Wyniki przetargu na: CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Szkolenia dla pracowników budujące i...

   
Analizuj Wynik przetargu nr 40967455
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data ogłoszenia informacji 2025-11-14
branża Edukacja, szkolenia
podbranża kursy informatyczne
kody CPV 79632000, 80500000, 80511000, 80533100, 80550000
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
wartość 26 000,00 PLN
temat CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Szkolenia dla pracowników budujące i wzmacniające świadomość cyberzagrożeń - szczegółowy opis przedmiotu...
Dane zwycięzcy
Szczegóły informacji widoczne są po zamówieniu dostępu.

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE WYNIKI PRZETARGÓW Z BRANŻY: kursy i szkolenia inne , kursy informatyczne

       
nr Data ogł. Wygrywający Temat
40964417 2025-11-13 STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Część 8: Szkolenie z obsługi programu komputerowego do...
40962114 2025-11-13 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE Część nr: 1 Nazwa: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie usługi...
40961391 2025-11-13 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE Część nr: 1 Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia pn....
40968883 2025-11-17 NIE OPUBLIKOWANO CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Przedmiot I etapu zamówienia obejmuje świadczenie usług...
40971459 2025-11-18 POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: 4.7 Zajęcia pływania – Przedszkole Marszew – Zespół Szkół...
40971433 2025-11-18 ART COLOR MODELS JOLANTA KUCHARZYK CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Kurs florystyczny dla nauczycieli
40970738 2025-11-19 INSTYTUT WZORNICTWA PRZEMYSŁOWEGO SP. Z O.O. Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i prowadzenie specjalistycznej...
40970916 2025-11-19 COWINNERS SP. Z O.O. Część nr: 1 Nazwa: Organizacja i przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia...
40972940 2025-11-20 COMPENDIUM-CENTRUM EDUKACYJNE SP. Z O.O. Część nr: 1 Nazwa: CompTIA (posiada autoryzację firmy CompTIA) – obejmuje 3...
40981312 2025-11-21 CENTRUM USŁUG DYDAKTYCZNYCH ART-MAR CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest udzielnie wsparcia w formie...