Wyniki przetargu na: CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Szkolenie z zakresu- KURS DIETETYKA...

   
Analizuj Wynik przetargu nr 40816015
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data ogłoszenia informacji 2025-07-24
branża Edukacja, szkolenia
podbranża kursy i szkolenia inne
kody CPV 80000000
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
wartość 0,00 PLN
temat CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Szkolenie z zakresu- KURS DIETETYKA liczba uczestników: 1 Czas realizacji: 7-8 dni
Dane zwycięzcy
Szczegóły informacji widoczne są po zamówieniu dostępu.

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE WYNIKI PRZETARGÓW Z BRANŻY: kursy i szkolenia inne

       
nr Data ogł. Wygrywający Temat
40823049 2025-07-23 SPECJALISTYCZNE CENTRUM MEDYCZNE IM. ŚW. JANA PAWŁA II S.A. W POLANICY-ZDROJU CZĘŚĆ NR: 90 NAZWA: Tytuł: Część nr 90 Opis: Część nr 90; Kurs w ramach modułu...
40819551 2025-07-24 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 23 NAZWA: Tytuł: część nr 23 Opis: część nr 23; Nazwa specjalizacji:...
40811845 2025-07-25 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE Część nr: 1 Nazwa: Część nr 1 – Organizacja szkolenia wyjazdowego z tematyki...
40814126 2025-07-25 MAŁGORZATA LATUSEK-ŁUKASIEWICZ GABINET PSYCHOTERAPII CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Tytuł: Część 11 zamówienia: Ekspert 3 – psychoterapeuta w...
40823997 2025-07-25 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Usługa przeprowadzenia szkoleń w obszarze ekonomii społecznej
40814125 2025-07-25 **** DANE PRYWATNE **** CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Tytuł: Część 10 zamówienia: Ekspert 2 – psycholog w...
40814131 2025-07-25 **** DANE PRYWATNE **** CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: Tytuł: Część 18 zamówienia: Ekspert 2 – psycholog w...
40816796 2025-07-30 WAMA-COOP STOWARZYSZENIE NA RZECZ ROZWOJU SPÓŁDZIELCZOŚCI I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI LOKALNEJ W OLSZTYNIE Część nr: 1 Nazwa: Tytuł: Usługi szkoleniowe, doradcze/konsultacyjne,...
40824713 2025-08-04 INFOCOMP SP. Z O.O. Nazwa: Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową usługę dostawy i wdrożenia...
40832237 2025-08-06 USŁUGI SZKOLENIOWE KACPER STANIECKI CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Część 12: Wykorzystanie social mediów w promocji produktów...