Wyniki przetargu na: Nazwa: Tytuł: Dostawa jednostek centralnych na potrzeby...

   
Analizuj Wynik przetargu nr 41004743
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data ogłoszenia informacji 2025-12-10
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża komputery, serwery
kody CPV 30200000
typ ogłoszenia dostawy
wartość 0,00 PLN
temat Nazwa: Tytuł: Dostawa jednostek centralnych na potrzeby Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy Opis: Dostawa 280...
Dane zwycięzcy
Szczegóły informacji widoczne są po zamówieniu dostępu.

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE WYNIKI PRZETARGÓW Z BRANŻY: komputery, serwery

       
nr Data ogł. Wygrywający Temat
41004370 2025-12-09 NET-SYSTEM MARCIN TYGIELSKI, MARIUSZ GODALA, ROBERT DWORAK Nazwa: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Dostawa...
41003959 2025-12-09 NEW LIFE PROPERTY SP. Z O.O. Nazwa: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych...
41003687 2025-12-09 PROGRESS-SYSTEMY KOMPUTEROWE SP. Z O.O. Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów stacjonarnych
41002324 2025-12-09 NIE OPUBLIKOWANO Część nr: 1 Nazwa: Część I – Komputery stacjonarne (2 szt.), monitory...
41003114 2025-12-09 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Zadanie nr 17 – Urządzenie multimedialne typu Tablet Typ II...
41003979 2025-12-09 NGROUP SP. Z O.O. Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja oraz konfiguracja...
41005196 2025-12-10 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Tytuł: Pakiet 9: Dostawa laptopa 14" typ 3 Opis: Pakiet 9:...
41005958 2025-12-10 PROGRESS-SYSTEMY KOMPUTEROWE SP. Z O.O. CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 – 24 zestawy komputerowe–komputer typ 1+dwa...
41005959 2025-12-10 PROGRESS-SYSTEMY KOMPUTEROWE SP. Z O.O. CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 – 68 zestawów komputerowych–komputer typ...
41004634 2025-12-10 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE Nazwa: Tytuł: Dostawa tabletu do Zespołu Szkół Licealnych i Zawodowych w...