Wyniki przetargu na: CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Dodatkowe zajęcia rytmiki dla dzieci...

   
Analizuj Wynik przetargu nr 40944650
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data ogłoszenia informacji 2025-10-29
branża Edukacja, szkolenia
podbranża edukacja
kody CPV 80000000, 80110000
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
wartość 0,00 PLN
temat CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Dodatkowe zajęcia rytmiki dla dzieci SP17 w ramach projektu „Sieć współpracy dla osób współorganizujących...
Dane zwycięzcy
Szczegóły informacji widoczne są po zamówieniu dostępu.

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE WYNIKI PRZETARGÓW Z BRANŻY: edukacja

       
nr Data ogł. Wygrywający Temat
40942663 2025-10-28 SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁĘCZNEJ CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Opieka i...
40940126 2025-10-28 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Tytuł: Część nr 2 zamówienia Opis: Część nr 2 zamówienia:...
40942661 2025-10-28 SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁĘCZNEJ CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Opieka i...
40944667 2025-10-29 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w...
40941699 2025-10-29 PRYWATNA PRAKTYKA LEKARSKA MAŁGORZATA URBAN-KOWALCZYK Część nr: 4 Nazwa: Tytuł: Część nr 4 zamówienia Opis: Część nr 4 zamówienia:...
40944669 2025-10-29 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w...
40943087 2025-10-29 UNIFUND SP. Z O.O. Część nr: 1 Nazwa: Dodatkowe zajęcia rytmiki dla dzieci PM2 w ramach projektu...
40944666 2025-10-29 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zajęcia i zabawy z elementami integracji sensorycznej w...
40944649 2025-10-29 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dodatkowe zajęcia rytmiki dla dzieci SP16 w ramach projektu...
40944652 2025-10-29 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Dodatkowe zajęcia rytmiki dla dzieci SP31 w ramach projektu...