Przetarg 11618659 - 1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługi wykonania prac...

   
Analizuj Zamówienie 11618659
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-10-23
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługi wykonania prac interwencyjnych w pasie drogowym dróg wojewódzkich w latach 2026 – 2027 r. z podziałem na 8 części. CPV 60 18 20 00 – 7 Wynajem pojazdów
przemysłowych wraz z kierowcąCPV 45 23 32 22 – 1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowaniaCPV 45 52 00 00 – 8 Wynajem koparek wraz z obsługą operatorskąCPV 34 92 84 72 – 7 OznakowanieCPV 90 52 43 00 – 9 Usługi usuwania odpadów biologicznychZamówienie zostało podzielone na następujące części: 1) Część zamówienia nr 1 - dotyczy RDW Inowrocław; 2) Część zamówienia nr 2 - dotyczy RDW Toruń; 3) Część zamówienia nr 3 - dotyczy RDW Tuchola; 4) Część zamówienia nr 4 - dotyczy RDW Wąbrzeźno; 5) Część zamówienia nr 5 - dotyczy RDW Wąbrzeźno; 6) Część zamówienia nr 6 - dotyczy RDW Włocławek; 7) Część zamówienia nr 7 - dotyczy RDW Żołędowo; 8) Część zamówienia nr 8 - dotyczy RDW Żołędowo.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz Zakres i zasady wykonywania usług określają: Wzór umowy (Załącznik nr 3 do SWZ), Opis Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 5 do SWZ) oraz Kosztorysy ofertowe (Załącznik nr 6.1 – 6.8 do SWZ) wraz z załącznikiem nr 1 do KO.3. Przewidywane ilości prac określone w załączniku nr 6.1 - 6.8 do SWZ są ilościami szacunkowymi, przyjętymi przez Zamawiającego wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie przedmiotu zamówienia. Rzeczywista ilość zlecanych usług będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym maksymalna wartość zamówienia (umowy) nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia i do tej kwoty będzie realizowany przedmiot zamówienia (nie dotyczy opcji) tj.: 1) Część zamówienia nr 1 - 805 896,00 zł brutto; 2) Część zamówienia nr 2 – 710 128,20 zł brutto; 3) Część zamówienia nr 3 – 359 639,70 zł brutto; 4) Część zamówienia nr 4 – 300 011,76 zł brutto; 5) Część zamówienia nr 5 - 300 011,76 zł brutto; 6) Część zamówienia nr 6 – 481 067,76 zł brutto; 7) Część zamówienia nr 7 – 368 901,60 zł brutto; 8) Część zamówienia nr 8 - 368 901,60 zł brutto.
Część zamówienia: LOT-0001 Część zamówienia nr 1 - dotyczy RDW Inowrocław 1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługi wykonania prac interwencyjnych w pasie drogowym dróg wojewódzkich w latach 2026 – 2027 r. z podziałem na 8 części. CPV 60 18 20 00 – 7 Wynajem pojazdów przemysłowych wraz z kierowcąCPV 45 23 32 22 – 1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowaniaCPV 45 52 00 00 – 8 Wynajem koparek wraz z obsługą operatorskąCPV 34 92 84 72 – 7 OznakowanieCPV 90 52 43 00 – 9 Usługi usuwania odpadów biologicznychZamówienie zostało podzielone na następujące części: 1) Część zamówienia nr 1 - dotyczy RDW Inowrocław; 2) Część zamówienia nr 2 - dotyczy RDW Toruń; 3) Część zamówienia nr 3 - dotyczy RDW Tuchola; 4) Część zamówienia nr 4 - dotyczy RDW Wąbrzeźno; 5) Część zamówienia nr 5 - dotyczy RDW Wąbrzeźno; 6) Część zamówienia nr 6 - dotyczy RDW Włocławek; 7) Część zamówienia nr 7 - dotyczy RDW Żołędowo; 8) Część zamówienia nr 8 - dotyczy RDW Żołędowo.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz Zakres i zasady wykonywania usług określają: Wzór umowy (Załącznik nr 3 do SWZ), Opis Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 5 do SWZ) oraz Kosztorysy ofertowe (Załącznik nr 6.1 – 6.8 do SWZ) wraz z załącznikiem nr 1 do KO.3. Przewidywane ilości prac określone w załączniku nr 6.1 - 6.8 do SWZ są ilościami szacunkowymi, przyjętymi przez Zamawiającego wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie przedmiotu zamówienia. Rzeczywista ilość zlecanych usług będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym maksymalna wartość zamówienia (umowy) nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia i do tej kwoty będzie realizowany przedmiot zamówienia (nie dotyczy opcji) tj.: 1) Część zamówienia nr 1 - 805 896,00 zł brutto; 2) Część zamówienia nr 2 – 710 128,20 zł brutto; 3) Część zamówienia nr 3 – 359 639,70 zł brutto; 4) Część zamówienia nr 4 – 300 011,76 zł brutto; 5) Część zamówienia nr 5 - 300 011,76 zł brutto; 6) Część zamówienia nr 6 – 481 067,76 zł brutto; 7) Część zamówienia nr 7 – 368 901,60 zł brutto; 8) Część zamówienia nr 8 - 368 901,60 zł brutto.

Część zamówienia: LOT-0002 Część zamówienia nr 2 - dotyczy RDW Toruń 1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługi wykonania prac interwencyjnych w pasie drogowym dróg wojewódzkich w latach 2026 – 2027 r. z podziałem na 8 części. CPV 60 18 20 00 – 7 Wynajem pojazdów przemysłowych wraz z kierowcąCPV 45 23 32 22 – 1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowaniaCPV 45 52 00 00 – 8 Wynajem koparek wraz z obsługą operatorskąCPV 34 92 84 72 – 7 OznakowanieCPV 90 52 43 00 – 9 Usługi usuwania odpadów biologicznychZamówienie zostało podzielone na następujące części: 1) Część zamówienia nr 1 - dotyczy RDW Inowrocław; 2) Część zamówienia nr 2 - dotyczy RDW Toruń; 3) Część zamówienia nr 3 - dotyczy RDW Tuchola; 4) Część zamówienia nr 4 - dotyczy RDW Wąbrzeźno; 5) Część zamówienia nr 5 - dotyczy RDW Wąbrzeźno; 6) Część zamówienia nr 6 - dotyczy RDW Włocławek; 7) Część zamówienia nr 7 - dotyczy RDW Żołędowo; 8) Część zamówienia nr 8 - dotyczy RDW Żołędowo.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz Zakres i zasady wykonywania usług określają: Wzór umowy (Załącznik nr 3 do SWZ), Opis Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 5 do SWZ) oraz Kosztorysy ofertowe (Załącznik nr 6.1 – 6.8 do SWZ) wraz z załącznikiem nr 1 do KO.3. Przewidywane ilości prac określone w załączniku nr 6.1 - 6.8 do SWZ są ilościami szacunkowymi, przyjętymi przez Zamawiającego wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie przedmiotu zamówienia. Rzeczywista ilość zlecanych usług będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym maksymalna wartość zamówienia (umowy) nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia i do tej kwoty będzie realizowany przedmiot zamówienia (nie dotyczy opcji) tj.: 1) Część zamówienia nr 1 - 805 896,00 zł brutto; 2) Część zamówienia nr 2 – 710 128,20 zł brutto; 3) Część zamówienia nr 3 – 359 639,70 zł brutto; 4) Część zamówienia nr 4 – 300 011,76 zł brutto; 5) Część zamówienia nr 5 - 300 011,76 zł brutto; 6) Część zamówienia nr 6 – 481 067,76 zł brutto; 7) Część zamówienia nr 7 – 368 901,60 zł brutto; 8) Część zamówienia nr 8 - 368 901,60 zł brutto.

Część zamówienia: LOT-0003 Część zamówienia nr 3 - dotyczy RDW Tuchola 1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługi wykonania prac interwencyjnych w pasie drogowym dróg wojewódzkich w latach 2026 – 2027 r. z podziałem na 8 części. CPV 60 18 20 00 – 7 Wynajem pojazdów przemysłowych wraz z kierowcąCPV 45 23 32 22 – 1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowaniaCPV 45 52 00 00 – 8 Wynajem koparek wraz z obsługą operatorskąCPV 34 92 84 72 – 7 OznakowanieCPV 90 52 43 00 – 9 Usługi usuwania odpadów biologicznychZamówienie zostało podzielone na następujące części: 1) Część zamówienia nr 1 - dotyczy RDW Inowrocław; 2) Część zamówienia nr 2 - dotyczy RDW Toruń; 3) Część zamówienia nr 3 - dotyczy RDW Tuchola; 4) Część zamówienia nr 4 - dotyczy RDW Wąbrzeźno; 5) Część zamówienia nr 5 - dotyczy RDW Wąbrzeźno; 6) Część zamówienia nr 6 - dotyczy RDW Włocławek; 7) Część zamówienia nr 7 - dotyczy RDW Żołędowo; 8) Część zamówienia nr 8 - dotyczy RDW Żołędowo.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz Zakres i zasady wykonywania usług określają: Wzór umowy (Załącznik nr 3 do SWZ), Opis Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 5 do SWZ) oraz Kosztorysy ofertowe (Załącznik nr 6.1 – 6.8 do SWZ) wraz z załącznikiem nr 1 do KO.3. Przewidywane ilości prac określone w załączniku nr 6.1 - 6.8 do SWZ są ilościami szacunkowymi, przyjętymi przez Zamawiającego wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie przedmiotu zamówienia. Rzeczywista ilość zlecanych usług będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym maksymalna wartość zamówienia (umowy) nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia i do tej kwoty będzie realizowany przedmiot zamówienia (nie dotyczy opcji) tj.: 1) Część zamówienia nr 1 - 805 896,00 zł brutto; 2) Część zamówienia nr 2 – 710 128,20 zł brutto; 3) Część zamówienia nr 3 – 359 639,70 zł brutto; 4) Część zamówienia nr 4 – 300 011,76 zł brutto; 5) Część zamówienia nr 5 - 300 011,76 zł brutto; 6) Część zamówienia nr 6 – 481 067,76 zł brutto; 7) Część zamówienia nr 7 – 368 901,60 zł brutto; 8) Część zamówienia nr 8 - 368 901,60 zł brutto.

Część zamówienia: LOT-0004 Część zamówienia nr 4 - dotyczy RDW Wąbrzeźno 1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługi wykonania prac interwencyjnych w pasie drogowym dróg wojewódzkich w latach 2026 – 2027 r. z podziałem na 8 części. CPV 60 18 20 00 – 7 Wynajem pojazdów przemysłowych wraz z kierowcąCPV 45 23 32 22 – 1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowaniaCPV 45 52 00 00 – 8 Wynajem koparek wraz z obsługą operatorskąCPV 34 92 84 72 – 7 OznakowanieCPV 90 52 43 00 – 9 Usługi usuwania odpadów biologicznychZamówienie zostało podzielone na następujące części: 1) Część zamówienia nr 1 - dotyczy RDW Inowrocław; 2) Część zamówienia nr 2 - dotyczy RDW Toruń; 3) Część zamówienia nr 3 - dotyczy RDW Tuchola; 4) Część zamówienia nr 4 - dotyczy RDW Wąbrzeźno; 5) Część zamówienia nr 5 - dotyczy RDW Wąbrzeźno; 6) Część zamówienia nr 6 - dotyczy RDW Włocławek; 7) Część zamówienia nr 7 - dotyczy RDW Żołędowo; 8) Część zamówienia nr 8 - dotyczy RDW Żołędowo.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz Zakres i zasady wykonywania usług określają: Wzór umowy (Załącznik nr 3 do SWZ), Opis Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 5 do SWZ) oraz Kosztorysy ofertowe (Załącznik nr 6.1 – 6.8 do SWZ) wraz z załącznikiem nr 1 do KO.3. Przewidywane ilości prac określone w załączniku nr 6.1 - 6.8 do SWZ są ilościami szacunkowymi, przyjętymi przez Zamawiającego wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie przedmiotu zamówienia. Rzeczywista ilość zlecanych usług będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym maksymalna wartość zamówienia (umowy) nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia i do tej kwoty będzie realizowany przedmiot zamówienia (nie dotyczy opcji) tj.: 1) Część zamówienia nr 1 - 805 896,00 zł brutto; 2) Część zamówienia nr 2 – 710 128,20 zł brutto; 3) Część zamówienia nr 3 – 359 639,70 zł brutto; 4) Część zamówienia nr 4 – 300 011,76 zł brutto; 5) Część zamówienia nr 5 - 300 011,76 zł brutto; 6) Część zamówienia nr 6 – 481 067,76 zł brutto; 7) Część zamówienia nr 7 – 368 901,60 zł brutto; 8) Część zamówienia nr 8 - 368 901,60 zł brutto.

Część zamówienia: LOT-0005 Część zamówienia nr 5 - dotyczy RDW Wąbrzeźno 1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługi wykonania prac interwencyjnych w pasie drogowym dróg wojewódzkich w latach 2026 – 2027 r. z podziałem na 8 części. CPV 60 18 20 00 – 7 Wynajem pojazdów przemysłowych wraz z kierowcąCPV 45 23 32 22 – 1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowaniaCPV 45 52 00 00 – 8 Wynajem koparek wraz z obsługą operatorskąCPV 34 92 84 72 – 7 OznakowanieCPV 90 52 43 00 – 9 Usługi usuwania odpadów biologicznychZamówienie zostało podzielone na następujące części: 1) Część zamówienia nr 1 - dotyczy RDW Inowrocław; 2) Część zamówienia nr 2 - dotyczy RDW Toruń; 3) Część zamówienia nr 3 - dotyczy RDW Tuchola; 4) Część zamówienia nr 4 - dotyczy RDW Wąbrzeźno; 5) Część zamówienia nr 5 - dotyczy RDW Wąbrzeźno; 6) Część zamówienia nr 6 - dotyczy RDW Włocławek; 7) Część zamówienia nr 7 - dotyczy RDW Żołędowo; 8) Część zamówienia nr 8 - dotyczy RDW Żołędowo.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz Zakres i zasady wykonywania usług określają: Wzór umowy (Załącznik nr 3 do SWZ), Opis Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 5 do SWZ) oraz Kosztorysy ofertowe (Załącznik nr 6.1 – 6.8 do SWZ) wraz z załącznikiem nr 1 do KO.3. Przewidywane ilości prac określone w załączniku nr 6.1 - 6.8 do SWZ są ilościami szacunkowymi, przyjętymi przez Zamawiającego wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie przedmiotu zamówienia. Rzeczywista ilość zlecanych usług będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym maksymalna wartość zamówienia (umowy) nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia i do tej kwoty będzie realizowany przedmiot zamówienia (nie dotyczy opcji) tj.: 1) Część zamówienia nr 1 - 805 896,00 zł brutto; 2) Część zamówienia nr 2 – 710 128,20 zł brutto; 3) Część zamówienia nr 3 – 359 639,70 zł brutto; 4) Część zamówienia nr 4 – 300 011,76 zł brutto; 5) Część zamówienia nr 5 - 300 011,76 zł brutto; 6) Część zamówienia nr 6 – 481 067,76 zł brutto; 7) Część zamówienia nr 7 – 368 901,60 zł brutto; 8) Część zamówienia nr 8 - 368 901,60 zł brutto.

Część zamówienia: LOT-0006 Część zamówienia nr 6 - dotyczy RDW Włocławek 1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługi wykonania prac interwencyjnych w pasie drogowym dróg wojewódzkich w latach 2026 – 2027 r. z podziałem na 8 części. CPV 60 18 20 00 – 7 Wynajem pojazdów przemysłowych wraz z kierowcąCPV 45 23 32 22 – 1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowaniaCPV 45 52 00 00 – 8 Wynajem koparek wraz z obsługą operatorskąCPV 34 92 84 72 – 7 OznakowanieCPV 90 52 43 00 – 9 Usługi usuwania odpadów biologicznychZamówienie zostało podzielone na następujące części: 1) Część zamówienia nr 1 - dotyczy RDW Inowrocław; 2) Część zamówienia nr 2 - dotyczy RDW Toruń; 3) Część zamówienia nr 3 - dotyczy RDW Tuchola; 4) Część zamówienia nr 4 - dotyczy RDW Wąbrzeźno; 5) Część zamówienia nr 5 - dotyczy RDW Wąbrzeźno; 6) Część zamówienia nr 6 - dotyczy RDW Włocławek; 7) Część zamówienia nr 7 - dotyczy RDW Żołędowo; 8) Część zamówienia nr 8 - dotyczy RDW Żołędowo.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz Zakres i zasady wykonywania usług określają: Wzór umowy (Załącznik nr 3 do SWZ), Opis Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 5 do SWZ) oraz Kosztorysy ofertowe (Załącznik nr 6.1 – 6.8 do SWZ) wraz z załącznikiem nr 1 do KO.3. Przewidywane ilości prac określone w załączniku nr 6.1 - 6.8 do SWZ są ilościami szacunkowymi, przyjętymi przez Zamawiającego wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie przedmiotu zamówienia. Rzeczywista ilość zlecanych usług będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym maksymalna wartość zamówienia (umowy) nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia i do tej kwoty będzie realizowany przedmiot zamówienia (nie dotyczy opcji) tj.: 1) Część zamówienia nr 1 - 805 896,00 zł brutto; 2) Część zamówienia nr 2 – 710 128,20 zł brutto; 3) Część zamówienia nr 3 – 359 639,70 zł brutto; 4) Część zamówienia nr 4 – 300 011,76 zł brutto; 5) Część zamówienia nr 5 - 300 011,76 zł brutto; 6) Część zamówienia nr 6 – 481 067,76 zł brutto; 7) Część zamówienia nr 7 – 368 901,60 zł brutto; 8) Część zamówienia nr 8 - 368 901,60 zł brutto.

Część zamówienia: LOT-0007 Część zamówienia nr 7 - dotyczy RDW Żołędowo 1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługi wykonania prac interwencyjnych w pasie drogowym dróg wojewódzkich w latach 2026 – 2027 r. z podziałem na 8 części. CPV 60 18 20 00 – 7 Wynajem pojazdów przemysłowych wraz z kierowcąCPV 45 23 32 22 – 1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowaniaCPV 45 52 00 00 – 8 Wynajem koparek wraz z obsługą operatorskąCPV 34 92 84 72 – 7 OznakowanieCPV 90 52 43 00 – 9 Usługi usuwania odpadów biologicznychZamówienie zostało podzielone na następujące części: 1) Część zamówienia nr 1 - dotyczy RDW Inowrocław; 2) Część zamówienia nr 2 - dotyczy RDW Toruń; 3) Część zamówienia nr 3 - dotyczy RDW Tuchola; 4) Część zamówienia nr 4 - dotyczy RDW Wąbrzeźno; 5) Część zamówienia nr 5 - dotyczy RDW Wąbrzeźno; 6) Część zamówienia nr 6 - dotyczy RDW Włocławek; 7) Część zamówienia nr 7 - dotyczy RDW Żołędowo; 8) Część zamówienia nr 8 - dotyczy RDW Żołędowo.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz Zakres i zasady wykonywania usług określają: Wzór umowy (Załącznik nr 3 do SWZ), Opis Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 5 do SWZ) oraz Kosztorysy ofertowe (Załącznik nr 6.1 – 6.8 do SWZ) wraz z załącznikiem nr 1 do KO.3. Przewidywane ilości prac określone w załączniku nr 6.1 - 6.8 do SWZ są ilościami szacunkowymi, przyjętymi przez Zamawiającego wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie przedmiotu zamówienia. Rzeczywista ilość zlecanych usług będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym maksymalna wartość zamówienia (umowy) nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia i do tej kwoty będzie realizowany przedmiot zamówienia (nie dotyczy opcji) tj.: 1) Część zamówienia nr 1 - 805 896,00 zł brutto; 2) Część zamówienia nr 2 – 710 128,20 zł brutto; 3) Część zamówienia nr 3 – 359 639,70 zł brutto; 4) Część zamówienia nr 4 – 300 011,76 zł brutto; 5) Część zamówienia nr 5 - 300 011,76 zł brutto; 6) Część zamówienia nr 6 – 481 067,76 zł brutto; 7) Część zamówienia nr 7 – 368 901,60 zł brutto; 8) Część zamówienia nr 8 - 368 901,60 zł brutto.

Część zamówienia: LOT-0008 Część zamówienia nr 8 - dotyczy RDW Żołędowo 1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługi wykonania prac interwencyjnych w pasie drogowym dróg wojewódzkich w latach 2026 – 2027 r. z podziałem na 8 części. CPV 60 18 20 00 – 7 Wynajem pojazdów przemysłowych wraz z kierowcąCPV 45 23 32 22 – 1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowaniaCPV 45 52 00 00 – 8 Wynajem koparek wraz z obsługą operatorskąCPV 34 92 84 72 – 7 OznakowanieCPV 90 52 43 00 – 9 Usługi usuwania odpadów biologicznychZamówienie zostało podzielone na następujące części: 1) Część zamówienia nr 1 - dotyczy RDW Inowrocław; 2) Część zamówienia nr 2 - dotyczy RDW Toruń; 3) Część zamówienia nr 3 - dotyczy RDW Tuchola; 4) Część zamówienia nr 4 - dotyczy RDW Wąbrzeźno; 5) Część zamówienia nr 5 - dotyczy RDW Wąbrzeźno; 6) Część zamówienia nr 6 - dotyczy RDW Włocławek; 7) Część zamówienia nr 7 - dotyczy RDW Żołędowo; 8) Część zamówienia nr 8 - dotyczy RDW Żołędowo.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz Zakres i zasady wykonywania usług określają: Wzór umowy (Załącznik nr 3 do SWZ), Opis Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 5 do SWZ) oraz Kosztorysy ofertowe (Załącznik nr 6.1 – 6.8 do SWZ) wraz z załącznikiem nr 1 do KO.3. Przewidywane ilości prac określone w załączniku nr 6.1 - 6.8 do SWZ są ilościami szacunkowymi, przyjętymi przez Zamawiającego wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie przedmiotu zamówienia. Rzeczywista ilość zlecanych usług będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym maksymalna wartość zamówienia (umowy) nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia i do tej kwoty będzie realizowany przedmiot zamówienia (nie dotyczy opcji) tj.: 1) Część zamówienia nr 1 - 805 896,00 zł brutto; 2) Część zamówienia nr 2 – 710 128,20 zł brutto; 3) Część zamówienia nr 3 – 359 639,70 zł brutto; 4) Część zamówienia nr 4 – 300 011,76 zł brutto; 5) Część zamówienia nr 5 - 300 011,76 zł brutto; 6) Część zamówienia nr 6 – 481 067,76 zł brutto; 7) Część zamówienia nr 7 – 368 901,60 zł brutto; 8) Część zamówienia nr 8 - 368 901,60 zł brutto.
branża Drogownictwo, Sprzątanie
podbranża roboty ziemne, wynajem sprzętu, wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 60182000, 90524300
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: roboty ziemne, wynajem sprzętu , wywóz śmieci, utylizacja, składowiska