Wyniki przetargu na: Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i...

   
Analizuj Wynik przetargu nr 40898346
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data ogłoszenia informacji 2025-09-26
branża Edukacja, szkolenia
podbranża kursy i szkolenia inne szkolenia zawodowe
kody CPV 80510000
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
wartość 0,00 PLN
temat Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia specjalizacyjnego z zakresu organizacji...
Dane zwycięzcy
Szczegóły informacji widoczne są po zamówieniu dostępu.

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE WYNIKI PRZETARGÓW Z BRANŻY: kursy i szkolenia inne , szkolenia zawodowe

       
nr Data ogł. Wygrywający Temat
40896010 2025-09-25 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE Część nr: 1 Nazwa: Przeprowadzenie praktyk z przedmiotu Geriatria i...
40899284 2025-09-26 **** DANE PRYWATNE **** CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Zajęcia ogólnorozwojowe dla dzieci i rodziców w ramach...
40901376 2025-09-30 CENTRUM KSZTAŁCENIA I DORADZTWA IKKU SP. Z O.O. CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Kompleksowa usługa w zakresie organizacji i przeprowadzenia...
40906281 2025-10-02 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji i...
40906273 2025-10-02 STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji i...
40905970 2025-10-02 NIE OPUBLIKOWANO CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji i realizacji...
40908714 2025-10-03 WSPRACIE PSYCHOLOGICZNE I PSYCHOTERAPEUTYCZNE-MACIEJ MARASZKIEWICZ CZĘŚĆ NR: 38 NAZWA: Praca z uczniami z wykorzystaniem technik...
40908703 2025-10-03 NAUKA TAŃCA- KATARZYNA WYPORSKA-WAWRZCZAK CZĘŚĆ NR: 27 NAZWA: Siła muzyki: wprowadzenie do muzykoterapii
40907460 2025-10-03 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE Część nr: 1 Nazwa: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług...
40908708 2025-10-03 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 32 NAZWA: Edukacja seksualna i rozwój psychoseksualny młodzieży – jak...