Wyniki przetargu na: CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: CZĘŚĆ 9 - Szkolenie Asertywność i...

   
Analizuj Wynik przetargu nr 40855441
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data ogłoszenia informacji 2025-08-27
branża Edukacja, szkolenia
podbranża szkolenia miękkie
kody CPV 80000000, 80500000
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
wartość 0,00 PLN
temat CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: CZĘŚĆ 9 - Szkolenie Asertywność i komunikacja interpersonalna w praktyce - 3 dniowe warsztaty budowania...
Dane zwycięzcy
Szczegóły informacji widoczne są po zamówieniu dostępu.

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE WYNIKI PRZETARGÓW Z BRANŻY: szkolenia miękkie

       
nr Data ogł. Wygrywający Temat
40856203 2025-08-27 SZKOŁA MĘSKIEGO STYLU AGNIESZKA ŚWIST-KAMIŃSKA CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Część 5: Szkolenie z zakresu Work life balance: Jak dążyć do...
40884764 2025-09-17 **** DANE PRYWATNE **** CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Warsztaty rozwijające kreatywność, etap ponadpodstawowy: 1....
40898327 2025-09-26 GROWTH ADVISORS JACEK PIĄTKOWSKI Nazwa: 1. Przedmiotem zamówienia jest Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa...
40899594 2025-09-26 BPR CONSULTING PAULINA RYDZ CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: korepetytor (matematyka, angielski)
40899997 2025-09-29 DEJKO JOANNA STUDIUM DOSKONALENIA ZDOLNOŚCI POZNAWCZYCH Nazwa: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie...
40907158 2025-10-03 POWER MOTIVE RYSZARD GACA Część nr: 1 Nazwa: Szkolenie "eko-transformacja" Zajęcia grupowe...
40914342 2025-10-08 MAREK FUDALI CENTRUM SZKOLENIOWE PIĘKNO I SUKCES CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: 4.1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na...
40921830 2025-10-15 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE Część nr: 1 Nazwa: Powiatowe forum dyrektorów szkół oraz organów prowadzących...
40927155 2025-10-17 CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO FACTORY TALENT PIOTR NOWACZEK CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: „Pewność siebie i skuteczność w realizacji zadań” dla...
40929532 2025-10-20 MIROSŁAW SERBINOWICZ MS CONSENSUS CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część II – szkolenie z tematu: Efektywna obsługa klientów w...