Przetarg 11505869 - 1. Przedmiotem zamówienia budowa nowej siedziby KPP w...

   
Analizuj Zamówienie 11505869
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-09-22
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia budowa nowej siedziby KPP w Trzebnicy na dz. Nr 35/96 AM-38 obręb Trzebnica wraz z budową budynków pomocniczych i zagospodarowaniem terenu.2. Przedmiot zam. został
opisany poprzez dokumenty stanowiące załączniki do SWZ:- dokumentację projektową,- przedmiary,- STWiORB,- wytyczne dla PDOZ- dodatkowe informacje dla Wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia – załącznik nr 9 do SWZ,- projektowane postanowienia umowy.Zam. załącza również wydane pozwolenia na budowę. 3. Zamówienie stanowi jedną część. Zam. nie dopuszcza składania ofert częściowych z uwagi na technologię wykonania robót oraz zabezpieczenia elementów wykonanych. Nieuzasadnione jest dzielenie inwestycji na etapy niestanowiące ciągłości czasowej i technologicznej, a z uwagi na odpowiedzialność gwarancyjną i rękojmię za wykonane elementy wskazane jest wyłonienie generalnego wykonawcy na realizację całości inwestycji.4. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. W odniesieniu do war. określ. w art. 100 ustawy Pzp dot. dostępności dla osób niepełnosprawnych, Zam. informuje, że opis przedmiotu zamówienia uwzględnia dostosowanie budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych.5. Inform. dotycząca wymagań w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy. Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy ( tj. Dz.U.2025 r. poz. 277 z póżn. zm.) lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, przy realizacji zamówienia, osób wykonujących czynności fizyczne bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych na cały okres realizacji zamówienia, w tym operatorów sprzętu. Wyłączeniu podlegają osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu PrBud oraz osoby wykonujące czynności pomiarów i uruchomienia urządzeń i instalacji, dostaw towarów, usług transportu załadunku i rozładunku.Zatrudnienie wskazanych osób musi nastąpić przed dniem rozpoczęcia wykonywania przez te osoby czynności w ramach realizacji Umowy - najpóźniej w dniu rozpoczęcia wykonywania czynności przez daną osobę.Zobowiązanie do zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę dotyczy również osób faktycznie zaangażowanych w realizację przedmiotu zamówienia u podwykonawców.Sposób weryfikacji zatrudnienia oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań opisano w Projektowanych postanowień umowy - §13 i §27.6. Dop. udziału podwykonawców: Wyk. może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zam. nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zam.y wymaga wskazania przez Wyk. tych części zam., których wykonanie zamierza powierzyć podwyk. oraz podania proponowanych firm podwykonawców (część II sekcja D JEDZ) – o ile są mu wiadome na tym etapie.Zam., wymaga, aby umowa o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo zawierała co najmniej postanowienia określ. w § 11 PPU oraz wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez osoby wykonujące czynności – odpowiednio do postanowień Rozdział V pkt 5 SWZ.Jeżeli podwyk. nie będzie podmiotem, na którego zasoby powołuje się Wyk. w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - Zam. nie będzie badał, czy nie zachodzą wobec tego podwykonawcy podstawy wykluczenia z niniejszego postępowania. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwyk. dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wyk. powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postęp., Wyk. jest obowiązany wykazać Zam., że proponowany inny podwykonawca lub Wyk.a samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wyk. powoływał się w trakcie postęp. o udziel. zam. Zamawiający nie wymaga składania przedmiotowych środków dowodowych.7. Klauzula informacyjna RODO - Rozdział II SWZ.8. Zam. przewiduje zastosowanie procedury z art. 139 ustawy Pzp, tzw. „procedury odwróconej”, tzn. Zam. może najpierw dokonać badania i oceny ofert, a następnie dokonać kwalifikacji podmiotowej Wyk., którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu. 9. Inf.dot. postępowania:- Zam. nie dopuszcza składania ofert wariantowych.- Postęp. nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej.- Zam. nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp.- Zam. przewiduje możliwość odbycia fakultatywnej wizji lokalnej terenu, na którym będzie zlokalizowana KPP w Trzebnicy (Trzebnica, dz. Nr 35/96 AM-38 Obręb Trzebnica) jednocześnie informując, że przeprowadzenie wizji lokalnej nie jest obowiązkowe, tzn. że oferta Wyk., który nie odbędzie wizji lokalnej nie zostanie odrzucona z postęp. na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp. Odbycie fakultatywnej wizji lokalnej nie wymaga obecności przedstawiciela Zam. Zamawiający nie wymaga sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.- Zam. nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.- Zam. nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.- Zam. nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zam. wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.- Zam. przewiduje możliwość udzielania zaliczek na poczet wyk. zam., zgodnie z zasadami opisanymi w §8 PPPU.10. Zgodnie z art. 257 ustawy Pzp, Zam. informuje, że przewiduje unieważnienie postęp. o udziel. zam., jeżeli środki publiczne, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną mu przyznane.11. Termin związania ofertą upływa dnia 21.01.2026 r.
Część zamówienia: LOT-0001 Budowa nowej siedziby Komendy Powiatowej Policji w Trzebnicy. 1. Termin wykonania zamówienia: do 24 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy. Zmiana terminu wykonania zamówienia dopuszczalna jest w przypadkach określonych w §24 Projektowanych postanowień umowy.2. Dopuszczalne zmiany umowy - art. 454-455 Pzp oraz wskazanym w §6 ust. 8 PPU i §24 PPU (zał. nr 10 do SWZ).3. Zam. wymaga wniesienia wadium - wysokość wadium wynosi: 593 000,00 zł. Zasady dotyczące wnoszenia wadium, jego zwrotu i zatrzymania opisano w Rozdz. XIII SWZ.4. O udziel. zam. mogą ubiegać się Wyk., którzy nie podlegają wykl. na podstawie art. 108 ust. 1 Pzp, z zastrzeż. art. 110 ust. 2 Pzp. W celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu do oferty należy załączyć wypełnione i podpisane oświadczenie - zał. nr 13 do SWZ oraz podpisany JEDZ (zał. nr 12 do SWZ) wypełniony w następ. zakresie:- wskazane niewykreślone pola w cz. II - wskazane niewykreślone pola w cz. III - w cz. IV należy wypełnić tylko pole alfa (ogólne oświad. dotyczące wszystkich kryteriów kwalifikacji)- cz. VI oświadczenia końcowe (należy wypełnić wykropkowane pola oraz podpisać kwalifik. podpisem elektron.).5. O udzielenie zam. mogą ubiegać się Wyk., którzy spełniają warunki udziału w postęp. dot. posiadania zdolności technicznej lub zawodowej (tj. niezbędne wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i doświad. osób skierowanych do realizacji zam., a także doświad. i potencjał techniczny wyk., którymi musi on dysponować w trakcie realizacji zamówienia).5.1. Opis warunków udziału w postępowaniu:1)Wyk. spełni warunek zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że w okresie 5 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, należycie wykonał min. 2 roboty polegające na budowie lub przebudowie obiektów użyteczności publicznej w rozumieniu przepisów § 3 pkt 6 Rozp. Min. Infrastruktury z .12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, w zakresie których Wyk. realizował roboty ogólnobudowlane, instalacyjne elektryczne i niskoprądowe oraz instalacyjne sanitarne, o wartości co najmniej 35 000 000,00 zł brutto każda robota (wartość całościowa każdej z dwóch wymaganych do wykazania robót). 2)Wyk. spełni warunek zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zam. tj. - kierownikiem budowy posiadającym kwalifikacje zawodowe – uprawnienia konstrukcyjno-budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawniające do kierowania i nadzorowania robót budowlanych bez ograniczeń, posiadającym min. 5 letnie doświad. jako kierownik budowy, w tym min. dwukrotne pełnienie funkcji kierownika budowy przy realizacji budowy lub przebudowy obiektów użyteczności publicznej (w rozumieniu §3 pkt 6 Rozp. Min. Infrastruktury z dn. 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie) o pow. użytkowej min. 3000,0 m2 oraz kubaturze min. 9000,0 m3.- kierownikiem robót posiadającym kwalifikacje zawodowe – uprawnienia w specjalności konstruk.-budow., do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, oraz posiadającym min. 3 letnie doświadczenie jako kierownik robót/budowy,- kierownikiem robót posiadającym kwalifikacje zawodowe – uprawnienia w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, oraz posiadającym min. 3 letnie doświadczenie jako kierownik robót/budowy,- kierownikiem robót posiadającym kwalifikacje zawodowe – uprawnienia w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, oraz posiadającym min. 3 letnie doświadczenie jako kierownik robót/budowy,Zam. dopuszcza pełnienie opisanych funkcji przez jedną osobę, o ile posiadane przez nią uprawnienia będą obejmowały wymagane specjalności. Ilekroć Zam. wymaga określonych uprawnień budowlanych, rozumie przez to uprawnienia budowlane, zapewniające prawo do wykonywania na terenie RP zawodu inżyniera budownictwa, wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy Prawo budowlane oraz odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obow. przepisów prawa lub odpowiadające im uprawnienia nabyte w innych niż RP państwach członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub w państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o EOG, które zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j Dz. U. z 2023 r. poz. 334). 5.2.Zam. nie określa warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt. 1-3 ustawy PZP.Podmiotowe środki dowodowe wymagane w celu potwierdzenia spełniania war. udz. w postęp. opisano w polu BT-300 LOT (informacje dodatkowe).


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie nr: TED.00626214-2025 z dnia: 2025-09-25
10. Zmiana Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana : 617788-2025 Główny powód zmiany : Korekta nabywcy Opis : Zmianie ulega warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej w zakresie wartości wykonanych robót potwierdzających doświadczenie Wykonawcy. 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0001 Opis zmian : Zmianie ulega warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej w zakresie wartości wykonanych robót potwierdzających doświadczenie Wykonawcy.Po wprowadzeniu zmiany warunek udziału w postępowaniu otrzymuje brzmienie:1)Wyk. spełni warunek zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że w okresie 5 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, należycie wykonał min. 2 roboty polegające na budowie lub przebudowie obiektów użyteczności publicznej w rozumieniu przepisów § 3 pkt 6 Rozp. Min. Infrastruktury z .12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, w zakresie których Wyk. realizował roboty ogólnobudowlane, instalacyjne elektryczne i niskoprądowe oraz instalacyjne sanitarne, o wartości co najmniej 30 000 000,00 zł brutto każda robota (wartość całościowa każdej z dwóch wymaganych do wykazania robót). 10.x. Termin składania ofert Po zmianie: 2025-10-24 09:00


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie nr: TED.00671897-2025 z dnia: 2025-10-13
10. Zmiana Poprzednia wersja ogłoszenia, która jest zmieniana : 626214-2025 Główny powód zmiany : Korekta nabywcy Opis : Zmianie ulega termin składania i otwarcia ofert oraz termin związania ofertą. 10.1 Zmiana Identyfikator sekcji : LOT-0001 Opis zmian : W związku z licznymi wnioskami o wyjaśnienie i zmianę treści SWZ, Zamawiający zmienia termin składania i otwarcia ofert oraz termin związania ofertą wskazany w:- Rozdziale XV pkt 1 SWZ, Rozdziale XVI pkt 2 SWZ, Rozdziale XVII pkt 1 SWZ.- Sekcji 5.1.12) i Sekcji 2.1) Ogłoszenia o zamówieniu.Termin składania ofert zostaje wyznaczony do dnia 06.11.2025 r., do godz. 9.00Termin otwarcia ofert: 06.11.2025 r., godz. 9.05Termin związania ofertą 03.02.2026 r. 10.x. Termin składania ofert Po zmianie: 2025-11-06 09:00
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty użyteczności publicznej
kody CPV 45000000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty użyteczności publicznej