Wyniki przetargu na: Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów...

   
Analizuj Wynik przetargu nr 40920192
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data ogłoszenia informacji 2025-10-14
branża Poligrafia, Wydawnictwa Usługi reklamowe
podbranża gadżety
kody CPV 22462000, 79800000, 79823000
typ ogłoszenia dostawy
wartość 137 421,10 PLN
temat Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych dla uczestników wydarzeń i spotkań organizowanych przez...
Dane zwycięzcy
Szczegóły informacji widoczne są po zamówieniu dostępu.

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE WYNIKI PRZETARGÓW Z BRANŻY: druki, foldery, informatory , usługi kserograficzne, poligraficzne, inne , gadżety

       
nr Data ogł. Wygrywający Temat
40919888 2025-10-13 LUBMAR ANDRZEJ LUBERA CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów...
40935755 2025-10-21 LUKA SP. Z O.O. CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Baterie alkaliczne i akumulatorki
40933053 2025-10-22 KOLUMB KRZYSZTOF JAŃSKI CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Przedmiot zamówienia obejmuje wydruk i dostawę informatora...
40938207 2025-10-22 CENTRUM DRUKU GRAŻYNA MACIUK CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przygotowanie (druk...
40939257 2025-10-24 AGENCJA REKLAMOWA CIEŚLIK-STUDIO L SP.J. CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Tytuł: CZĘŚĆ 3 - Materiały ceramiczne Opis: 1. Przedmiotem...
40936510 2025-10-24 STUDIO SIEDEM ŻÓŁTOWSKI GRZEGORZ Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów promocyjnych z logo...
40938710 2025-10-27 NIE OPUBLIKOWANO Część nr: 1 Nazwa: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, wykonanie oraz dostawa...
40940608 2025-10-28 AGENCJA REKLAMOWA SOLDIES DOMINIK MAŚLERZ Część nr: 1 Nazwa: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów...
40947489 2025-10-31 XD GIFTS SP. Z O.O. CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów...
40950649 2025-11-04 HALINA ZALEŃSKA PRACOWNIA REKLAMY AD W SPADKU Nazwa: Dostawa gadżetów dla NCK: Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 i...