Przetarg 12114418 - 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie spójnej...

   
Analizuj Zamówienie 12114418
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-11-21
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie spójnej koncepcji prowadzenia kampanii promocyjno-informacyjnej programu edukacyjno-promocyjnego o akronimie EDU-FISH (zwanej dalej „Programem”) or
az przeprowadzenie według tej koncepcji kampanii promocyjno-informacyjnej na rzecz Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie (lider), Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, Zespołu Szkół im. Prof. M. Siły-Nowickiego w Sierakowie oraz Gminy Sieraków (zwanych dalej „Partnerami Programu”) w celu osiągnięcia celów Programu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi Załącznik nr 2 SWZ. Zamówienie będzie realizowane na warunkach określonych w Projektowanych postanowieniach Umowy (Wzór Umowy), stanowiących Załącznik nr 11 SWZ.
Część zamówienia: LOT-0001 Opracowanie koncepcji prowadzenia kampanii promocyjno-informacyjnej programu o akronimie EDU-FISH oraz jej przeprowadzenie 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie spójnej koncepcji prowadzenia kampanii promocyjno-informacyjnej programu edukacyjno-promocyjnego o akronimie EDUFISH (zwanej dalej „Programem”) oraz przeprowadzenie według tej koncepcji kampanii promocyjno-informacyjnej jak wyżej (zwanej dalej „Kampanią”) na rzecz Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie (lider), Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, Zespołu Szkół im. Prof. M. Siły-Nowickiego w Sierakowie oraz Gminy Sieraków (zwanych dalej „Partnerami Programu”) w celu osiągnięcia celów Programu. 2. Oprócz przygotowania koncepcji, o której mowa w ust. 1 powyżej (zwanej dalej „Koncepcją”), do leżących po stronie Wykonawcy obowiązków wymaganych dowykonania w ramach prowadzonej Kampanii należy również przeprowadzenie następujących działań minimum, wymagających uwzględnienia w ramach przygotowania i przeprowadzenia Koncepcji: 1) Opracowanie harmonogramu oraz zasad monitorowania i ewaluacji Kampanii; 2) Opracowanie systemu identyfikacji wizualnej (key visual) oraz zasadami stosowania zaprojektowanych elementów graficznych z uwzględnieniem oznakowani wspólnotowych UE (zgodnie z wymogami Programu) i oznakowań Partnerów Programu; 3) Opracowanie kreatywne graficznych linii projektowych, spójnych z założeniami rekomendowanej Koncepcji oraz ich dalsze adaptacje w ramach działań w Kampanii; 4) Koordynacja działań w Kampanii między Partnerami Programu; 5) Zakup wskazanych w Koncepcji form prowadzenia Kampanii, w tym profesjonalnych kont na platformach społecznościowych wraz z opłaceniem aktywności internetowych dla każdego z Partnerów Programu; 6) Zakup niezbędnego oprogramowania i zabezpieczenie serwerów koniecznych do prowadzenia Kampanii w internecie; 7) Zaplanowanie i przeprowadzenie wspólnego przekazu Partnerów Programu w ramach działań Public Relations; 8) Zaprojektowanie, zakup i dostarczenie systemów ekspozycyjno - wystawienniczych wykorzystywanych w wydarzeniach targowych, wystawienniczych, rekrutacyjnych i promocyjnych; 9) Zaplanowanie i organizacja wydarzeń, eventów promocyjnych adresowanych do grup docelowych oraz interesariuszy Programu; 10) Zaprojektowanie, zakup, wydruk i dystrybucja materiałów poligraficznych, gadżetów, a także odzieży, wykorzystywanych podczas Kampanii; 11) Okresowe raportowanie postępów Kampanii wraz z prowadzeniem rozliczeń realizowanych działań. 3. Do leżących po stronie Wykonawcy obowiązków składających się na przedmiot niniejszego zamówienia związanych z jego realizacją należy ponadto: 1) Dobór, skierowanie do realizacji Kampanii, w tym opracowania jej Koncepcji oraz utrzymywanie przez cały okres jej realizacji odpowiedniego personelu, niezbędnego do należytego wykonania Kampanii, z uwzględnieniem wymagań w tym zakresie określonych w dziale VIII ust. 5 SWZ; 2) Przeniesienie na Zamawiającego oraz innych Partnerów Programu majątkowych praw autorskich do dzieł (utworów w rozumieniu polskiej ustawy o ochronie praw autorskich i praw pokrewnych) wytworzonych w ramach realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia; 3) Wykonanie innych świadczeń wskazanych we Wzorze Umowy (Załącznik nr 11 SWZ). 4. Oczekiwane (wymagane) przez Zamawiającego wytyczne do uwzględnienia w opracowaniu Koncepcji, jak też wymagania i szczegółowy zakres obowiązków, o których mowa w ust. 2 powyżej, jak też warunki ich realizacji, a także cele Programu, którym ma służyć Kampania oraz wskazanie jej grupy docelowej (adresatów działań promocyjno-informacyjnych podejmowanych w ramach prowadzonej Kampanii) – podaje Załącznik nr 2 SWZ (opis przedmiotu zamówienia - OPZ). 5. W zakresie nieuregulowanym w Załączniku nr 2 SWZ, warunki realizacji przedmiotu zamówienia, jak też warunki realizacji świadczeń, o których mowa w ust. 3 powyżej – określa również Wzór Umowy.

ZP.WNoŻiR.200.II.2025
branża Usługi reklamowe
podbranża akcje promocyjne
kody CPV 79341100, 79341200, 79341400
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: akcje promocyjne