Wyniki przetargu na: CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Część 8 - Trening umiejętności...

   
Analizuj Wynik przetargu nr 40927146
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data ogłoszenia informacji 2025-10-16
branża Edukacja, szkolenia
podbranża szkolenia miękkie
kody CPV 85000000, 85121270, 85320000
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
wartość 58 110,00 PLN
temat CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Część 8 - Trening umiejętności społecznych, w tym budowania relacji 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie...
Dane zwycięzcy
Szczegóły informacji widoczne są po zamówieniu dostępu.

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE WYNIKI PRZETARGÓW Z BRANŻY: szkolenia miękkie

       
nr Data ogł. Wygrywający Temat
40928850 2025-10-15 KADRY TURYSTYKI SP. Z O.O. CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Cześć 4: Savior – vivre w pracy i życiu codziennym...
40921830 2025-10-15 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE Część nr: 1 Nazwa: Powiatowe forum dyrektorów szkół oraz organów prowadzących...
40928849 2025-10-15 BPR CONSULTING PAULINA RYDZ CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część 3: Jak zapobiegać dyskryminacji- działania...
40923158 2025-10-15 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Powiatowe forum dyrektorów szkół oraz organów prowadzących...
40927145 2025-10-16 VERITUM CENTRUM SZKOLENIOWE KATARZYNA ANNA ROKICKA CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Część 7 - Trening kompetencji rodzicielskich 1) Przedmiotem...
40927122 2025-10-16 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Edukacja zbiorowa dla pracowników oraz warsztaty i wsparcie...
40923744 2025-10-16 VERITUM CENTRUM SZKOLENIOWE KATARZYNA ANNA ROKICKA Część nr: 1 Nazwa: Część 1 - Trening radzenia sobie ze stresem 1) Przedmiotem...
40927141 2025-10-16 VERITUM CENTRUM SZKOLENIOWE KATARZYNA ANNA ROKICKA CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część 3 - Trening motywacji 1) Przedmiotem zamówienia jest...
40923164 2025-10-16 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część 3 - Kompetencje zdrowotne Opis: Zakres kompetencji...
40929532 2025-10-20 MIROSŁAW SERBINOWICZ MS CONSENSUS CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część II – szkolenie z tematu: Efektywna obsługa klientów w...