Zlecenie - 1. Opracowanie strategii komunikacji marketingowej,...

   
Analizuj Zamówienie 3044282 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2013-12-06
przedmiot zlecenia
1. Opracowanie strategii komunikacji marketingowej, zawierającej określenie:
- najważniejszych charakterystyk grupy docelowej,
-
docelowego wizerunku firmy,
- planu działań promocyjnych (kanały komunikacji, techniki, harmonogram, szacunkowe koszty związane z wdrożeniem).
2. Stworzenie projektów wdrożeniowych materiałów z zakresu identyfikacji wizualnej firmy, zgodnej z założoną strategią komunikacji marketingowej, obejmujących w szczególności:
- projekt logo,
- określenie zasad jego stosowania,
- przykładowe projekty jego aplikacji na materiałach reklamowych.
3. Stworzenie projektów materiałów reklamowych firmy, zgodnych ze strategią komunikacji marketingowej oraz projektem SI W firmy, obejmujące w szczególności:
- koncepcje kreatywne reklam,
- projekt strony internetowej,
- projekt komunikacji w mediach społecznościowych,
- koncepcje kreatywne innowacyjnych technik komunikacji marketingowej (np. z zakresu ambient media, active advertising).
branża Usługi reklamowe
podbranża loga i znaki graficzne, akcje promocyjne, reklamy
forma zamówienie inne
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Warmińsko-Mazurskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Warmińsko-Mazurskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: loga i znaki graficzne, akcje promocyjne, reklamy