Wyniki przetargu na: CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Tytuł: Część 7 Opis: Część 7...

   
Analizuj Wynik przetargu nr 40914508
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data ogłoszenia informacji 2025-10-09
branża Usługi reklamowe
podbranża gadżety akcje promocyjne
kody CPV 79342200
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
wartość 0,00 PLN
temat CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Tytuł: Część 7 Opis: Część 7 Wewnętrzny identyfikator:
Dane zwycięzcy
Szczegóły informacji widoczne są po zamówieniu dostępu.

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE WYNIKI PRZETARGÓW Z BRANŻY: gadżety , akcje promocyjne

       
nr Data ogł. Wygrywający Temat
40914517 2025-10-09 NIE OPUBLIKOWANO CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Tytuł: Część 16 Opis: Część 16 Wewnętrzny identyfikator:
40914542 2025-10-09 EUREKA PLUS AGENCJA REKLAMY BARBARA FEDOROWICZ RYSZARD FEDOROWICZ CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Gadżety nr 3 Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia...
40920192 2025-10-14 AGENCJA REKLAMY I HANDLU POLIGRAFIK SYLWESTER FĄFARA Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych dla...
40918958 2025-10-14 AGENCJA REKLAMOWA CIEŚLIK-STUDIO L SP.J. Nazwa: Tytuł: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych oznakowanych logo MZ,...
40926308 2025-10-15 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Jednorazowa dostawa do Urzędu Statystycznego w Gdańsku, ul....
40929613 2025-10-16 NRG GROUP SP. Z O.O. CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II – obejmuje jedno zadanie: •Zabudowa wystawiennicza.
40923504 2025-10-16 AGENCJA REKLAMOWA SOLDIES DOMINIK MAŚLERZ Nazwa: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa gadżetów promocyjnych w...
40922463 2025-10-16 EUREKA PLUS AGENCJA REKLAMY BARBARA FEDOROWICZ RYSZARD FEDOROWICZ Część nr: 4 Nazwa: Tytuł: CZĘŚĆ 4 - Materiały masowe Opis: 1. Przedmiotem...
40932359 2025-10-22 EUREKA PLUS AGENCJA REKLAMY BARBARA FEDOROWICZ RYSZARD FEDOROWICZ Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, w tym wydruk kalendarzy...
40932906 2025-10-23 ADVALUE SP. Z O.O. Nazwa: Tytuł: Ogólnopolska kampania 2025, czyli zaplanowanie, przygotowanie,...