Przetarg 11502817 - 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych...
Analizuj | (zakończone) | Zamówienie 11502817
---|---|
źródło | Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED) |
data publikacji | 2025-09-19 |
przedmiot ogłoszenia | 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych autobusów miejskich, niskopodłogowych, w tym:• 1 autobusu z napędem elekt rycznym o długości od 5000 mm do 8100 mm – część pierwsza zamówienia,• 1 autobusu z napędem elektrycznym o długości od 7000 mm do 9000 mm – część druga zamówienia,• 1 autobusu z napędem elektrycznym o długości od 9100 mm do 11000 mm - część trzecia zamówienia,• 1 autobusu z napędem elektrycznym o długości od 11000 mm do 13000 mm – część czwarta zamówienia,w ramach Projektu pn.: „Zakup taboru autobusowego w Gminie Zawiercie” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027.2. Zamawiający podzielił zamówienie na części zgodnie z opisem wskazanym w pkt 1 i dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części zamówienia. Część zamówienia: LOT-0001 Część 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 autobusu z napędem elektrycznym o długości od 5000 mm do 8100 mm – część pierwsza zamówienia.Oferowany autobus nie może być prototypem oraz musi być fabrycznie nowy, to znaczy wyprodukowany nie wcześniej niż 9 miesięcy przed terminem dostawy, nieużywany do celów prezentacyjnych, testowych i podobnych, nierejestrowany, z przebiegiem nie większym niż 2000 km. Autobus stanowiący przedmiot zamówienia musi:a) być dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym być dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z opisanymi wymaganiami technicznymi,b) tabor autobusowy będzie uwzględniać wymogi i dobre praktyki określone w Załączniku nr 2. Standardy dostępności dla polityki spójności 2021-2027 w Wytycznych dotyczących realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027;c) zakupiony tabor będzie uwzględniał kwestie bezpieczeństwa, w szczególności na rzecz niezmotoryzowanych uczestników ruchu (w tym kobiet). W taborze zostaną zastosowane rozwiązania wspomagające kierowcę w ochronie pieszych i rowerzystów (w tym kobiet), np. systemy ostrzegania o kolizji;d) rozwiązania wynikające ze standardu GSR2- system monitorowania ciśnienia i temperatury w oponach , - asystent skrętu w prawo , - asystent pasa środkowego , - system monitorowania zachowania kierowcy,- aktywny tempomat sprzężony z układem hamulcowym ,oraz inne systemy bezpieczeństwa autobusu wymagane przepisami w momencie rejestracji pojazdu.Autobus z napędem elektrycznym musi być pojazdem elektrycznym w rozumieniu art. 2 pkt 12 Ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, (Dz. U. z 2019 r. poz. 1124), musi być napędzany wyłącznie silnikiem elektrycznym, umieszczonym w podwoziu i współpracującym za pośrednictwem wału napędowego z mostem napędowym lub silnikami elektrycznymi umieszczonymi bezpośrednio w piastach mostu napędowego lub też w moście napędowym. Zamontowany w autobusie napęd elektryczny musi umożliwiać trakcję jazdy nie gorszą od trakcji autobusu wyposażonego w klasyczny układ napędowy Diesla. Elektryczny układ napędowy autobusu musi być zasilany wyłącznie z zabudowanego w autobusie magazynu energii elektrycznej, (służącego do magazynowania energii elektrycznej) wymagającego okresowego doładowywania z ładowarek przewodowych typu PLUG –IN. Całość napędu elektrycznego musi być zarządzana przez elektroniczny system zapewniający optymalne wykorzystanie energii elektrycznej gwarantując tym samym możliwie jak największe przebiegi autobusu i optymalne dla ruchu miejskiego osiągi. Część zamówienia: LOT-0002 Część 2 Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 autobusu z napędem elektrycznym o długości od 7000 mm do 9000 mm – część druga zamówienia.Oferowany autobus nie może być prototypem oraz musi być fabrycznie nowy, to znaczy wyprodukowany nie wcześniej niż 9 miesięcy przed terminem dostawy, nieużywany do celów prezentacyjnych, testowych i podobnych, nierejestrowany, z przebiegiem nie większym niż 2000 km. Autobus stanowiący przedmiot zamówienia musi:a) być dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym być dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z opisanymi wymaganiami technicznymi,b) tabor autobusowy będzie uwzględniać wymogi i dobre praktyki określone w Załączniku nr 2. Standardy dostępności dla polityki spójności 2021-2027 w Wytycznych dotyczących realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027;c) zakupiony tabor będzie uwzględniał kwestie bezpieczeństwa, w szczególności na rzecz niezmotoryzowanych uczestników ruchu (w tym kobiet). W taborze zostaną zastosowane rozwiązania wspomagające kierowcę w ochronie pieszych i rowerzystów (w tym kobiet), np. systemy ostrzegania o kolizji;d) rozwiązania wynikające ze standardu GSR2- system monitorowania ciśnienia i temperatury w oponach , - asystent skrętu w prawo , - asystent pasa środkowego , - system monitorowania zachowania kierowcy,- aktywny tempomat sprzężony z układem hamulcowym ,oraz inne systemy bezpieczeństwa autobusu wymagane przepisami w momencie rejestracji pojazdu . Autobus z napędem elektrycznym musi być pojazdem elektrycznym w rozumieniu art. 2 pkt 12 Ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, (Dz. U. z 2019 r. poz. 1124), musi być napędzany wyłącznie silnikiem elektrycznym, umieszczonym w podwoziu i współpracującym za pośrednictwem wału napędowego z mostem napędowym lub silnikami elektrycznymi umieszczonymi bezpośrednio w piastach mostu napędowego lub też w moście napędowym. Zamontowany w autobusie napęd elektryczny musi umożliwiać trakcję jazdy nie gorszą od trakcji autobusu wyposażonego w klasyczny układ napędowy Diesla. Elektryczny układ napędowy autobusu musi być zasilany wyłącznie z zabudowanego w autobusie magazynu energii elektrycznej, (służącego do magazynowania energii elektrycznej) wymagającego okresowego doładowywania z ładowarek przewodowych typu PLUG –IN. Całość napędu elektrycznego musi być zarządzana przez elektroniczny system zapewniający optymalne wykorzystanie energii elektrycznej gwarantując tym samym możliwie jak największe przebiegi autobusu i optymalne dla ruchu miejskiego osiągi. Część zamówienia: LOT-0003 Część 3 Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 autobusu z napędem elektrycznym o długości od 9100 mm do 11000 mm – część trzecia zamówienia.Oferowany autobus nie może być prototypem oraz musi być fabrycznie nowy, to znaczy wyprodukowany nie wcześniej niż 9 miesięcy przed terminem dostawy, nieużywany do celów prezentacyjnych, testowych i podobnych, nierejestrowany, z przebiegiem nie większym niż 2000 km. Autobus stanowiący przedmiot zamówienia musi:a) być dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym być dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z opisanymi wymaganiami technicznymi,b) tabor autobusowy będzie uwzględniać wymogi i dobre praktyki określone w Załączniku nr 2. Standardy dostępności dla polityki spójności 2021-2027 w Wytycznych dotyczących realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027;c) zakupiony tabor będzie uwzględniał kwestie bezpieczeństwa, w szczególności na rzecz niezmotoryzowanych uczestników ruchu (w tym kobiet). W taborze zostaną zastosowane rozwiązania wspomagające kierowcę w ochronie pieszych i rowerzystów (w tym kobiet), np. systemy ostrzegania o kolizji;d) rozwiązania wynikające ze standardu GSR2- system monitorowania ciśnienia i temperatury w oponach , - asystent skrętu w prawo , - asystent pasa środkowego , - system monitorowania zachowania kierowcy,- aktywny tempomat sprzężony z układem hamulcowym ,oraz inne systemy bezpieczeństwa autobusu wymagane przepisami w momencie rejestracji pojazdu . Autobus z napędem elektrycznym musi być pojazdem elektrycznym w rozumieniu art. 2 pkt 12 Ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, (Dz. U. z 2019 r. poz. 1124), musi być napędzany wyłącznie silnikiem elektrycznym, umieszczonym w podwoziu i współpracującym za pośrednictwem wału napędowego z mostem napędowym lub silnikami elektrycznymi umieszczonymi bezpośrednio w piastach mostu napędowego lub też w moście napędowym. Zamontowany w autobusie napęd elektryczny musi umożliwiać trakcję jazdy nie gorszą od trakcji autobusu wyposażonego w klasyczny układ napędowy Diesla. Elektryczny układ napędowy autobusu musi być zasilany wyłącznie z zabudowanego w autobusie magazynu energii elektrycznej, (służącego do magazynowania energii elektrycznej) wymagającego okresowego doładowywania z ładowarek przewodowych typu PLUG –IN lub ładowarek stacjonarnych typu pantografowego. Całość napędu elektrycznego musi być zarządzana przez elektroniczny system zapewniający optymalne wykorzystanie energii elektrycznej gwarantując tym samym możliwie jak największe przebiegi autobusu i optymalne dla ruchu miejskiego osiągi. Część zamówienia: LOT-0004 Część 4 Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 autobusu z napędem elektrycznym o długości od 11000 mm do 13000 mm – część czwarta zamówienia.Oferowany autobus nie może być prototypem oraz musi być fabrycznie nowy, to znaczy wyprodukowany nie wcześniej niż 9 miesięcy przed terminem dostawy, nieużywany do celów prezentacyjnych, testowych i podobnych, nierejestrowany, z przebiegiem nie większym niż 2000 km. Autobus stanowiący przedmiot zamówienia musi:a) być dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym być dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z opisanymi wymaganiami technicznymi,b) tabor autobusowy będzie uwzględniać wymogi i dobre praktyki określone w Załączniku nr 2. Standardy dostępności dla polityki spójności 2021-2027 w Wytycznych dotyczących realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027;c) zakupiony tabor będzie uwzględniał kwestie bezpieczeństwa, w szczególności na rzecz niezmotoryzowanych uczestników ruchu (w tym kobiet). W taborze zostaną zastosowane rozwiązania wspomagające kierowcę w ochronie pieszych i rowerzystów (w tym kobiet), np. systemy ostrzegania o kolizji;d) rozwiązania wynikające ze standardu GSR2- system monitorowania ciśnienia i temperatury w oponach , - asystent skrętu w prawo , - asystent pasa środkowego , - system monitorowania zachowania kierowcy,- aktywny tempomat sprzężony z układem hamulcowym ,oraz inne systemy bezpieczeństwa autobusu wymagane przepisami w momencie rejestracji pojazdu . Autobus z napędem elektrycznym musi być pojazdem elektrycznym w rozumieniu art. 2 pkt 12 Ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, (Dz. U. z 2019 r. poz. 1124), musi być napędzany wyłącznie silnikiem elektrycznym, umieszczonym w podwoziu i współpracującym za pośrednictwem wału napędowego z mostem napędowym lub silnikami elektrycznymi umieszczonymi bezpośrednio w piastach mostu napędowego lub też w moście napędowym. Zamontowany w autobusie napęd elektryczny musi umożliwiać trakcję jazdy nie gorszą od trakcji autobusu wyposażonego w klasyczny układ napędowy Diesla. Elektryczny układ napędowy autobusu musi być zasilany wyłącznie z zabudowanego w autobusie magazynu energii elektrycznej, (służącego do magazynowania energii elektrycznej) wymagającego okresowego doładowywania z ładowarek przewodowych typu PLUG –IN i ładowarek stacjonarnych typu pantografowego. Całość napędu elektrycznego musi być zarządzana przez elektroniczny system zapewniający optymalne wykorzystanie energii elektrycznej gwarantując tym samym możliwie jak największe przebiegi autobusu i optymalne dla ruchu miejskiego osiągi. |
branża | Motoryzacja |
podbranża | autobusy, autokary |
kody CPV | 34121400, 34144910 |
forma | przetarg nieograniczony |
typ ogłoszenia | dostawy |
kraj realizacji | Polska |
województwo realizacji | śląskie |
kraj organizatora | Polska |
województwo organizatora | śląskie |