Przetarg 11224764 - 1. Przedmiotem zamówienia jest „Eliminacja...

   
Analizuj Zamówienie 11224764 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-04-22
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Eliminacja zdiagnozowanych dostępnościowych barier technicznych w szkołach”.Przedmiot zamówienia o
bejmuje usunięcie dostępnościowych barier technicznych w szkołach podstawowych w Gminie Libiąż, poprzez zapewnienie standardu dostępności:- wyposażenia sal lekcyjnych, - pomieszczeń świetlicowych,- biblioteki szkolnej,- gabinetu profilaktyki zdrowotnej, - gabinetów specjalistycznych, - przestrzeni wyciszenia. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności zakup i dostawę:1) wyposażenia, w tym regulowane stoliki i krzesła, meble do przechowywania pomocy dydaktycznych,2) wyposażenia w pomoce dydaktyczne miejsc wyciszeń oraz miejsc pracy z uczniem na poziomie podłogi,3) pomocy do komunikacji wspomagającej i alternatywnej,4) monitorów interaktywnych, podłóg interaktywnych, laptopów,5) tabliczek informacyjnych.zwane razem w dalszej części opisu przedmiotu zamówienia „sprzętem”Zamówienie dotyczy 6 szkół podstawowych w Gminie Libiąż zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ. 3. Miejsce realizacji zamówienia to: 1) Szkoła Podstawowa nr 1, ul. Szkolna 1, 32-590 Libiąż;2) Szkoła Podstawowa nr 2, Plac Zwycięstwa 2, 32-590 Libiąż;3) Szkoła Podstawowa nr 3, ul. Świętej Barbary 5, 32-590 Libiąż;4) Szkoła Podstawowa nr 4, ul. Paderewskiego 2, 32-590 Libiąż;5) Szkoła Podstawowa w Gromcu, ul. Husarska 2, 32-590 Gromiec;6) Szkoła Podstawowa w Żarkach, ul. Astronautów 3, 32-593 Żarki.4. Przedmiot zamówienia nie jest podzielony na części i obejmuje urządzenia elektroniczne, meble i inne wyposażenie oraz monitory interaktywne. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SWZ. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ i w Załączniku nr 7 do SWZ.6. Rozwiązania równoważne:Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę (Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób) oraz mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający, zgodnie z art. 99 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych.Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać oferowane produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania produktów zawarte m.in. w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, na stronach internetowych producentów.Operowanie przykładowymi nazwami, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych.W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te produkty.7. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.8. Wykonawca zobowiązany jest do:1) dostarczenia sprzętu zgodnego z opisem;2) dostarczenia sprzętu fabrycznie nowego, bez śladów użytkowania, w oryginalnych nienaruszonych opakowaniach 3) montażu i uruchomieniu sprzętu w miejscu wskazanym przez upoważnionego pracownika Zamawiającego; 4) dostawy i montażu mebli w miejscach wyznaczonych przez upoważnionego pracownika. 5) zapewnienia serwisu gwarancyjnego na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ,6) przeprowadzenia szkolenia wdrażającego.

ZP.271.5.8.2025

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00211423/01 z dnia: 2025-04-29
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-04-30 08:00
Po zmianie:
2025-05-07 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-04-30 09:00
Po zmianie:
2025-05-07 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-05-29
Po zmianie:
2025-06-05
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE WYJAŚNIENIA I ZMIANA TREŚCI SWZ ZOSTANIE OPUBLIKOWANA W TERMINIE PÓŹNIEJSZYM

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00213300/01 z dnia: 2025-04-30
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-05-07 08:00
Po zmianie:
2025-05-08 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-05-07 09:00
Po zmianie:
2025-05-08 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-06-05
Po zmianie:
2025-06-06


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2025/BZP 00220376/01 z dnia: 2025-05-07
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-05-08 08:00
Po zmianie:
2025-05-13 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-05-08 09:00
Po zmianie:
2025-05-13 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-06-06
Po zmianie:
2025-06-11
branża Komputery, informatyka, technika biurowa, Elektronika, RTV, AGD, multimedia, Wyposażenie wnętrz, Materiały papiernicze, szkolne
podbranża komputery, serwery, urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, oprogramowanie komputerowe, meble i akcesoria, sprzęt rtv, multimedia, materiały dydaktyczne
kody CPV 30213100, 30231320, 31523200, 39160000, 39162100, 48900000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: komputery, serwery , urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe , oprogramowanie komputerowe , meble i akcesoria , sprzęt rtv, multimedia , materiały dydaktyczne