Przetarg 11573861 - 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 nowych,...
Analizuj | Zamówienie 11573861 |
---|---|
źródło | Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED) |
data publikacji | 2025-10-20 |
przedmiot ogłoszenia | 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 nowych, nieeksploatowanych, całkowicie niskopodłogowych/niskowejściowych jednoczłonowych autobusów EV, klasy MINI i MIDI, wyprodukowanych w 2025 roku przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych wraz z dodatkowym wyposażeniem, przeznaczonych do regularnej komunikacji miejskiej wraz z infrastrukturą ładowania, stanowiących element rodziny autobusów miejskich o wysokim stopniu unifikacji, jednego producenta (marki).2. Zakres zamówienia obejmuje:- dostawę 1 szt. fabrycznie nowego autobusu miejskiego o napędzie elektrycznym, jednej marki klasy MINI o długości 7,5 – 8,8 [m], szerokości i wysokości całkowitej zgodnej z warunkami dopuszczenia do ruchu. Autobus musi posiadać co najmniej 45 miejsc, z tego co najmniej 15 miejsc siedzących, co najmniej 6 dostępnych z poziomu niskiej podłogi i co najmniej 1 miejsce wyznaczone dla wózka inwalidzkiego wraz z urządzeniem podtrzymującym oraz miejsce wyznaczone na wózek dziecięcy wraz z oparciem i podporą;- dostawę 2 szt. fabrycznie nowych autobusów miejskich o napędzie elektrycznym, jednej marki klasy MIDI o długości 9,00 – 10,80 [m], szerokości i wysokości całkowitej zgodnej z warunkami dopuszczenia do ruchu. Autobus musi posiadać co najmniej 65 miejsc, z tego co najmniej 22 miejsca siedzące, co najmniej 6 dostępnych z poziomu niskiej podłogi i co najmniej 1 miejsce wyznaczone dla wózka inwalidzkiego wraz z urządzeniem podtrzymującym oraz miejsce wyznaczone na wózek dziecięcy wraz z oparciem i podporą.Pojazdy muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdu oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2024 r. poz. 502, z późniejszymi zmianami).Wykonawca zobowiązany jest:- przeprowadzić szkolenie dla 10 kierowców i 6 mechaników,- udzielić gwarancji na warunkach określonych przez Zamawiającego,- udzielić licencji na oprogramowanie dostarczonego wyposażenia lub wydanego wraz z przedmiotem dostawy,- udzielić pomocy serwisowej na warunkach określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz w umowie.2. W zakres zamówienia wchodzi również:dostawa 2 mobilnych ładowarek dwustanowiskowych typu plug-in. Każda ładowarka musi umożliwić ładowanie autobusu (magazynów energii) mocą 40-80 kW, w zależności od ilości ładowanych pojazdów przez ładowarkę. Rozpoczęcie procesu ładowania autobusu następować musi automatycznie tj. po uprzednim uruchomieniu ładowarki Plug-in oraz podłączeniu do gniazda autobusu przewodu ładowarki Plug-in, zakończonego wtykiem systemu CCS, Type 2. Ładowarki muszą posiadać kontrolkę sygnalizującą proces ładowania energii, kontrolkę wystąpienia awarii oraz wbudowany na panelu przycisk umożliwiający zakończenie ładowania w dowolnym momencie. Ładowarki musza być przystosowane do pracy ciągłej 24h/dobę, 7 dni w tygodniu, z wyjątkiem czasu niezbędnego na wykonanie czynności serwisowych. Ładowarka plug-in musi posiadać zabezpieczenie przed jej użyciem przez osoby nieuprawnione, np. stacyjka na klucz – rozwiązanie zalecane, kod numeryczny lub inne skuteczne rozwiązanie.Ładowarki plug-in będą eksploatowane na terenie zajezdni autobusowej bez zadaszenia, co oznacza, że ładowarki Plug-in muszą być odporne na zmienne warunki atmosferyczne (warunki otoczenia), charakterystyczne dla miejsca eksploatacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – parametry techniczne i wyposażenie został określony w załączniku nr 4 do SWZ stanowiący integralną część niniejszej specyfikacji warunków zamówienia. Część zamówienia: LOT-0001 Dostawa 3 autobusów elektrycznych wraz z infrastrukturą ładowania, na potrzeby transportu publicznego w mieście Inowrocławiu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 nowych, nieeksploatowanych, całkowicie niskopodłogowych/niskowejściowych jednoczłonowych autobusów EV, klasy MINI i MIDI, wyprodukowanych w 2025 roku przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych wraz z dodatkowym wyposażeniem, przeznaczonych do regularnej komunikacji miejskiej wraz z infrastrukturą ładowania, stanowiących element rodziny autobusów miejskich o wysokim stopniu unifikacji, jednego producenta (marki).2. Zakres zamówienia obejmuje:- dostawę 1 szt. fabrycznie nowego autobusu miejskiego o napędzie elektrycznym, jednej marki klasy MINI o długości 7,5 – 8,8 [m], szerokości i wysokości całkowitej zgodnej z warunkami dopuszczenia do ruchu. Autobus musi posiadać co najmniej 45 miejsc, z tego co najmniej 15 miejsc siedzących, co najmniej 6 dostępnych z poziomu niskiej podłogi i co najmniej 1 miejsce wyznaczone dla wózka inwalidzkiego wraz z urządzeniem podtrzymującym oraz miejsce wyznaczone na wózek dziecięcy wraz z oparciem i podporą;- dostawę 2 szt. fabrycznie nowych autobusów miejskich o napędzie elektrycznym, jednej marki klasy MIDI o długości 9,00 – 10,80 [m], szerokości i wysokości całkowitej zgodnej z warunkami dopuszczenia do ruchu. Autobus musi posiadać co najmniej 65 miejsc, z tego co najmniej 22 miejsca siedzące, co najmniej 6 dostępnych z poziomu niskiej podłogi i co najmniej 1 miejsce wyznaczone dla wózka inwalidzkiego wraz z urządzeniem podtrzymującym oraz miejsce wyznaczone na wózek dziecięcy wraz z oparciem i podporą.Pojazdy muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdu oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2024 r. poz. 502, z późniejszymi zmianami).Wykonawca zobowiązany jest:- przeprowadzić szkolenie dla 10 kierowców i 6 mechaników,- udzielić gwarancji na warunkach określonych przez Zamawiającego,- udzielić licencji na oprogramowanie dostarczonego wyposażenia lub wydanego wraz z przedmiotem dostawy,- udzielić pomocy serwisowej na warunkach określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz w umowie.2. W zakres zamówienia wchodzi również:dostawa 2 mobilnych ładowarek dwustanowiskowych typu plug-in. Każda ładowarka musi umożliwić ładowanie autobusu (magazynów energii) mocą 40-80 kW, w zależności od ilości ładowanych pojazdów przez ładowarkę. Rozpoczęcie procesu ładowania autobusu następować musi automatycznie tj. po uprzednim uruchomieniu ładowarki Plug-in oraz podłączeniu do gniazda autobusu przewodu ładowarki Plug-in, zakończonego wtykiem systemu CCS, Type 2. Ładowarki muszą posiadać kontrolkę sygnalizującą proces ładowania energii, kontrolkę wystąpienia awarii oraz wbudowany na panelu przycisk umożliwiający zakończenie ładowania w dowolnym momencie. Ładowarki musza być przystosowane do pracy ciągłej 24h/dobę, 7 dni w tygodniu, z wyjątkiem czasu niezbędnego na wykonanie czynności serwisowych. Ładowarka plug-in musi posiadać zabezpieczenie przed jej użyciem przez osoby nieuprawnione, np. stacyjka na klucz – rozwiązanie zalecane, kod numeryczny lub inne skuteczne rozwiązanie.Ładowarki plug-in będą eksploatowane na terenie zajezdni autobusowej bez zadaszenia, co oznacza, że ładowarki Plug-in muszą być odporne na zmienne warunki atmosferyczne (warunki otoczenia), charakterystyczne dla miejsca eksploatacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – parametry techniczne i wyposażenie został określony w załączniku nr 4 do SWZ stanowiący integralną część niniejszej specyfikacji warunków zamówienia. |
branża | Motoryzacja |
podbranża | autobusy, autokary |
kody CPV | 34121400 |
forma | przetarg nieograniczony |
typ ogłoszenia | dostawy |
kraj realizacji | Polska |
województwo realizacji | Kujawsko-Pomorskie |
kraj organizatora | Polska |
województwo organizatora | Kujawsko-Pomorskie |