Przetarg 11852105 - 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie...

   
Analizuj Zamówienie 11852105
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-11-03
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Dzierzkowice w okresie od 01.01.2026 r. do
31.12.2026 r.2. Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie:Powierzchnia gminy Dzierzkowice – 87,2 km².3. Łączna liczba mieszkańców Gminy Dzierzkowice wg danych z ewidencji ludności wynosi 5187 - stan na dzień 9.10.2025 r.. Powyższe dane o liczbie osób zamieszkujących mogą ulec zmianie (ruch ludności), jak również liczba nieruchomości w wyniku oddania do użytku i zamieszkania nowych budynków lub wyludnienia i rozbiórki budynków mieszkalnych istniejących. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje również zapewnienie przez wykonawcę w ramach złożonej oferty odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z miejscowości, punktów adresowych o utrudnionym dojeździe samochodu śmieciarki. Dotyczy to miejscowości o niekorzystnym ukształtowaniu terenu i położeniu nieruchomości zamieszkałych w oddaleniu od utwardzonej drogi publicznej, m.in. kolonijnej zabudowy itp. Wykonawca zorganizuje sobie odbiór odpadów w taki sposób, aby pojemniki z odpadami były dostarczone z posesji do drogi publicznej po której swobodnie może poruszać się samochód śmieciarka.5. Szacunkowa liczba nieruchomości, z których będą odbierane odpady komunalne – 1375 (przewiduje się, w trakcie trwania zamówienia wzrost lub zmniejszenie liczby gospodarstw domowych, z których będą odbierane odpady o /- 2%).6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:1) załącznik nr 1 do SWZ,2) załącznik nr 10 do SWZ – wzór umowy.1.3 Oznaczenie zgodnie z CPV 90500000-2 – usługi związane z odpadami, 90511000-2 – usługi wywozu odpadów, 90510000-5 – usuwanie i obróbka odpadów, 90513100-7 – usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych, 90512000-9 – usługi transportu odpadów.1) Zamawiający, na podstawie art. 95 ustawy Pzp, określa następujące wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2025 r. poz. 277 ze zm.):2) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług, czyli czynności tzw. pracowników fizycznych (wymóg nie dotyczy m.in.: osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, czy dostawców materiałów budowlanych),3) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób: Wykonawca, w terminie do 5 dni od daty podpisania umowy, przedłoży Zamawiającemu oświadczenia zatrudnionego pracownika, oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy o pracę zatrudnionego pracownika, zawierające informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.4) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: w okresie realizacji zamówienia Zamawiający ma prawo do skierowania wniosku do inspektoratu pracy o przeprowadzenie kontroli. Niespełnienie wymagań, o których mowa w pkt 1 skutkuje sankcjami określonymi w § 25 ust. 1 pkt 9-10 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.2. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.3. Zgodnie z art. 256 Pzp Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Część zamówienia: LOT-0001 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Dzierzkowice w okresie od 01.01.2026r. do 31.12.2026r. 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Dzierzkowice w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.2. Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie:Powierzchnia gminy Dzierzkowice – 87,2 km².3. Łączna liczba mieszkańców Gminy Dzierzkowice wg danych z ewidencji ludności wynosi 5187 - stan na dzień 9.10.2025 r.. Powyższe dane o liczbie osób zamieszkujących mogą ulec zmianie (ruch ludności), jak również liczba nieruchomości w wyniku oddania do użytku i zamieszkania nowych budynków lub wyludnienia i rozbiórki budynków mieszkalnych istniejących. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje również zapewnienie przez wykonawcę w ramach złożonej oferty odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z miejscowości, punktów adresowych o utrudnionym dojeździe samochodu śmieciarki. Dotyczy to miejscowości o niekorzystnym ukształtowaniu terenu i położeniu nieruchomości zamieszkałych w oddaleniu od utwardzonej drogi publicznej, m.in. kolonijnej zabudowy itp. Wykonawca zorganizuje sobie odbiór odpadów w taki sposób, aby pojemniki z odpadami były dostarczone z posesji do drogi publicznej po której swobodnie może poruszać się samochód śmieciarka.5. Szacunkowa liczba nieruchomości, z których będą odbierane odpady komunalne – 1375 (przewiduje się, w trakcie trwania zamówienia wzrost lub zmniejszenie liczby gospodarstw domowych, z których będą odbierane odpady o /- 2%).6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:1) załącznik nr 1 do SWZ,2) załącznik nr 8 do SWZ – wzór umowy.

IPS.271.2.2025
branża Sprzątanie
podbranża wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 90500000, 90510000, 90511000, 90513100
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: wywóz śmieci, utylizacja, składowiska