Wyniki przetargu na: Nazwa: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa...

   
Analizuj Wynik przetargu nr 40880640
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data ogłoszenia informacji 2025-09-15
branża Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia Materiały papiernicze, szkolne
podbranża materiały dydaktyczne
kody CPV 34223300
typ ogłoszenia dostawy
wartość 0,00 PLN
temat Nazwa: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa doposażenia pracowni kształcenia zawodowego w zawodzie Kierowca-Mechanik w...
Dane zwycięzcy
Szczegóły informacji widoczne są po zamówieniu dostępu.

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE WYNIKI PRZETARGÓW Z BRANŻY: maszyny i sprzęty inne , materiały dydaktyczne

       
nr Data ogł. Wygrywający Temat
40881678 2025-09-14 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: 12
40882724 2025-09-15 PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE LECHPOL MODZELEWSKI JAŚKIEWICZ JURKOWICZ SP.J. CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Tytuł: Dostawa kół bosych do tramwaju typu 116Na.. Opis:...
40884625 2025-09-17 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Część nr 5 – Piły....
40885454 2025-09-18 ARKADIUSZ MAZIARZ PROJEKTY CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Tytuł: Zadanie 9. Utrzymanie urządzeń SRK wchodzących w...
40885453 2025-09-18 KST POLSKA TADEUSZ JEDNAC CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Tytuł: Zadanie 8. Utrzymanie urządzeń SRK wchodzących w...
40886672 2025-09-18 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu specjalistycznego do terapii 1 "Zestaw...
40885447 2025-09-18 ARKADIUSZ MAZIARZ PROJEKTY CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Tytuł: Zadanie 2. Utrzymanie urządzeń SRK wchodzących w...
40886774 2025-09-18 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: PAKIET 4 Główny kod CPV: 42410000-3 - Urządzenia...
40889328 2025-09-19 EMIT S.A. ZAKŁAD MASZYN ELEKTRYCZNYCH CZĘŚĆ NR: 20 NAZWA: Tytuł: Zadanie 20 - Dostawa silnika Sh355H6CD 250kW 6000V...
40889848 2025-09-22 INQUBATOR SP. Z O.O. Nazwa: „ Modernizacja, naprawa, kalibracja i utrzymania systemu do...