Wyniki przetargu na: Nazwa: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług...

   
Analizuj Wynik przetargu nr 40874379
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data ogłoszenia informacji 2025-09-10
branża Gastronomia, catering
podbranża żywienie zbiorowe
kody CPV 55321000, 55523100, 55524000
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
wartość 443 398,00 PLN
temat Nazwa: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostawie posiłków do Szkoły Podstawowej...
Dane zwycięzcy
Szczegóły informacji widoczne są po zamówieniu dostępu.

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE WYNIKI PRZETARGÓW Z BRANŻY: żywienie zbiorowe

       
nr Data ogł. Wygrywający Temat
40878416 2025-09-12 SPÓŁKA TURYSTYCZNA S.A. Nazwa: ŚWIADCZENIE USŁUG POLEGAJĄCYCH NA PRZYGOTOWANIU I DOSTAWIE POSIŁKÓW DLA...
40883008 2025-09-17 MAŁGORZATA LENARCIK-WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ CARACAS Część nr: 1 Nazwa: Cz. A - świadczenie usług żywienia zbiorowego Opis: 1....
40891820 2025-09-23 IGUANA CATERING S.C. Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie stołówki szkolnej i...
40894109 2025-09-24 PHU PRESTO GRZEGORZ SOŁODUCHA Nazwa: Usługa cateringu-przygotowanie i dowóz posiłku do Szkoły Podstawowej i...
40902472 2025-09-30 UPHOTEL SP. Z O.O. CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część II – Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie: • jednej...
40901654 2025-09-30 AGHIH PAWEŁ KĘPA Nazwa: Przygotowanie i dostarczanie posiłków w ramach całodziennego wyżywienia...
40909169 2025-10-06 KING FHU URSZULA KUBIK-KRÓL Nazwa: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usługi...
40913476 2025-10-08 P.PHU TOMEK TOMASZ TOMCZAK CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Cz. 4 - przygotowanie posiłków i ich dostarczenie do Szkoły...
40915504 2025-10-09 JACEK ZASADA PARTY SERWIS CENTRUM CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: część 2 postępowania – świadczenie usług przygotowywania i...
40920292 2025-10-14 PLAC KATEDRALNY MANAGEMENT JS SP. Z O.O., SP.K. Nazwa: Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia / umowy zobowiązany jest do...