Wyniki przetargu na: CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Tytuł: CZĘŚĆ 5 - Torby Opis: 1....

   
Analizuj Wynik przetargu nr 40939320
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data ogłoszenia informacji 2025-10-24
branża Odzież, obuwie, tekstylia Usługi reklamowe
podbranża gadżety
kody CPV 22462000
typ ogłoszenia dostawy
wartość 34 674,80 PLN
temat CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Tytuł: CZĘŚĆ 5 - Torby Opis: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych ze znakowaniem na...
Dane zwycięzcy
Szczegóły informacji widoczne są po zamówieniu dostępu.

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE WYNIKI PRZETARGÓW Z BRANŻY: odzież , gadżety

       
nr Data ogł. Wygrywający Temat
40934517 2025-10-23 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Odzież haftowana 1 UBRANIE KUCHARZA MĘSKIE kpl. 180 2...
40934464 2025-10-23 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 – Odzież i obuwie ratownika medycznego i...
40934149 2025-10-23 AGENCJA REKLAMOWA SOLDIES DOMINIK MAŚLERZ Nazwa: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów reklamowych. 2....
40934357 2025-10-23 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE Część nr: 1 Nazwa: CZĘŚĆ Nr 1 – dostawa 20 kpl. ubrań specjalnych ciężkich i...
40934516 2025-10-23 MAX-EL SP. Z O.O. CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Odzież medyczna zespołu ratownictwa medycznego 1 KOSZULKA Z...
40934490 2025-10-23 ZAKŁAD PRODUKCJI POŚCIELI ŚWIT IZABELA WINTONIAK CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet 2 Bielizna operacyjna 1 Bluza operacyjna, zielona...
40934515 2025-10-23 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Rękawice robocze 1 RĘKAWICE ROBOCZE para 1000 2 RĘKAWICE...
40939323 2025-10-24 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Tytuł: CZĘŚĆ 11 - Parasole Opis: 1. Przedmiotem zamówienia...
40939257 2025-10-24 AGENCJA REKLAMOWA CIEŚLIK-STUDIO L SP.J. CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Tytuł: CZĘŚĆ 3 - Materiały ceramiczne Opis: 1. Przedmiotem...
40937566 2025-10-27 HALINA ZALEŃSKA PRACOWNIA REKLAMY AD W SPADKU Nazwa: Tytuł: Dostawa materiałów promocyjnych w ramach Planu Strategicznego dla...