Wyniki przetargu na: Nazwa: Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowego...

   
Analizuj Wynik przetargu nr 40886392
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data ogłoszenia informacji 2025-09-18
branża Motoryzacja Materiały papiernicze, szkolne
podbranża samochody osobowe samochody specjalistyczne materiały dydaktyczne
kody CPV 34110000, 34114000, 34144900
typ ogłoszenia dostawy
wartość 0,00 PLN
temat Nazwa: Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowego samochodu osobowego przeznaczonego do nauki jazdy, napędzanego elektrycznie...
Dane zwycięzcy
Szczegóły informacji widoczne są po zamówieniu dostępu.

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE WYNIKI PRZETARGÓW Z BRANŻY: samochody osobowe , samochody specjalistyczne , materiały dydaktyczne

       
nr Data ogł. Wygrywający Temat
40886167 2025-09-18 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego (1 sztuki) fabrycznie...
40889475 2025-09-19 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zakup przewodów hydraulicznych
40888169 2025-09-19 PERFECT POJAZDY POŻARNICZE SP. Z O.O. Nazwa: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup lekkiego samochodu...
40888017 2025-09-19 CRH ŻAGIEL AUTO SP. Z O.O. Nazwa: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego,...
40888596 2025-09-22 POLANGLO SP. Z O.O. Część nr: 1 Nazwa: Tytuł: Zakup i dostawa podręczników i pomocy dydaktycznych...
40892164 2025-09-23 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE Nazwa: 2. Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu do realizacji usług...
40892590 2025-09-23 ZUH ELKOT KRZYSZTOF KOTKOWSKI CZĘŚĆ NR: 22 NAZWA: Tytuł: Część 22 - Urządzenia pomiarowe Opis: 3.1....
40894271 2025-09-24 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE Część nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do...
40893875 2025-09-24 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE Nazwa: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch sztuk pojazdów osobowych...
40894789 2025-09-24 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa wyposażenia do Sali Integracji Sensorycznej....