Przetarg 12201634 - 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wieńców...

   
Analizuj Zamówienie 12201634
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-05
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wieńców i wiązanek wykonanych z kwiatów żywych i sztucznych w okresie od 02.01.2026 do 31.12.2026 roku . 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamó
wienia określony został w dokumencie pn. ,,Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)” stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.3. Szacowana wielkość zamówienia w okresie obowiązywania umowy -wynosi około 1640 sztuk.4. Zakres zamówienia obejmuje dostawę : 1) Stroik na trumnę lub urnę wykonany z kwiatów żywych( 6 szt.) na żywym podkładzie z żywymi dodatkami - 315 szt.2) Stroik duży na trumnę lub urnę wykonany z kwiatów żywych(15 szt.) na żywym podkładzie z żywymi dodatkami - 70 szt.3) Wieniec warszawski (standard) wykonany z kwiatów żywych(25 szt.) na żywym podkładzie z żywymi dodatkami - 725 szt.4) Wieniec warszawski (duży) wykonany z kwiatów żywych(40 szt.) na żywym podkładzie z żywymi dodatkami - 15 szt.5) Wieniec warszawski w kształcie serca wykonany z kwiatów żywych(60 szt.) na żywym podkładzie z żywymi dodatkami na trójnogu drewnianym - 200 szt.6) Wieniec warszawski ( standard) wykonany z kwiatów sztucznych(25 szt.) na żywym podkładzie z żywymi dodatkami - 10 szt.7) Wieniec warszawski (duży) wykonany z kwiatów sztucznych(40 szt.) na żywym podkładzie z żywymi dodatkami - 10 szt.8) Wieniec okrągły wykonany z kwiatów żywych (20 szt.)na żywym podkładzie z żywymi dodatkami - - 35 szt.9) Kwiaty cięte- róża - 100 szt.10) Wiązanka wykonana z kwiatów żywych (15 szt.)na żywym podkładzie z żywymi dodatkami - 130 szt.11) Stroik na trumnę wykonany z kwiatów sztucznych( 6 szt.) na żywym podkładzie z żywymi dodatkami - 10 szt.12) Wieniec mały wykonany z kwiatów sztucznych(20 szt.) na sztucznym podkładzie ze sztucznymi dodatkami - 10 szt.13) Wiązanka wykonana z kwiatów sztucznych (10 szt.)na sztucznym podkładzie ze sztucznymi dodatkami - 10 szt. Razem - 1640 szt.5. Z uwagi na brak możliwości w sposób jednoznaczny określenia wielkości zamówienia, Zamawiający zastrzega sobiemożliwość zakupu mniejszej ilości stroików, wiązanek i wieńców niż to określono w SWZ i umowie z powodu okoliczności,których nie można było wcześniej przewidzieć, na które Zamawiający nie miał wpływu. W takiej sytuacji Wykonawca niebędzie wnosił żadnych zastrzeżeń oraz roszczeń za niezrealizowanie dostawy przekraczające gwarantowany przezZamawiającego zakres (poziom) zamówienia, tj. 50 % wielkości zamówienia.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi asortymentami wdanej kategorii towarów, jak również pomiędzy poszczególnymi kategoriami towarów w zależności od faktycznych potrzebZamawiającego. Zmiana ilościowa nie może wpłynąć na zwiększenie maksymalnego wynagrodzenia brutto należnegoWykonawcy za realizację niniejszej umowy, określonego w formularzu ofertowym.7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia wieńców, wiązanek i stroików innych niż wskazane w II.2 tzn. naspecjalne zamówienie klienta wg indywidualnej wyceny uzgodnionej podczas składania zamówienia.8. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:a) Dostawy wieńców, wiązanek i stroików realizowane będą sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, w terminach (dzień i godzina), ilościach oraz wg wzorów każdorazowo podanych przez Zamawiającego.b) Zamówienie będzie złożone telefonicznie do godz. 15:00, najpóźniej w dniu roboczym poprzedzającym termin dostawy.c) Dostawy będą realizowane od poniedziałku do soboty, z wyłączeniem niedziel i świąt w godzinach od 7:00 do 15:00.d) Miejsce i czas dostawy: siedziba Zamawiającego o godzinie ustalonej w momencie złożenia zamówienia .e) Koszt dostawy do siedziby Zamawiającego pokrywa Wykonawca.f) Jakość każdorazowej partii dostarczonych wieńców, wiązanek i stroików sprawdzać będzie pracownik Zamawiającego zmożliwością wymiany w razie interwencji klienta lub zamawiającego.g) Dostarczone towary niespełniające wymagań jakościowych nie zostaną przyjęte i muszą zostać wymienione na właściwelub naprawione w ciągu max 1 godziny od zgłoszenia przez Zamawiającego.h) Wszelkie koszty wymiany poniesie Wykonawca.10. Zamówienie może być realizowane w całości albo w części za pomocą podwykonawców. W takim przypadkuWykonawca określi zakres rzeczowy zamówienia, którego wykonanie powierzy podwykonawcom i wskaże dane firmpodwykonawców. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za działania lub zaniechanie podwykonawców jak zawłasne działanie lub zaniechanie.11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na Zamówienie.12. W celu potwierdzenia, że oferowane stroiki, wiązanki i wieńce odpowiadają wymaganiom Zamawiającego Wykonawcazobowiązany jest dostarczyć katalog ze zdjęciami (fotografie) zawartego w ofercie przykładowego towaru z nazwą oraz zopisem zastosowanych materiałów oraz z opisem pozycji z formularza ofertowego (np. stroik … … poz. 1).Katalog zezdjęciami jest składany łącznie z ofertą. Ocena nastąpi na podstawie formuły- spełnia- nie spełnia.13. Szczegółowo przedmiot zamówienia i sposób jego wykonania oraz obowiązki Wykonawcy określają:-Wzór umowy - Załącznik Nr 2 do SWZ,-Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 4 do SWZ14. Zamawiający informuje, że złożenie oferty nie musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej lub sprawdzeniemdokumentów dotyczących zamówienia jakie znajdują się w dyspozycji Zamawiającego.15. Wszystkie wymagania określone powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówieniana podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP.16. Zamawiający nie podzielił przedmiotowego zamówienia na części ponieważ nie jest to uzasadnione ze względuspecyfikę przedmiotu zamówienia i jej jednorodny charakter. Sztuczny podział zamówienia skutkowałby nadmiernymi ikosztami wykonania zamówienia ( np. koszty transportu) , a także potrzebą koordynowania działań różnych wykonawcówrealizujących poszczególne części zamówienia. Ponadto istniałoby ryzyko niewykonania części zamówienia. Zamówieniejest o wartości nie przekraczającej progów unijnych oraz zakres zamówienia jest dostosowany do potrzeb sektora MŚP bez konieczności dalszego rozdrabniania zakresu zamówienia.

3/2025/TP
branża Leśnictwo, rolnictwo, hodowla, Usługi dla ludności
podbranża rośliny, zboża, pasze, usługi pogrzebowe
kody CPV 3121200, 3121210
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji świętokrzyskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora świętokrzyskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: rośliny, zboża, pasze , usługi pogrzebowe