Wyniki przetargu na: CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Tytuł: zadanie nr 8 – kurs...

   
Analizuj Wynik przetargu nr 40866406
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data ogłoszenia informacji 2025-09-03
branża Edukacja, szkolenia
podbranża kursy i szkolenia inne
kody CPV 80000000
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
wartość 0,00 PLN
temat CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Tytuł: zadanie nr 8 – kurs prowadzony w formie stacjonarnej pn.: „ Kurs inspektora nadzoru terenów zieleni...
Dane zwycięzcy
Szczegóły informacji widoczne są po zamówieniu dostępu.

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE WYNIKI PRZETARGÓW Z BRANŻY: kursy i szkolenia inne

       
nr Data ogł. Wygrywający Temat
40863417 2025-09-02 KATARZYNA WOJTANOWICZ SYNERGIA WSPARCIE I EDUAKACJA Nazwa: 1. Przedmiot zamówienia: a. prowadzenie spotkań superwizji w formie...
40864037 2025-09-02 CENTRUM ORGANIZACJI SZKOLEŃ I KONFERENCJI SEMPER MAGDALENA WOLNIEWICZ-KESARIA CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: część nr 5: organizacja i przeprowadzenie jednodniowego...
40866571 2025-09-03 STOWARZYSZENIE CYFROWY DIALOG CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Część 10 – obszar tematyczny „Internet i profilaktyka...
40869353 2025-09-05 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE Nazwa: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń Przedmiotem zamówienia jest...
40872474 2025-09-08 CENTRUM ZMIAN SP. Z O.O. CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część III: Trening umiejętności społecznych - średnio 4,5...
40879267 2025-09-11 NIE OPUBLIKOWANO CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Część 4: Kurs w zakresie obróbki zdjęć Ofertę można składać...
40881779 2025-09-16 IMKS SP. Z O.O. SP.K. Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa przeprowadzenia...
40884619 2025-09-17 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Trener/trenerka ds. mentoringu, tutoringu i coachingu
40884231 2025-09-17 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE Nazwa: Wybór wykonawcy do opracowania koncepcji, metodologii oraz realizacji...
40884754 2025-09-17 **** DANE PRYWATNE **** CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Wykonanie przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:...