokumentacja projektowa inwestycji obejmuje podział na etapy 1, 2 i 3. Niniejsze postepowanie uwzględnia realizację etapu 1 i 2 w terminach określonych Umową. Z uwagi na jednoczesną realizację tych etapów, w ofercie nie należy uwzględniać wykonania trawnika tymczasowego w miejscu etapu 2 (budynek klas IV-VIII).6) Zamawiający wymaga aby przewidziane do nasadzenia drzewa powyżej 3 m miały ograniczoną wysokość mieszczącą się w przedziale 2,5 m – 3,0 m. Jednocześnie ograniczeniu podlega ilość nasadzeń drzew zgodnie z załącznikiem „Zieleń nieuwzględniona w ofercie”. 7) Zamawiający wymaga aby w ofercie nie uwzględniać wykonania nasadzeń krzewów zgodnie z załącznikiem „Zieleń nieuwzględniona w ofercie”. Miejsca nasadzeń roślin należy skonsultować z Zamawiającym na etapie ich wykonywania.8) Zamawiający wymaga aby w ofercie uwzględnić zamiast zaprojektowanych okładzin elewacyjnych HPL na podkonstrukcji zastosować deski odciskane w tynku klasy nie gorszej niż zastosowany na pozostałej części elewacji na warstwie ocieplenia pozwalającej na zlicowanie „desek” z tynkiem na pozostałej części elewacji. „Deski” powinny mieć długość około 2,0 m długości, być odciśnięte na elewacji wertykalnie, w kolorze zaprojektowanych płyt HPL. Analogicznie w ofercie należy uwzględnić wykończenie obudowy daszków i podcieni tynkiem zamiast płytami HPL.9) Zamawiający wymaga aby uwzględnić w ofercie wykonanie na trzech placach zabaw o sumarycznej powierzchni ok. 688 m2 nawierzchni bezpiecznej z amortyzujących mat przerostowych odpornych na warunki atmosferyczne i posiadających odpowiednie atesty do wykorzystania na nawierzchniach bezpiecznych wraz z wykonaniem odpowiedniej podbudowy (korytowanie, nawiezienie ziemi urodzajnej, obsianie trawą) zamiast przewidzianych w projekcie EPDM z podbudową.10) Zwraca się uwagę na możliwość występowania niezinwentaryzowanego, istniejącego drenażu. Wykonawca jest zobowiązany do ochrony tego drenażu, a w przypadku jego uszkodzenia do odtworzenia. W sytuacji braku możliwości odtworzenia drenażu np. z uwagi na kolizję z projektowanym zagospodarowaniem terenu, przebieg drenażu należy odpowiednio zmodyfikować i dostosować umożliwiając jego prawidłową pracę.
Część zamówienia: LOT-0001 Budowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nadolicach Wielkich Etap I (przedszkole i klasy I-III) oraz Etap II (klasy 4-8) 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z zadaniem pn.: Budowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą (wiaty rowerowe, instalacje kanalizacji sanitarnej i deszczowej, instalacja zewnętrzna wody deszczowej do nawadniania, instalacja zewnętrzna gazu, instalacja elektryczna i linia kablowa oświetlenia) przy ul. Wiedzy, 55-003 Nadolice Wielkie, nr dz. ewid. 309/1026 oraz 309/1027.2) Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności budowę: a) Budynku składającego się z 3 skrzydeł (przedszkole, klasy I-III, klasy IV-VIII). Budynek o wymiarach ok. 104 x 151 m, niepodpiwniczony, o dwóch kondygnacjach nadziemnych i wysokości 11,22 m. Dach (stropodach) płaski o spadku 2%,b) 174 miejsc parkingowych, w tym 17 dla osób niepełnosprawnych oraz dróg dojazdowych,c) Nawierzchni sportowych i placów zabaw,d) Wiat rowerowych i miejsca gromadzenia odpadów,e) Chodników i dojść do budynków,f) Przyłączy i instalacji zgodnie z projektem.3) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający upoważni Wykonawcę do prowadzenia w jego imieniu spraw formalno-prawnych przed organami, urzędami i instytucjami właściwymi do wydawania niezbędnych uzgodnień, wytycznych i decyzji, w tym decyzji pozwolenia na użytkowanie przedmiotu zamówienia. W tym celu Zamawiający udzieli Wykonawcy upoważnienia do wystąpienia o pozwolenie na użytkowanie przedmiotu zamówienia w terminie 3 dni od daty złożenia wniosku i przekazania danych osobowych. Decyzja pozwolenia na użytkowanie przedmiotu zamówienia będzie podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury końcowej VAT. 4) Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: a) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, b) Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonaniu przedmiotu zamówienia,c) Wykonawca jest odpowiedzialny za organizację zaplecza budowy, transport materiału i sprzętu, d) Organizacja placu budowy wymaga uzgodnienia,e) Do obowiązków Wykonawcy należy przygotowanie terenu objętego pracami do możliwości realizacji prac budowlanych. f) Wykonawca ma obowiązek zapewnić w czasie trwania prac objętych niniejszą umową bezpieczeństwo i ochronę zdrowia dla pracowników własnych oraz pozostałych osób przebywających na terenie budowy. g) Na Wykonawcy spoczywa obowiązek prawidłowego wygrodzenia, zabezpieczenia i oznakowania placu budowy ze szczególną starannością.h) Miejsca prowadzenia prac należy zabezpieczyć przed dostępem osób nieuprawnionych. i) Wykonawca musi umożliwić dojazd i dojście do sąsiednich nieruchomości, w przypadku robót wymagających czasowego ograniczenia przejazdu lub przejścia wykonawca ma obowiązek uzgodnić termin z użytkownikami i odpowiednio wcześniej poinformować Zamawiającego.j) Wykonawca zapewnia obsługę geodezyjną placu budowy.k) Wykonawca jest odpowiedzialny za uporządkowanie placu budowy oraz przywrócenie terenu do stanu poprzedniego.l) Żadne prace nie mogą być wykonywane w niedzielę i święta,m) Wykonawca umożliwi dojazd i dojście do nieruchomości sąsiadujących. Wykonawca ma obowiązek bieżącego utrzymania dróg dojazdowych do inwestycji w należytym stanie technicznym bez wezwania. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego ma obowiązek usunięcia uszkodzeń nawierzchni w wyznaczonym terminie,n) W przypadku robót wymagających czasowego ograniczenia przejazdu Wykonawca ma obowiązek je uzgodnić z właścicielem nieruchomości i odpowiednio wcześniej poinformować Zamawiającego o potencjalnym ograniczeniu przejazdu. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązuje się do odtworzenia nawierzchni drogi dojazdowej do inwestycji oraz napraw cząstkowych w przypadku ich uszkodzenia w toku wykonywania niniejszej Umowy.5) Dokumentacja projektowa inwestycji obejmuje podział na etapy 1, 2 i 3. Niniejsze postepowanie uwzględnia realizację etapu 1 i 2 w terminach określonych Umową. Z uwagi na jednoczesną realizację tych etapów, w ofercie nie należy uwzględniać wykonania trawnika tymczasowego w miejscu etapu 2 (budynek klas IV-VIII).6) Zamawiający wymaga aby przewidziane do nasadzenia drzewa powyżej 3 m miały ograniczoną wysokość mieszczącą się w przedziale 2,5 m – 3,0 m. Jednocześnie ograniczeniu podlega ilość nasadzeń drzew zgodnie z załącznikiem „Zieleń nieuwzględniona w ofercie”. 7) Zamawiający wymaga aby w ofercie nie uwzględniać wykonania nasadzeń krzewów zgodnie z załącznikiem „Zieleń nieuwzględniona w ofercie”. Miejsca nasadzeń roślin należy skonsultować z Zamawiającym na etapie ich wykonywania.8) Zamawiający wymaga aby w ofercie uwzględnić zamiast zaprojektowanych okładzin elewacyjnych HPL na podkonstrukcji zastosować deski odciskane w tynku klasy nie gorszej niż zastosowany na pozostałej części elewacji na warstwie ocieplenia pozwalającej na zlicowanie „desek” z tynkiem na pozostałej części elewacji. „Deski” powinny mieć długość około 2,0 m długości, być odciśnięte na elewacji wertykalnie, w kolorze zaprojektowanych płyt HPL. Analogicznie w ofercie należy uwzględnić wykończenie obudowy daszków i podcieni tynkiem zamiast płytami HPL.9) Zamawiający wymaga aby uwzględnić w ofercie wykonanie na trzech placach zabaw o sumarycznej powierzchni ok. 688 m2 nawierzchni bezpiecznej z amortyzujących mat przerostowych odpornych na warunki atmosferyczne i posiadających odpowiednie atesty do wykorzystania na nawierzchniach bezpiecznych wraz z wykonaniem odpowiedniej podbudowy (korytowanie, nawiezienie ziemi urodzajnej, obsianie trawą) zamiast przewidzianych w projekcie EPDM z podbudową.10) Zwraca się uwagę na możliwość występowania niezinwentaryzowanego, istniejącego drenażu. Wykonawca jest zobowiązany do ochrony tego drenażu, a w przypadku jego uszkodzenia do odtworzenia. W sytuacji braku możliwości odtworzenia drenażu np. z uwagi na kolizję z projektowanym zagospodarowaniem terenu, przebieg drenażu należy odpowiednio zmodyfikować i dostosować umożliwiając jego prawidłową pracę.
ZW.271.2.20.2025.KP


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie nr: TED.00438258-2025 z dnia: 2025-07-07
10. Zmiana Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana : 423388-2025 Główny powód zmiany : Korekta nabywcy 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0001 Opis zmian : Korekta w zakresie warunków udziału w postępowaniu - Warunki przetargu - Kryteria kwalifikacji (BT-809-Lot) Dokumenty zamówienia zmieniono w dniu : 03/07/2025 10.x. Termin składania ofert Po zmianie: 2025-07-29 10:00


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie nr: TED.00482340-2025 z dnia: 2025-07-23
10. Zmiana Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana : 438258-2025 Główny powód zmiany : Korekta nabywcy Opis : Konieczność udzielenia odpowiedzi na pytania wykonawców 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0001 Opis zmian : zmiana terminu składania i otwarcia ofert 10.x. Termin składania ofert Po zmianie: 2025-08-25 10:00


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie nr: TED.00526933-2025 z dnia: 2025-08-12
10. Zmiana Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana : 482340-2025 Główny powód zmiany : Korekta nabywcy 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0001 Opis zmian : Zmiana opisu przedmiotu zamówienia - Opis (BT-24-Procedure) 10.x. Termin składania ofert Po zmianie: 2025-08-25 10:00


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie nr: TED.00547224-2025 z dnia: 2025-08-21
10. Zmiana Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana : 526933-2025 Główny powód zmiany : Korekta nabywcy 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0001 Opis zmian : Zmiana terminu składania i otwarcia ofert 10.x. Termin składania ofert Po zmianie: 2025-09-09 10:00


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie nr: TED.00583925-2025 z dnia: 2025-09-08
10. Zmiana Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana : 547224-2025 Główny powód zmiany : Korekta nabywcy Opis : Konieczność udzielenia odpowiedzi na pytania wykonawców 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0001 Opis zmian : Zmiana terminu składania i otwarcia ofert 10.x. Termin składania ofert Po zmianie: 2025-11-14 10:00
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty użyteczności publicznej
kody CPV 45111000, 45111200, 45111291, 45112710, 45214200, 45223500, 45223821, 45231300, 45233200, 45233226, 45233262, 45261210, 45262522, 45310000, 45313100, 45320000, 45330000, 45331000, 45331200, 45332200, 45332300, 45333000, 45342000, 45410000, 45421130, 45432100, 45442100, 45443000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty użyteczności publicznej