Przetarg 12005806 - I. Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzeń...

   
Analizuj Zamówienie 12005806
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-11-14
przedmiot ogłoszenia
I. Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzeń loadbalancer wraz ze wsparciem. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca:1. dostarczy oraz dokona instalacji i uruchomienia oraz wdro
żenia 2 klastrów, każdy składający się maksymalnie z trzech (3) urządzeń loadbalancer, zgodnie ze specyfikacją określoną w Załączniku A do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącego Załącznik nr 11 do SWZ. Każdy dostarczony klaster musi składać się z takiej samej ilości urządzeń. Zamawiający dopuszcza oprogramowanie w modelu licencji wieczystych/subskrypcyjnym (model subskrypcyjny obejmujący okres, o którym mowa w pkt. 2.2. OPZ). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia takiego oprogramowania, które musi być objęte standardowym wsparciem producenta na okres, o którym mowa w pkt. 2.2. OPZ i być zgodne z modelami licencji, o których mowa wyżej. Zamawiający dopuszcza dostarczenie i wdrożenie maksymalnie po 3 sztuki urządzeń w każdym klastrze (Zamawiający ustanowił kryterium oceny ofert w pkt. 7.2 SWZ pod nazwą: „Liczba urządzeń pracujących w ramach klastra”, w którym maksymalną liczbę punktów uzyska Wykonawca oferujący 1 urządzenie w każdym klastrze);2. będzie świadczył usługi opieki serwisowej dostarczonych urządzeń przez okres 36 miesięcy. Opieka serwisowa będzie świadczona na zasadach określonych w pkt 8 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącego Załącznik nr 11 do SWZ;3. udzieli Zamawiającemu maksymalnie 200 godzin Konsultacji technicznych. Minimalna liczba Konsultacji technicznych, które zamierza wykorzystać Zamawiający to 20 godzin.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) został zawarty w Załączniku nr 11 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy – Załącznik nr 2 do SWZ.II. Termin wykonania dla zamówienia podstawowego:1. dostawa urządzeń w terminie do 12 tygodni od daty zawarcia Umowy, potwierdzona protokołem odbioru dostawy;2. instalacja i uruchomienie dostarczonych urządzeń w terminie do 2 tygodni od daty dokonania odbioru dostawy urządzeń;3. wdrożenie dostarczonych urządzeń w terminie do 6 tygodni od daty odbioru instalacji i uruchomienia urządzeń, potwierdzonego protokołem odbioru jakościowego;4. świadczenie usługi opieki serwisowej Wykonawcy wraz z zapewnieniem wsparcia producenta dla dostarczonych urządzeń w okresie 36 miesięcy od daty odbioru wdrożenia urządzeń potwierdzonego protokołem odbioru wdrożenia.
Część zamówienia: LOT-0001 Zakup loadbalancer’ów wraz ze wsparciem. I. Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzeń loadbalancer wraz ze wsparciem. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca:1. dostarczy oraz dokona instalacji i uruchomienia oraz wdrożenia 2 klastrów, każdy składający się maksymalnie z trzech (3) urządzeń loadbalancer, zgodnie ze specyfikacją określoną w Załączniku A do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącego Załącznik nr 11 do SWZ. Każdy dostarczony klaster musi składać się z takiej samej ilości urządzeń. Zamawiający dopuszcza oprogramowanie w modelu licencji wieczystych/subskrypcyjnym (model subskrypcyjny obejmujący okres, o którym mowa w pkt. 2.2. OPZ). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia takiego oprogramowania, które musi być objęte standardowym wsparciem producenta na okres, o którym mowa w pkt. 2.2. OPZ i być zgodne z modelami licencji, o których mowa wyżej. Zamawiający dopuszcza dostarczenie i wdrożenie maksymalnie po 3 sztuki urządzeń w każdym klastrze (Zamawiający ustanowił kryterium oceny ofert w pkt. 7.2 SWZ pod nazwą: „Liczba urządzeń pracujących w ramach klastra”, w którym maksymalną liczbę punktów uzyska Wykonawca oferujący 1 urządzenie w każdym klastrze);2. będzie świadczył usługi opieki serwisowej dostarczonych urządzeń przez okres 36 miesięcy. Opieka serwisowa będzie świadczona na zasadach określonych w pkt 8 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiącego Załącznik nr 11 do SWZ;3. udzieli Zamawiającemu maksymalnie 200 godzin Konsultacji technicznych. Minimalna liczba Konsultacji technicznych, które zamierza wykorzystać Zamawiający to 20 godzin.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) został zawarty w Załączniku nr 11 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy – Załącznik nr 2 do SWZ.II. Termin wykonania dla zamówienia podstawowego:1. dostawa urządzeń w terminie do 12 tygodni od daty zawarcia Umowy, potwierdzona protokołem odbioru dostawy;2. instalacja i uruchomienie dostarczonych urządzeń w terminie do 2 tygodni od daty dokonania odbioru dostawy urządzeń;3. wdrożenie dostarczonych urządzeń w terminie do 6 tygodni od daty odbioru instalacji i uruchomienia urządzeń, potwierdzonego protokołem odbioru jakościowego;4. świadczenie usługi opieki serwisowej Wykonawcy wraz z zapewnieniem wsparcia producenta dla dostarczonych urządzeń w okresie 36 miesięcy od daty odbioru wdrożenia urządzeń potwierdzonego protokołem odbioru wdrożenia.
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe, oprogramowanie komputerowe, serwis, naprawa, montaż sieci komputerowej
kody CPV 32424000, 32427000, 32428000, 50312300, 50312600, 72267100, 72267200, 72611000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy ,usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: urządzenia, akcesoria biurowe i komputerowe , oprogramowanie komputerowe , serwis, naprawa , montaż sieci komputerowej