Wyniki przetargu na: Nazwa: Tytuł: Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie...

   
Analizuj Wynik przetargu nr 40888602
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data ogłoszenia informacji 2025-09-22
branża Medyczna
podbranża usługi medyczne
kody CPV 85141000
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
wartość 712 800,00 PLN
temat Nazwa: Tytuł: Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie czynności zawodowych pielęgniarek/pielęgniarza w Narodowym Instytucie...
Dane zwycięzcy
Szczegóły informacji widoczne są po zamówieniu dostępu.

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE WYNIKI PRZETARGÓW Z BRANŻY: usługi medyczne

       
nr Data ogł. Wygrywający Temat
40895521 2025-09-25 PRAKTYKA LEKARSKA TOMASZ KANDZIA CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Tytuł: Usługi lekarskie w ramach specjalności położnictwo i...
40903679 2025-10-01 SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. PAPIEŻA JANA PAWŁA II W ZAMOŚCIU Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu...
40907674 2025-10-03 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część nr 2 – poradnictwo socjalne. Poradnictwo socjalne...
40913404 2025-10-08 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Zadanie Nr 15 - świadczenie usług badania osób zatrzymanych...
40913392 2025-10-08 SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W DZIAŁDOWIE CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 - świadczenie usług badania osób zatrzymanych...
40916281 2025-10-10 CITONET-BYDGOSZCZ SP. Z O.O. Część nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1 - Sterylizacja wysokotemperaturowa
40916870 2025-10-10 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Sterylizacja niskotemperaturowa
40917209 2025-10-13 **** DANE PRYWATNE **** Nazwa: Tytuł: DPK.503.95.2025 Opis: Udzielanie świadczeń zdrowotnych w Oddziale...
40922762 2025-10-15 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Świadczenie usług medycznych w postaci badań radiologicznych...
40922742 2025-10-15 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: 1) Pakiet rehabilitacyjny dla 35 osób pracowników UJK 1....