Wyniki przetargu na: Nazwa: „Przeprowadzenie kampanii edukacyjnej” dot....

   
Analizuj Wynik przetargu nr 40909005
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data ogłoszenia informacji 2025-10-06
branża Usługi informacyjne, bazy danych, tłumaczenia Usługi reklamowe
podbranża usługi informacyjne akcje promocyjne
kody CPV 79341400, 80500000, 80540000
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
wartość 257 070,00 PLN
temat Nazwa: „Przeprowadzenie kampanii edukacyjnej” dot. realizacji przedsięwzięcia „Wspieranie efektywności energetycznej i redukcji...
Dane zwycięzcy
Szczegóły informacji widoczne są po zamówieniu dostępu.

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE WYNIKI PRZETARGÓW Z BRANŻY: usługi informacyjne , akcje promocyjne

       
nr Data ogł. Wygrywający Temat
40908782 2025-10-06 BUSINESS CONSULTING SP. Z O.O. CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Tytuł: Część 2 – Usługa polegająca na realizacji kampanii...
40911230 2025-10-07 KONFEDERACJA LEWIATAN Nazwa: 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup usług promocyjnych regionu oraz...
40912711 2025-10-08 MOSAIC DISPLAYS Nazwa: Zabudowa stoiska o wielkości 83,6 m2, tj. przygotowanie projektu,...
40915115 2025-10-09 ZWIĄZEK PRACODAWCÓW PRACODAWCY POMORZA I KUJAW Nazwa: Zakup pakietów promocyjnych dla przedsiębiorstw z sektora MŚP z...
40914506 2025-10-09 NIE OPUBLIKOWANO CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Tytuł: Część 5 Opis: Część 5 Wewnętrzny identyfikator:
40916771 2025-10-10 STOWARZYSZENIE TERAPII PRZEZ SZTUKĘ KATARSIS Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest usługa ekspercka w zakresie promowania...
40921748 2025-10-15 PIŁKA SIATKOWA AZS-UWM S.A. Nazwa: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest promocja Uniwersytetu...
40921647 2025-10-15 TRIPLA SP. Z O.O. Nazwa: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowej...
40921847 2025-10-15 STUDIO REKLAMY MGM RAFAŁ GROMADA Nazwa: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja stoiska...
40929438 2025-10-16 EUVIC MEDIA SP. Z O.O. CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Tytuł: Część 2 – realizacja kampanii outdoorowej na zewnątrz...