Przetarg 11531368 - 1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa 15 sztuk...

   
Analizuj Zamówienie 11531368
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-10-03
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa 15 sztuk fabrycznie nowych, niskopodłogowych autobusów miejskich, napędzanych silnikiem diesla, w tym:1) 13 autobusów MAXI a) długość całkowita – od
11000 mm do 12500 mm b) szerokość całkowita – do 2550 mm bez lusterek c) wysokość całkowita – do 3300 mm (wraz z zabudową klimatyzacji)2) 2 autobusy MEGA a) długość całkowita – od 17500 mm do 18750 mm b) szerokość całkowita – do 2550 mm bez lusterek c) wysokość całkowita – do 3300 mm (wraz z zabudową klimatyzacji)2. Oferowane autobusy muszą spełniać wymagania: 1)polskich przepisów w sprawie dopuszczenia pojazdów do ruchu, zawarte w Dziale III ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2024 roku, poz. 1251) oraz odpowiadać warunkom technicznym określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 30 stycznia 2015 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2024 roku poz. 502);2)posiadać aktualne świadectwo typu homologacji wraz z załącznikami oferowanego typu pojazdu wydane przez właściwego ministra; Zamawiający wymaga, aby świadectwo homologacji spełniało wymagania regulaminu nr 107 EKG ONZ – jednolite przepisy dotyczące homologacji pojazdów kategorii M2 lub M3 w odniesieniu do ich budowy ogólnej (Dz.U.UE.L.2015.153.1 z dnia 18.06.2015r.);3)być fabrycznie nowe wyprodukowane w roku dostawy posiadać normę minimum Euro VI. 4)być przystosowane do polskich warunków klimatycznych oraz środowiskowych, a w szczególności szerokiego zakresu temperatur i wilgotności powietrza, dużego zanieczyszczenia i zapylenia powietrza występującego podczas eksploatacji;5)być odporne na działanie środków stosowanych do utrzymania przejezdności dróg w okresie zimowym, a także na działanie środków do mycia i czyszczenia pojazdów;6)posiadać powłokę lakierniczą o wytrzymałości umożliwiającej codzienne mycie przy użyciu szczotkowej myjni automatycznej; 3. Wykonawca dostarczy autobusy jednej marki, jednego typu i wersji, co oznacza, że powinny być identyczne, w szczególności pod względem konstrukcyjnym, parametrów technicznych, wyposażenia i kolorystyki.4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podał dokładny opis techniczny podzespołów (potwierdzający spełnienie warunków określonych przez Zamawiającego). 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:1)udzielił Zamawiającemu uprawnień Autoryzowanej Stacji Obsługi (ASO) do wykonywania przeglądów gwarancyjnych;a)przed upływem terminu dostawy, Wykonawca zobowiązany jest do nadania bezterminowej autoryzacji wewnętrznej Zamawiającemu do wykonywania obsług technicznych (przeglądów okresowych) oraz napraw gwarancyjnych i nieobjętych gwarancją, na podstawie odrębnej umowy serwisowej.b)naprawy i przeglądy będą odbywać się w warsztacie Zamawiającego, działającym w tym zakresie jako Autoryzowany Serwisu Obsługi (ASO).c)Zamawiający, pomimo uzyskania autoryzacji wewnętrznej Wykonawcy w zakresie ASO, zastrzega sobie prawo do wykonywania napraw gwarancyjnych lub napraw nieobjętych gwarancją w najbliższym siedzibie Zamawiającego autoryzowanym serwisie wskazanym przez Wykonawcę. 2)dostarczył wraz z autobusami narzędzia specjalistyczne do przeglądów, obsług technicznych i układów zasilania oraz klucze do nakrętek piast osi przedniej i tylnej; Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył wykaz tych narzędzi (w przypadku, gdy Zamawiający będzie w posiadaniu narzędzi zaproponowanych przez Wykonawcę, Zamawiający zastrzega możliwość dokonania wymiany tych narzędzi na inne). 3)przeszkolił, 10 pracowników Zamawiającego, w zakresie obsług i napraw gwarancyjnych oraz 10 kierowców z zakresu bezpiecznej i ergonomicznej jazdy autobusem; (Zamawiający dopuszcza możliwość przeszkolenia, przez Wykonawcę, pracowników Zamawiającego w terminie 30 dni od daty podpisania protokołu zdawczo odbiorczego);4)przeprowadził szkolenie, w zakresie elektroniki i układów zasilania, dla 4 pracowników Działu Obsługi Taboru, w każdym roku obowiązywania gwarancji na autobus; 5)wraz z autobusami dostarczył Zamawiającemu: a) dokumenty wymagane aktualnymi przepisami umożliwiające dopuszczenie autobusu do ruchu drogowego; b) dokumentację techniczną dotyczącą dostarczonych autobusów: - silnika spełniającego normę czystości spalin minimum Euro 6 na nośniku elektronicznym – pendrive; - instrukcję obsługi dla kierowców (w języku polskim) na nośniku elektronicznym – pendrive; - książkę napraw (w języku polskim) w formie elektronicznej; - katalogi części zamiennych (w języku polskim) – 2 sztuki, w formie elektronicznej (Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia, przez Wykonawcę katalogu części zamiennych w terminie 30 dni od daty podpisania protokołu zdawczo odbiorczego); - schematy instalacji elektrycznej, pneumatycznej i układu chłodzenia w języku polskim w formie elektronicznej; - dokumentację techniczno-eksploatacyjną;c) sprzęt diagnostyczny do samodzielnego wykonywania obsług w pełnym i w szczegółowym zakresie, napraw gwarancyjnych i na własne potrzeby Zamawiającego, w skład którego wchodzą: - komputer przenośny wraz z oprogramowaniem diagnostycznym silnika i układów zasilania, wraz z licencją na użytkowanie tego oprogramowania; licencja zostanie opłacona przez wykonawcę na okres dzierżawy, - komputer przenośny wraz z oprogramowaniem diagnostycznym skrzyni biegów, wraz z licencją na użytkowanie tego oprogramowania; licencja zostanie opłacona przez wykonawcę na okres dzierżawy. - komputer przenośny wraz z oprogramowaniem diagnostycznym układu elektronicznych trakcji, hamulcowego i pneumatycznego poziomowania autobusu (ECAS), wraz z licencją na użytkowanie tego oprogramowania; licencja zostanie opłacona przez wykonawcę na okres dzierżawy. - wszelkie interfejsy umożliwiające diagnostykę wyżej wymienionych układów.
Część zamówienia: LOT-0001 Dzierżawa 15 sztuk fabrycznie nowych, niskopodłogowych autobusów miejskich. 1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa 15 sztuk fabrycznie nowych, niskopodłogowych autobusów miejskich, napędzanych silnikiem diesla, w tym:1) 13 autobusów MAXIa) długość całkowita – od 11000 mm do 12500 mmb) szerokość całkowita – do 2550 mm bez lusterekc) wysokość całkowita – do 3300 mm (wraz z zabudową klimatyzacji)2) 2 autobusy MEGA a) długość całkowita – od 17500 mm do 18750 mm b) szerokość całkowita – do 2550 mm bez lusterek c) wysokość całkowita – do 3300 mm (wraz z zabudową klimatyzacji)2. Oferowane autobusy muszą spełniać wymagania: 1)polskich przepisów w sprawie dopuszczenia pojazdów do ruchu, zawarte w Dziale III ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2024 roku, poz. 1251) oraz odpowiadać warunkom technicznym określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 30 stycznia 2015 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2024 roku poz. 502);2)posiadać aktualne świadectwo typu homologacji wraz z załącznikami oferowanego typu pojazdu wydane przez właściwego ministra; Zamawiający wymaga, aby świadectwo homologacji spełniało wymagania regulaminu nr 107 EKG ONZ – jednolite przepisy dotyczące homologacji pojazdów kategorii M2 lub M3 w odniesieniu do ich budowy ogólnej (Dz.U.UE.L.2015.153.1 z dnia 18.06.2015r.); 3)być fabrycznie nowe wyprodukowane w roku dostawy posiadać normę minimum Euro VI. 4)być przystosowane do polskich warunków klimatycznych oraz środowiskowych, a w szczególności szerokiego zakresu temperatur i wilgotności powietrza, dużego zanieczyszczenia i zapylenia powietrza występującego podczas eksploatacji; 5)być odporne na działanie środków stosowanych do utrzymania przejezdności dróg w okresie zimowym, a także na działanie środków do mycia i czyszczenia pojazdów; 6)posiadać powłokę lakierniczą o wytrzymałości umożliwiającej codzienne mycie przy użyciu szczotkowej myjni automatycznej; 3. Wykonawca dostarczy autobusy jednej marki, jednego typu i wersji, co oznacza, że powinny być identyczne, w szczególności pod względem konstrukcyjnym, parametrów technicznych, wyposażenia i kolorystyki.4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podał dokładny opis techniczny podzespołów (potwierdzający spełnienie warunków określonych przez Zamawiającego). 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:1)udzielił Zamawiającemu uprawnień Autoryzowanej Stacji Obsługi (ASO) do wykonywania przeglądów gwarancyjnych;a) przed upływem terminu dostawy, Wykonawca zobowiązany jest do nadania bezterminowej autoryzacji wewnętrznej Zamawiającemu do wykonywania obsług technicznych (przeglądów okresowych) oraz napraw gwarancyjnych i nieobjętych gwarancją, na podstawie odrębnej umowy serwisowej.b)naprawy i przeglądy będą odbywać się w warsztacie Zamawiającego, działającym w tym zakresie jako Autoryzowany Serwisu Obsługi (ASO).c)Zamawiający, pomimo uzyskania autoryzacji wewnętrznej Wykonawcy w zakresie ASO, zastrzega sobie prawo do wykonywania napraw gwarancyjnych lub napraw nieobjętych gwarancją w najbliższym siedzibie Zamawiającego autoryzowanym serwisie wskazanym przez Wykonawcę. 2)dostarczył wraz z autobusami narzędzia specjalistyczne do przeglądów, obsług technicznych i układów zasilania oraz klucze do nakrętek piast osi przedniej i tylnej; Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył wykaz tych narzędzi (w przypadku, gdy Zamawiający będzie w posiadaniu narzędzi zaproponowanych przez Wykonawcę, Zamawiający zastrzega możliwość dokonania wymiany tych narzędzi na inne). 3)przeszkolił, 10 pracowników Zamawiającego, w zakresie obsług i napraw gwarancyjnych oraz 10 kierowców z zakresu bezpiecznej i ergonomicznej jazdy autobusem; (Zamawiający dopuszcza możliwość przeszkolenia, przez Wykonawcę, pracowników Zamawiającego w terminie 30 dni od daty podpisania protokołu zdawczo odbiorczego);4)przeprowadził szkolenie, w zakresie elektroniki i układów zasilania, dla 4 pracowników Działu Obsługi Taboru, w każdym roku obowiązywania gwarancji na autobus; 5)wraz z autobusami dostarczył Zamawiającemu: a) dokumenty wymagane aktualnymi przepisami umożliwiające dopuszczenie autobusu do ruchu drogowego; b) dokumentację techniczną dotyczącą dostarczonych autobusów: - silnika spełniającego normę czystości spalin minimum Euro 6 na nośniku elektronicznym – pendrive; - instrukcję obsługi dla kierowców (w języku polskim) na nośniku elektronicznym – pendrive; - książkę napraw (w języku polskim) w formie elektronicznej; - katalogi części zamiennych (w języku polskim) – 2 sztuki, w formie elektronicznej (Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia, przez Wykonawcę katalogu części zamiennych w terminie 30 dni od daty podpisania protokołu zdawczo odbiorczego); - schematy instalacji elektrycznej, pneumatycznej i układu chłodzenia w języku polskim w formie elektronicznej; - dokumentację techniczno-eksploatacyjną;c) sprzęt diagnostyczny do samodzielnego wykonywania obsług w pełnym i w szczegółowym zakresie, napraw gwarancyjnych i na własne potrzeby Zamawiającego, w skład którego wchodzą: - komputer przenośny wraz z oprogramowaniem diagnostycznym silnika i układów zasilania, wraz z licencją na użytkowanie tego oprogramowania; licencja zostanie opłacona przez wykonawcę na okres dzierżawy, - komputer przenośny wraz z oprogramowaniem diagnostycznym skrzyni biegów, wraz z licencją na użytkowanie tego oprogramowania; licencja zostanie opłacona przez wykonawcę na okres dzierżwy. - komputer przenośny wraz z oprogramowaniem diagnostycznym układu elektronicznych trakcji, hamulcowego i pneumatycznego poziomowania autobusu (ECAS), wraz z licencją na użytkowanie tego oprogramowania; licencja zostanie opłacona przez wykonawcę na okres dzierżawy. - wszelkie interfejsy umożliwiające diagnostykę wyżej wymienionych układów.

NO.2210.07.2025.JP
branża Motoryzacja
podbranża autobusy, autokary
kody CPV 34121100, 34121400
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy ,usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: autobusy, autokary