Wyniki przetargu na: CZĘŚĆ NR: 32 NAZWA: Tytuł: część nr 32 Opis: część...

   
Analizuj Wynik przetargu nr 40834336
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data ogłoszenia informacji 2025-08-11
branża Edukacja, szkolenia
podbranża edukacja kursy i szkolenia inne
kody CPV 80320000
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
wartość 6 701,51 PLN
temat CZĘŚĆ NR: 32 NAZWA: Tytuł: część nr 32 Opis: część nr 32; Nazwa specjalizacji: Kardiochirurgia; Tytuł kursu: Transplantologia -...
Dane zwycięzcy
Szczegóły informacji widoczne są po zamówieniu dostępu.

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE WYNIKI PRZETARGÓW Z BRANŻY: edukacja , kursy i szkolenia inne

       
nr Data ogł. Wygrywający Temat
40834366 2025-08-10 CENTRUM KSZTAŁCENIA I DORADZTWA IKKU SP. Z O.O. CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi organizacji szkoleń w...
40834290 2025-08-11 INSTYTUT MEDYCYNY WSI IM. WITOLDA CHODŹKI W LUBLINIE CZĘŚĆ NR: 76 NAZWA: Tytuł: Część nr 76 Opis: Część nr 76; Kurs w ramach modułu...
40838936 2025-08-13 NIE OPUBLIKOWANO CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji i...
40838961 2025-08-13 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji i...
40838945 2025-08-13 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji i...
40839878 2025-08-14 FUNDACJA TRZECI.ORG Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest wybór trenera prowadzącego szkolenie nt....
40841266 2025-08-17 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: 1. Przeprowadzenie szkolenia „Przygotowanie do prowadzenia z...
40843442 2025-08-19 **** DANE PRYWATNE **** Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie seminarium „Doradztwo...
40846096 2025-08-19 AKADEMIA LEONA KOŹMIŃSKIEGO CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Usługa studiów podyplomowych dot. zamówień publicznych dla 2...
40845279 2025-08-20 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE Część nr: 1 Nazwa: Część 1: Szkolenie „Coaching edukacyjny dla nauczycieli”...