Przetarg 12190727 - 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w czystości...

   
Analizuj Zamówienie 12190727
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-12-02
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w czystości chodników, placów i ulic oraz przystanków autobusowych, oraz podwórek gminnych i placów zabaw na terenie gminy Słubice. Przedmiot zamówi
enia został podzielony na 2 części. Wykonawcy mogą składać oferty na wszystkie części bądź na jedną wybraną.1.1. CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA: „Sprzątanie i utrzymanie w czystości chodników, placów i ulic oraz przystanków autobusowych.”1. Utrzymanie w czystości ulic, placów i chodników – określonych w załącznikach do SWZ, w zakresie określonym poniżej: a) utrzymanie czystości na chodnikach miejskich poprzez zamiatanie chodników miejskich, w tym likwidacja chwastów rosnących na chodnikach wraz z wywozem nieczystości na składowisko odpadów co najmniej 4 razy w miesiącu,b) zamiatanie ulic miejskich na całej szerokości jezdni łącznie z utrzymaniem w czystości pobocza o szerokości do 2,00 m po obu stronach jezdni w przypadku braku chodnika, w tym obowiązkowe oczyszczanie ulic przy krawężnikach na szerokości szczotki mechanicznej tj. około 1,0 m jezdni, obustronnie wykonywane co najmniej ………..(zgodnie z ofertą) razy w miesiącu oraz oczyszczanie zanieczyszczeń na pozostałej części jezdni, w tym powstałych w sposób nieprzewidziany (kolizje drogowe, rozsypane materiały, itp.) w ciągu godziny od powiadomienia przez odpowiednie służby (Policja, Straż Pożarna, Straż Miejska), c) utrzymanie w czystości miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych, obniżonych przejść dla pieszych oraz kostki integracyjnej w miejscu jej występowania,d) utrzymanie w czystości ławek znajdujących się przy chodnikach, placach oraz na wale przeciwpowodziowym (mycie z częstotliwością co najmniej 2 razy w okresie maj-październik),e) opróżnianie pojemników (koszy) na odpady komunalne (w przypadku, gdy zapełnienie kosza przekracza 50% jego objętości) 5 razy w tygodniu oraz sprzątanie terenu wokół koszy, prostowaniu przechylonych lub wywróconych koszy na odpady komunalne oraz utrzymywaniu ich w czystości. Zestawienie pojemników (koszy) stanowi załącznik do SWZ.f) 3 razy w tygodniu opróżnianie pojemników (koszy) na śmieci zlokalizowanych wzdłuż wału przeciwpowodziowego na odcinku 0700 do 4500. Zestawienie pojemników (koszy) stanowi załącznik do SWZ.g) bieżące utrzymanie w czystości ciągu pieszego znajdującego się na koronie wału na odcinku 0700 do 4500, poprzez zamiatanie i sprzątanie co najmniej 1 raz w tygodniu, oraz sprzątanie śmieci z wału od strony odwodnej i odpowietrznej, h) utrzymanie w czystości ścieżki rowerowej znajdującej się na koronie wału na odcinku 4500 do 18990, poprzez zamiatanie i sprzątanie co najmniej 1 raz w miesiącu w okresie kwiecień – październik. 2. Utrzymanie w czystości przystanków autobusowych – określonych w załączniku do SWZ, obejmuje:a) bieżące utrzymanie porządku polegające na co najmniej dwa razy (2) w tygodniu zamiataniu i opróżnianie koszy na śmieci usytuowanych przy przystankach wraz z wywozem nieczystości na składowisko odpadów, potwierdzone kartami przekazania odpadów,b) mycie oszklonych przystanków co najmniej 1 raz w roku w okresie kwiecień – maj oraz w razie potrzeby na zgłoszenie Zamawiającego.1.2. CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA: „Utrzymanie mienia komunalnego – podwórka i place zabaw.”1. Obowiązki Wykonawcy do wykonania na gminnych podwórkach (posesjach) - określonych w załączniku nr 1 i placach zabaw - określonych w załączniku do SWZ: a) ……(zgodnie z ofertą) - krotne w miesiącu w odstępach co najmniej 5 dniowych zamiatanie, grabienie i usuwanie wszelkich nieczystości - śmieci (tj. grabienie liści, zbieranie papierów, puszek, butelek, niedopałków papierosów itp. z podwórek, placów zabaw, trawników i żywopłotów w obrębie posesji) wraz z wywozem na składowisko odpadów,b) 2 razy w tygodniu w odstępach co najmniej 3 dniowych opróżnianie koszy znajdujących się na placach zabaw oraz podwórkach wraz z wywozem tych nieczystości na składowisko odpadów,c) 1 - krotna w roku wymiana piasku w piaskownicach do 30 kwietnia 2026r. - wykaz piaskownic stanowi załącznik do SWZ,d) bieżące uzupełnianie piasku w piaskownicach,e) zgłaszanie ewentualnych uszkodzeń elementów placów zabaw do pracowników wydziału ds. komunalnych i ochrony środowiska2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorach umów, które są załącznikami do SWZ.3. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 90610000-6. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 p.z.p. 6. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik do SWZ.
Część zamówienia: LOT-0001 Sprzątanie i utrzymanie w czystości chodników, placów i ulic oraz przystanków autobusowych „Sprzątanie i utrzymanie w czystości chodników, placów i ulic oraz przystanków autobusowych.”1. Utrzymanie w czystości ulic, placów i chodników – określonych w załącznikach do SWZ, w zakresie określonym poniżej: a) utrzymanie czystości na chodnikach miejskich poprzez zamiatanie chodników miejskich, w tym likwidacja chwastów rosnących na chodnikach wraz z wywozem nieczystości na składowisko odpadów co najmniej 4 razy w miesiącu,b) zamiatanie ulic miejskich na całej szerokości jezdni łącznie z utrzymaniem w czystości pobocza o szerokości do 2,00 m po obu stronach jezdni w przypadku braku chodnika, w tym obowiązkowe oczyszczanie ulic przy krawężnikach na szerokości szczotki mechanicznej tj. około 1,0 m jezdni, obustronnie wykonywane co najmniej ………..(zgodnie z ofertą) razy w miesiącu oraz oczyszczanie zanieczyszczeń na pozostałej części jezdni, w tym powstałych w sposób nieprzewidziany (kolizje drogowe, rozsypane materiały, itp.) w ciągu godziny od powiadomienia przez odpowiednie służby (Policja, Straż Pożarna, Straż Miejska), c) utrzymanie w czystości miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych, obniżonych przejść dla pieszych oraz kostki integracyjnej w miejscu jej występowania,d) utrzymanie w czystości ławek znajdujących się przy chodnikach, placach oraz na wale przeciwpowodziowym (mycie z częstotliwością co najmniej 2 razy w okresie maj-październik),e) opróżnianie pojemników (koszy) na odpady komunalne (w przypadku, gdy zapełnienie kosza przekracza 50% jego objętości) 5 razy w tygodniu oraz sprzątanie terenu wokół koszy, prostowaniu przechylonych lub wywróconych koszy na odpady komunalne oraz utrzymywaniu ich w czystości. Zestawienie pojemników (koszy) stanowi załącznik do SWZ.f) 3 razy w tygodniu opróżnianie pojemników (koszy) na śmieci zlokalizowanych wzdłuż wału przeciwpowodziowego na odcinku 0700 do 4500. Zestawienie pojemników (koszy) stanowi załącznik do SWZ.g) bieżące utrzymanie w czystości ciągu pieszego znajdującego się na koronie wału na odcinku 0700 do 4500, poprzez zamiatanie i sprzątanie co najmniej 1 raz w tygodniu, oraz sprzątanie śmieci z wału od strony odwodnej i odpowietrznej, h) utrzymanie w czystości ścieżki rowerowej znajdującej się na koronie wału na odcinku 4500 do 18990, poprzez zamiatanie i sprzątanie co najmniej 1 raz w miesiącu w okresie kwiecień – październik. 2. Utrzymanie w czystości przystanków autobusowych – określonych w załączniku do SWZ, obejmuje:a) bieżące utrzymanie porządku polegające na co najmniej dwa razy (2) w tygodniu zamiataniu i opróżnianie koszy na śmieci usytuowanych przy przystankach wraz z wywozem nieczystości na składowisko odpadów, potwierdzone kartami przekazania odpadów,b) mycie oszklonych przystanków co najmniej 1 raz w roku w okresie kwiecień – maj oraz w razie potrzeby na zgłoszenie Zamawiającego.

Część zamówienia: LOT-0002 Utrzymanie mienia komunalnego – podwórka i place zabaw 1. Obowiązki Wykonawcy do wykonania na gminnych podwórkach (posesjach) - określonych w załączniku nr 1 i placach zabaw - określonych w załączniku do SWZ: a) ……(zgodnie z ofertą) - krotne w miesiącu w odstępach co najmniej 5 dniowych zamiatanie, grabienie i usuwanie wszelkich nieczystości - śmieci (tj. grabienie liści, zbieranie papierów, puszek, butelek, niedopałków papierosów itp. z podwórek, placów zabaw, trawników i żywopłotów w obrębie posesji) wraz z wywozem na składowisko odpadów,b) 2 razy w tygodniu w odstępach co najmniej 3 dniowych opróżnianie koszy znajdujących się na placach zabaw oraz podwórkach wraz z wywozem tych nieczystości na składowisko odpadów,c) 1 - krotna w roku wymiana piasku w piaskownicach do 30 kwietnia 2026r. - wykaz piaskownic stanowi załącznik do SWZ,d) bieżące uzupełnianie piasku w piaskownicach,e) zgłaszanie ewentualnych uszkodzeń elementów placów zabaw do pracowników wydziału ds. komunalnych i ochrony środowiska
branża Drogownictwo, Sprzątanie
podbranża utrzymanie dróg, sprzątanie terenu
kody CPV 90610000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: utrzymanie dróg , sprzątanie terenu